Die kwam wel verdacht over vandaag ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef Djeez het volgende:
Ik blijf gewoon bij oud-stadsgenoot Aniek...
Té verdacht naar mijn mening.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die kwam wel verdacht over vandaag ja.
Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Reese het volgende:
in het dagboek van de mol staat: "ik heb mijn mol gezien vandaag". In de spiegel dus tijdens de ontmoeting met de Mol.
Dat sluit dan toch Dennis en Viv (en Sebastiaan) uit?
Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.quote:
maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenktquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:51 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Nee, want alle kandidaten hebben toch hun mol gezien.
Ah, op zo'n manier! Ja, dat is wel een goeie, ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:59 schreef Reese het volgende:
[..]
maar de mol heeft alleen zichzelf als mol, ik neem aan dat ie niet een andere kandidaad verdenkt. Als de mol dus de mol gezien heeft tijdens de spiegelopdracht, moet dat als verdachte zijn geweest.
Alleen Anniek, Jon en Rick komen hiervoor in aanmerking. Want Dennis en viv hebben zichzelf niet gezien
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Had broer trouwens gelijk dat het gestolen geld uit de pot nog wel te voorschijn zou komen...
Ja je gaat haast denken dat ze zo'n irritante mol als Milouska is... Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zou je bijna wel gaan denken ja. Maar daar ben ik toen met Miloushka ook de fout in gegaan.
Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:14 schreef Kidney_Bean het volgende:
Jemig wat lag dat er toen dik bovenop, was totaal niet spannend meer!
Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:25 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij was er destijds vrijwel niemand die Milouska verdacht. Zó dik lag het er dus ook niet bovenop.
Je kent me toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan wel weer een beetje dom.
Dat overdreven irritante was haar taktiek, en de groep had het ook niet verwacht; ze dachten echt dat ze dom/irritant was en dat ze nooit in staat zou zijn de mol te spelen. Wat dat betreft vond ik het wel een grappige kandidaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Jawel, ze kon ook niet goed liegen.. zij had zelfs het probleem dat de groep zich een soort van tegen haar ging keren, doordat ze zich overdreven irritant gedroeg.
Ik hoop in elk geval niet dat Anniek daarom dus de mol is; ik ben liever van de onopvallende sneaky mol acties
Ik had dit zelf in de uitzending niet gezien, maar iemand op wieisdemol.com heeft screenshots gepost en daaruit werd me duidelijk dat de vraag en het antwoord in 2 verschillende camerashots werden getoond. Daardoor denk ik dat dit weer een mooi staaltje manupulatie is van de regie en dat de vraag en het antwoord niet bij elkaar horen. Het antwoord zou namelijk ook goed op de eerste opdracht kunnen slaan, als de vraag iets zou zijn als "Als hoeveelste nam de mol plaats voor de spiegel?"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef Sug4r het volgende:
Toen Jon de test moest invullen zag je de vraag;
Bij Ben Hur reed de mol;
1. 1e
2. 2e
3. 3e
4. Nooit
En Dennis was als 4e, dat betekent dus dat Dennis de mol niet kan zijn...toch?
Gegarandeerd.. kijk maar eens naar de verschillen in de gevonden bedragen.. is toch niet normaal.. Alhoewel Rick toen niet bij groep 1 zat.. Dennis wel..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:15 schreef Irving het volgende:
[..]
Ja ik zat vorig jaar ook af te vragen hoe ik niet kan hebben gezien dat Dennis Weening al de enveloppen in het water gooideDit jaar zal een deel van de molacties vast ook niet uitgezonden zijn (zal vast wel een molactie geweest zijn in dat oude scheepswerf met die enveloppen).
Maar ze zit er nog in. Nog minimaal een week Viv.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb in m'n broek geplast toen Viviënne een scherm kreeg.
Dat vond ik zo grappig :''Marc-Marie is kritisch,Marc-Marie is kritisch" Isabelle. en die Marc- Marie de hele tijd "jaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaa en heel kwaad ook'':Dquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef banananasi het volgende:
Haha inderdaad ja, dat met Yvonne was echt prachtig, ik kon ook niet geloven dat ik niet gezien had dat ze 'mol' schreef in het eten![]()
Laatst nog even teruggekeken, Marc-Marie die op het strand naar Isabelle stond te schreeuwen![]()
Inderdaad, Sebastiaan bracht wat extra en vond het sowieso een sterke speler. Aniek is te opvallend. Rick blijft mijn Mol, maar Viviënne blijft ook erg verdacht...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jammer dat Sebastiaan eruit is, was toch wel een smaakmaker van het programma. Anniek is inderdaad te verdacht bezig, het zou ook goed Rick kunnen zijn, eventueel Jon. Dennis en Vivienne zijn het sowieso niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |