abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2009 @ 12:24:04 #151
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_66050583
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat eruit laten? Zulke dingen horen juist bij WIDM. Meer nog imo dan al die verborgen aanwijzingen die alleen kijkers kunnen zien.
Ja ze laten inderdaad van de andere kandidaten ook de verdachtmakingen zien..
Ik heb echt nog steeds geen idee wie het kan zijn..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zaterdag 14 februari 2009 @ 13:00:45 #152
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_66051468
Als Viv of Dennis de mol is dan is er echt weinig meer aan voor het publiek. Een mol hoort nou eenmaal nooit ZOVEEL geld binnen te halen (en niets te verspelen). Jon, Anniek en Rick blijven verdacht. Toch valt Jon voor me af omdat hij als hij de mol was prima met Anniek's domme gedrag mee kunnen gaan en ook eerder in de spellen een aantal goede acties niet had hoeven doen. Anniek en Rick blijven voor mij evenveel verdacht. Anniek is opvallend, maar waarom zou een mol heel stiekem moeten zijn? En Rick is wat minder opvallend en heb ik op veel onopvallend domme acties kunnen betrappen (al vanaf het begin). Ik twijfel alleen omdat Sebas op hem zei te stemmen, maar ten eerste is dit montage, en ten tweede zei hij ook gedeeltelijk en misschien wist hij niet elk goede antwoord op hem en deed hij er lang over. En ik vind de muzikale hint over de volgende afvaller te veel naar Anniek wijzen.

En nog wat over die muzikale hint: volgens mij gaat het alleen om de genoemde zinnen en niet om de echte betekenis van het nummer. Sowieso snap ik niet wat blind zijn met de volgende afvaller te maken zou kunnen hebben. De volgende afvaller is dus geen mol (dus mol en blind heeft nu helemaal geen betekenis). De mogelijke mollen waren afgelopen aflevering wel blind (zij zagen niet wie er aan de andere kant te zien was), dit zou dus oa. ook op Anniek kunnen slaan, maar ik geloof niet dat 'blind zijn' een hint is uit het nummer.

Kortom Rick als mol en Anniek als afvaller, winnaar blijft Dennis en verliezer Jon.

Tja
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_66053666
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Trouwens.. Muzikale aanwijzing

Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..

Op wie kan dit slaan?
Gaat over Rick.
Die zingt over Frederique Huyds. Had hij een relatie mee in GTST.

*verwijderd door Admin*
pi_66054631
Volgens mij was het dit stukje hoor
quote:
Hello!
Is it me youre looking for?
And I wonder what you do
  zaterdag 14 februari 2009 @ 15:35:34 #155
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_66055724
nu ik het luister is het inderdaad dat stukje, er zitten hier een aantal mensen te molllen...

dat is it me you're looking for? dat kan wijzen op één van die mogelijk mollen achter de spiegel... en daar behoort ook anniek toe... joh, ik hou het op anniek, tenzij ik later deze week een overtuigende redenering vind naar iemand anders...
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_66055790
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Viv had ook twee écht verschrikkelijk slechte vragen.
En ze had er ook maar twee gesteld toch........? mmmmmmmmmmmm
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:51:24 #157
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66059278
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef Maartel het volgende:

Wat me ook op viel was hoe in de grot achter John heel duidelijk een mol logo verscheen wat vervolgens groen werd..
Viel mij ook op inderdaad. Maar ik denk niet dat Jon de mol is. Ik ga voor Anniek, niet rennen als je nog 1 minuut te gaan hebt, expres naar beneden willen lopen als je op de goede weg zit, en dan alles uit eerdere afleveringen.

Daarnaast ben ik blij dat Sebastiaan eruit is, wat overigens geen verrassing was door wat PJ heeft gezegd. Sebastiaan was overduidelijk bij zo'n beetje elke opdracht aan het mollen. Ik kon steeds wel om hem lachen, maar door hem zijn er ook erg veel opdrachten mislukt. Nu ook weer expres die tekening niet omhoog trekken. Viv lag bijna plat op de grond terwijl hij er een beetje bij hing. Beetje flauw vond ik dat.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:52:36 #158
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_66061316
TVP.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_66062797
Vanmorgen weer een keer de eerste opdracht gezien. Zowel van Anniek, Hans en Dennis weet je niet zeker of ze echt nee hebben gezegd. Blijkbaar heeft één van deze drie sowieso wel Ja gezegd. (bij Hans & Anniek zag je niet wat ze zeiden, maar ze zei tegen de rest van de kandidaten dat ze nee had gezegd)

Dennis heeft nog gezegd "hmm niet helemaal zeker" dus hij kan altijd nog hebben teruggekrabbeld.

Daarnaast viel me iets op met de TV-opdracht in de loods.. Als Sebas als een maloot door de megafoon roept dat ze het hebben gehaald juicht iedereen behalve Rick en Dennis die stoicijns in de camera blijven staren.

Hoeft niks te betekenen natuurlijk maar het viel me gewoon op
Fuck the EBU
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:09:38 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66063865
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Luuksor het volgende:
Trouwens.. Muzikale aanwijzing

Lionel Richie - Hello
(volgens mij was het dit gedeelte)
Hello!
I've just got to let you know
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely..

Op wie kan dit slaan?
Rick sprak Anniek aan op de Hello die ze op het vliegveld kocht, en Rick vroeg zich af waarom ze dat deed..... "I wonder what you do"

Rick haalde trouwens Anniek en Jon binnen bij de Citadel (foto-opdracht) door te roepen waar ze heen moesten, lijkt me niet dat de mol dat doet

Ik denk dat Rick eruit gaat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:11:50 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:12:24 #162
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66064010
Ik vind Annik zo gespeeld blij zijn elke keer als ze een groen scherm heeft. Die keer dat ze een rood scherm kreeg schrok ze wel 'echt' (goed gespeeld), maar ze kan liegen dat het gedrukt staat (tegen Sebastiaan dat ze die vrijstellingsmunt niet had gevonden).
Ook vind ik dat met die Hello die ze op het vliegveld kocht behoorlijk verdacht, ze wist toen nog niet dat ze naar Jordanie gingen en opeens koopt zij een Hello met een reportage over Jordanie. Yeah right!
pi_66064147
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Annik zo gespeeld blij zijn elke keer als ze een groen scherm heeft. Die keer dat ze een rood scherm kreeg schrok ze wel 'echt' (goed gespeeld), maar ze kan liegen dat het gedrukt staat (tegen Sebastiaan dat ze die vrijstellingsmunt niet had gevonden).
Ook vind ik dat met die Hello die ze op het vliegveld kocht behoorlijk verdacht, ze wist toen nog niet dat ze naar Jordanie gingen en opeens koopt zij een Hello met een reportage over Jordanie. Yeah right!
Froukje riep ook al bijna meteen dat ze naar Jordanië gingen. En waar zit die nu? Thuis.

Je kan er weinig uit concluderen imo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:16:51 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66064208
Mwah, ze kan ook gewoon de Hello hebben willen kopen natuurlijk.... zou ik denk ik ook doen als ik in de UK was, en dat daar een reportage in Jordanië in stond... tsja, het is niet alsof je tussen 3 versies kunt kiezen.

Maar het blijft uitermate verdacht

Had ze trouwens het antwoord op de vraag "hoe heet de koning van Jordanië?" wel goed? Want als ze dat fout had terwijl ze net een hele vliegreis over zijn vrouw had kunnen lezen dan is dat helemaal verdacht
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:17:32 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66064235
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Froukje riep ook al bijna meteen dat ze naar Jordanië gingen. En waar zit die nu? Thuis.

Je kan er weinig uit concluderen imo.
Froukje wist veel over de kruisvaarders
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:21:03 #166
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66064379
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:16 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ze kan ook gewoon de Hello hebben willen kopen natuurlijk.... zou ik denk ik ook doen als ik in de UK was, en dat daar een reportage in Jordanië in stond... tsja, het is niet alsof je tussen 3 versies kunt kiezen.

Maar het blijft uitermate verdacht

Had ze trouwens het antwoord op de vraag "hoe heet de koning van Jordanië?" wel goed? Want als ze dat fout had terwijl ze net een hele vliegreis over zijn vrouw had kunnen lezen dan is dat helemaal verdacht
Op het vliegveld in de UK kun je de wereld aan tijdschriften kopen en zijn kiest voor de Hello mét een reportage over Jordanie. Kán toeval zijn maar dat geloof ik niet.

En wat je zegt, dat antwoord had ze fout Ze gokte Mohammed maar het was Abdullah.
pi_66064496
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Op het vliegveld in de UK kun je de wereld aan tijdschriften kopen en zijn kiest voor de Hello mét een reportage over Jordanie. Kán toeval zijn maar dat geloof ik niet.

En wat je zegt, dat antwoord had ze fout Ze gokte Mohammed maar het was Abdullah.
Die vraag werd gesteld aan Vivienne, niet aan Anniek
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:31:46 #168
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66064751
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:24 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dan zat Vivienne te mollen want die heeft ongetwijfeld die Hello ook gelezen

Hoe dan ook, ik ben er nog niet uit wie de mol is.
Ik vind Anniek soms te gespeeld.
Rick zou goed in het plaatje passen als allemansvriend die de mol hoort te zijn.
Jon die amper geld binnen haalt.
En Vivienne. . .wil met niemand echt een pact sluiten maar waait toch ook wel met alle winden mee heb ik het idee.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:35:56 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_66064921
quote:
[..]
Dat werd hier ook gelijk geroepen toen ik het net zei.... daar gaat m'n theorie
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:37:31 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66064992
quote:

[..]

Precies. En Vivienne antwoordde vervolgens iets anders, omdat Anniek verder nog geen vraag goed gehad had.
Maar goed, ik vind er geen reet aan als Anniek de Mol blijkt te zijn, dus totdat het tegendeel bewezen is ga ik er vanuit dat ze gewoon loopt te kwallen (om met Dennis te spreken).
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 15 februari 2009 @ 10:00:56 #171
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_66076307
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat dat toeval is. Kan een stille hint zijn naar de mol die Rick (als enige?) opgepikt heeft. Net zoals dat Yvon Jaspers "mol" schreef in haar eten.

Anniek is voor mij op dit moment duidelijk de mol.
  zondag 15 februari 2009 @ 10:47:15 #172
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_66076776
Ik zou het niet zo heel leuk vinden als Anniek de mol blijkt te zijn, ze doet van die overduidelijke dingen.. Net als het niet rennen en het tegenhouden bij de auto opdracht... Heel vervelend!
Fuck the EBU
  zondag 15 februari 2009 @ 12:09:24 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66078373
Ondanks dat Anniek zeer verdachte dingen doet en zich verdacht gedraagt ga ik toch voor Dennis.
Bij de opdracht met het ganzenbord stond bovenaan de kaart MOL, dat was de plek waar Sebastiaan en Dennis stonden. Sebastiaan is afgevallen dus ik hou het voorlopig op Dennis.
  zondag 15 februari 2009 @ 12:20:42 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66078770
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
De nep-Mol naar huis Hij stemde voornamelijk op Rick, dus tenzij Sebastiaan heel suf is, zou Rick de Mol niet kunnen zijn.
Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...
Trouwens raar dat Rick de Mol van Dennis zou zijn; Dennis heeft niet één keer op Rick gestemd
Ja, maar Sebastiaan had toch dat geld in de tas van Dennis gestopt toen ze in de hotelkamer waren? Hoe kan Sebastiaan dan dat geld later nog een keer tevoorschijn toveren? Heeft ie zich bedacht en het geld weer teruggepakt of mocht de echte mol niet verdacht worden gemaakt?

Of heb ik iets gemist?
  zondag 15 februari 2009 @ 12:27:15 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66078985
Ja dus, ik lees nu dat het zijn eigen tas was. Nou dat is dan helemaal raar. Hij had het net zo goed in de tas van een ander kunnen stoppen. Dat zou veel logischer zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')