Ja ze laten inderdaad van de andere kandidaten ook de verdachtmakingen zien..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat eruit laten? Zulke dingen horen juist bij WIDM. Meer nog imo dan al die verborgen aanwijzingen die alleen kijkers kunnen zien.
Gaat over Rick.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Trouwens.. Muzikale aanwijzing
Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..
Op wie kan dit slaan?
quote:Hello!
Is it me youre looking for?
And I wonder what you do
En ze had er ook maar twee gesteld toch........? mmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]Viv
had ook twee écht verschrikkelijk slechte vragen.
Viel mij ook op inderdaad. Maar ik denk niet dat Jon de mol is. Ik ga voor Anniek, niet rennen als je nog 1 minuut te gaan hebt, expres naar beneden willen lopen als je op de goede weg zit, en dan alles uit eerdere afleveringen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Maartel het volgende:
Wat me ook op viel was hoe in de grot achter John heel duidelijk een mol logo verscheen wat vervolgens groen werd..
Rick sprak Anniek aan op de Hello die ze op het vliegveld kocht, en Rick vroeg zich af waarom ze dat deed..... "I wonder what you do"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Trouwens.. Muzikale aanwijzing
Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..
Op wie kan dit slaan?
Froukje riep ook al bijna meteen dat ze naar Jordanië gingen. En waar zit die nu? Thuis.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Annik zo gespeeld blij zijn elke keer als ze een groen scherm heeft. Die keer dat ze een rood scherm kreeg schrok ze wel 'echt' (goed gespeeld), maar ze kan liegen dat het gedrukt staat (tegen Sebastiaan dat ze die vrijstellingsmunt niet had gevonden).
Ook vind ik dat met die Hello die ze op het vliegveld kocht behoorlijk verdacht, ze wist toen nog niet dat ze naar Jordanie gingen en opeens koopt zij een Hello met een reportage over Jordanie. Yeah right!
Froukje wist veel over de kruisvaardersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Froukje riep ook al bijna meteen dat ze naar Jordanië gingen. En waar zit die nu? Thuis.
Je kan er weinig uit concluderen imo.
Op het vliegveld in de UK kun je de wereld aan tijdschriften kopen en zijn kiest voor de Hello mét een reportage over Jordanie. Kán toeval zijn maar dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ze kan ook gewoon de Hello hebben willen kopen natuurlijk.... zou ik denk ik ook doen als ik in de UK was, en dat daar een reportage in Jordanië in stond... tsja, het is niet alsof je tussen 3 versies kunt kiezen.
Maar het blijft uitermate verdacht
Had ze trouwens het antwoord op de vraag "hoe heet de koning van Jordanië?" wel goed? Want als ze dat fout had terwijl ze net een hele vliegreis over zijn vrouw had kunnen lezen dan is dat helemaal verdacht
Die vraag werd gesteld aan Vivienne, niet aan Anniekquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op het vliegveld in de UK kun je de wereld aan tijdschriften kopen en zijn kiest voor de Hello mét een reportage over Jordanie. Kán toeval zijn maar dat geloof ik niet.
En wat je zegt, dat antwoord had ze foutZe gokte Mohammed maar het was Abdullah.
Dan zat Vivienne te mollen want die heeft ongetwijfeld die Hello ook gelezenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die vraag werd gesteld aan Vivienne, niet aan Anniek
Dat werd hier ook gelijk geroepen toen ik het net zei.... daar gaat m'n theoriequote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Precies. En Vivienne antwoordde vervolgens iets anders, omdat Anniek verder nog geen vraag goed gehad had.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat dat toeval is. Kan een stille hint zijn naar de mol die Rick (als enige?) opgepikt heeft. Net zoals dat Yvon Jaspers "mol" schreef in haar eten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op het vliegveld in de UK kun je de wereld aan tijdschriften kopen en zijn kiest voor de Hello mét een reportage over Jordanie. Kán toeval zijn maar dat geloof ik niet.
Ja, maar Sebastiaan had toch dat geld in de tas van Dennis gestopt toen ze in de hotelkamer waren? Hoe kan Sebastiaan dan dat geld later nog een keer tevoorschijn toveren? Heeft ie zich bedacht en het geld weer teruggepakt of mocht de echte mol niet verdacht worden gemaakt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
De nep-Mol naar huisHij stemde voornamelijk op Rick, dus tenzij Sebastiaan heel suf is, zou Rick de Mol niet kunnen zijn.
Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...
Trouwens raar dat Rick de Mol van Dennis zou zijn; Dennis heeft niet één keer op Rick gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |