abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66006588
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Djeez het volgende:
Ik blijf gewoon bij oud-stadsgenoot Aniek...
Die kwam wel verdacht over vandaag ja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:51:02 #52
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_66006872
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die kwam wel verdacht over vandaag ja.
Té verdacht naar mijn mening.
The Most Incredible, Baby
pi_66006900
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Reese het volgende:
in het dagboek van de mol staat: "ik heb mijn mol gezien vandaag". In de spiegel dus tijdens de ontmoeting met de Mol.

Dat sluit dan toch Dennis en Viv (en Sebastiaan) uit?
Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_66006910
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Té verdacht naar mijn mening.
Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.
pi_66007135
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.
maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt . Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.

Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:07:19 #56
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66007324
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Reese het volgende:

[..]

maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt . Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.

Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
Ah, op zo'n manier! Ja, dat is wel een goeie, ja!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66007362
tvp.. ik blijf Dennis maar smerig vinden lachen in zijn biechts e.d.
Hij komt op mij over als of ie continu (slecht) aan t acteren is..
Die ontbrekende optie in de test viel me ook op.. vaag..
Wat me ook op viel was hoe in de grot achter John heel duidelijk een mol logo verscheen wat vervolgens groen werd..
pi_66007422
Heb misschien een hint naar Rick. Voor de opdracht zegt Pieter Jan: "Als je slim bent, dan begint hier vandaag je weg naar de finale. Ik kan me voorstellen dat je heel graag eens een keer diep in de ogen zou willen kijken van jouw mol. En misschien zeggen ogen dan wel meer dan woorden."

Dus hij legt echt de nadruk op de ogen van Mol en dat je daar nu in kan kijken, al helemaal in de laatste zin hier dus, want het suggereert dat je misschien niet op de woorden moet letten, maar op de ogen. Een paar minuten erna zegt Rick: "Ik had me voorgenomen om de persoon aan de overkant écht aan te kijken", dus Rick kijkt in de ogen van de kandidaat. Omdat vooraf werd gezegd dat je nu recht in de ogen van de Mol kan kijken én omdat Pieter Jan suggereerde dat je misschien niet op de woorden moet letten, maar op de ogen, kan het wat zijn.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:13:22 #59
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66007476
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...

Alleen had ik gehoopt dat hij het daadwerkelijk uit een holle kies had gehaald, en niet waar hij het nu vandaan haalde.

Overigens blijf ik bij Anniek.
pi_66007500
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.
Ja je gaat haast denken dat ze zo'n irritante mol als Milouska is... Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:25:48 #61
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66007706
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!
Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:33:09 #62
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_66007806
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:13 schreef broer het volgende:
Overigens blijf ik bij Anniek.
Dat is dan wel weer een beetje dom.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_66007890
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef broer het volgende:

[..]

Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.
Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.

Ik hoop in elk geval niet dat Anniek daarom dus de mol is; ik ben liever van de onopvallende sneaky mol acties
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:39:00 #64
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_66007903
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan wel weer een beetje dom.
Je kent me toch?
pi_66008105
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.

Ik hoop in elk geval niet dat Anniek daarom dus de mol is; ik ben liever van de onopvallende sneaky mol acties
Dat overdreven irritante was haar taktiek, en de groep had het ook niet verwacht; ze dachten echt dat ze dom/irritant was en dat ze nooit in staat zou zijn de mol te spelen. Wat dat betreft vond ik het wel een grappige kandidaat.
pi_66008659
Toen Jon de test moest invullen zag je de vraag;
Bij Ben Hur reed de mol;
1. 1e
2. 2e
3. 3e
4. Nooit

En Dennis was als 4e, dat betekent dus dat Dennis de mol niet kan zijn...toch?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:45:37 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66008692
Rick is de mol. Dennis is de winnaar. Jon de verliezer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 13 februari 2009 @ 02:05:27 #68
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66008848
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef Sug4r het volgende:
Toen Jon de test moest invullen zag je de vraag;
Bij Ben Hur reed de mol;
1. 1e
2. 2e
3. 3e
4. Nooit

En Dennis was als 4e, dat betekent dus dat Dennis de mol niet kan zijn...toch?
Ik had dit zelf in de uitzending niet gezien, maar iemand op wieisdemol.com heeft screenshots gepost en daaruit werd me duidelijk dat de vraag en het antwoord in 2 verschillende camerashots werden getoond. Daardoor denk ik dat dit weer een mooi staaltje manupulatie is van de regie en dat de vraag en het antwoord niet bij elkaar horen. Het antwoord zou namelijk ook goed op de eerste opdracht kunnen slaan, als de vraag iets zou zijn als "Als hoeveelste nam de mol plaats voor de spiegel?"

Ik denk dit vooral ook omdat ik denk dat ze:
a) niet zo'n domme fout zouden maken
b) als ze al zo'n domme fout zouden maken, ze het zeker niet in de tv-uitzending zouden laten zien

Misschien is het wel een hint voor de kijker. Idd dat Dennis niet de mol is ofzo. Wie weet?
Maar goed, dat was me toch allang duidelijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66008875
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Irving het volgende:

[..]

Ja ik zat vorig jaar ook af te vragen hoe ik niet kan hebben gezien dat Dennis Weening al de enveloppen in het water gooide Dit jaar zal een deel van de molacties vast ook niet uitgezonden zijn (zal vast wel een molactie geweest zijn in dat oude scheepswerf met die enveloppen).
Gegarandeerd.. kijk maar eens naar de verschillen in de gevonden bedragen.. is toch niet normaal.. Alhoewel Rick toen niet bij groep 1 zat.. Dennis wel..

Lastig lastig lastig...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 08:56:14 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66010585
Leuke aflevering, al was de proef veel te lastig. Anniek tijdens de ondervragingen was echt grappig, dat lachje van haar. Ik vind haar molacties iets té opvallend, vooral toen ze er bijna waren en zij wéér ging vertragen.
Oh ja, crosspost:
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik heb in m'n broek geplast toen Viviënne een scherm kreeg.
Maar ze zit er nog in. Nog minimaal een week Viv.
pi_66011412
Jammer dat Sebastiaan eruit is, was toch wel een smaakmaker van het programma. Anniek is inderdaad te verdacht bezig, het zou ook goed Rick kunnen zijn, eventueel Jon. Dennis en Vivienne zijn het sowieso niet...
pi_66012272
Tja ik zit op Anniek vooral om: "Doe maar rustig we hebben nog alle tijd" Misschien iets te verdacht maar boven hoorde niemand het dus als ze zichzelf verwacht wou maken was dat alleen bij Jon. Het is wel een typische molactie,
pi_66012430
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef banananasi het volgende:
Haha inderdaad ja, dat met Yvonne was echt prachtig, ik kon ook niet geloven dat ik niet gezien had dat ze 'mol' schreef in het eten
Laatst nog even teruggekeken, Marc-Marie die op het strand naar Isabelle stond te schreeuwen
Dat vond ik zo grappig :''Marc-Marie is kritisch,Marc-Marie is kritisch" Isabelle. en die Marc- Marie de hele tijd "jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaa en heel kwaad ook'':D

Moest gisteravond ook erg lachen om Sebastiaan die bij die eerste opdracht met die foto's ging lopen om te verplaatsen hahaha
En yes Dennis er nog in

Ik heb in deze aflevering echt geen mollenacties kunnen ontdekken helaas... wel dat Aniek weer dom deed door helemaal in dat paardenkarretje naar beneden te duiken, Ze deed ook al zo dom bij dat lasergamen, toen ging ze gewoon lachen toen ze meteen geraakt werd.
Maar toch denk ik niet dat zij de mol is, ik ga v Rick als mol.

[ Bericht 6% gewijzigd door DustinHenderson op 13-02-2009 10:24:56 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66012839
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer dat Sebastiaan eruit is, was toch wel een smaakmaker van het programma. Anniek is inderdaad te verdacht bezig, het zou ook goed Rick kunnen zijn, eventueel Jon. Dennis en Vivienne zijn het sowieso niet...
Inderdaad, Sebastiaan bracht wat extra en vond het sowieso een sterke speler. Aniek is te opvallend. Rick blijft mijn Mol, maar Viviënne blijft ook erg verdacht...
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:39:21 #75
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_66013174
Ik weet het nu echt niet meer. Ben net in de promo geswitched van Anniek naar Rick, eigenlijk voornamelijk vanwege de 'ticket to paradise' theorie. En dan gaat Sebastiaan, die vrij zeker was van zijn keuze voor Rick, eruit, en is Anniek weer vreselijk aan het mollen.
Ik moet als ik tijd heb toch nog eens terug gaan kijken vanaf het begin. Zat eigenlijk puur vanwege die paradise theorie op Rick, want ik heb hem eigenlijk weinig verdachte dingen zien doen. (Wellicht omdat ik teveel gefixeerd ben geweest op Anniek)
Vivienne en Dennis verdenk ik helemaal niet, want Viv brengt teveel geld binnen, en Dennis is te slim-fanatiek bezig.

Jon heb ik zelfs nooit in overweging genomen, en ik heb ook eigenlijk geen idee van enige verdachte zaken omtrent hem. Maar daarom zou hij dus juist een goede mol kunnen zijn. Ik schrijf hem dus nog niet helemaal af.
So Long and Thanks for All the Fish
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')