en weer verder dusquote:In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:
Whehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
"Iceman " was een nickname van iemand in top gun
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Een welverdiende..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Psych-case het volgende:
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!![]()
Okay genoeg (af)gezeik van mijn kant! Heb het gewoon niet zo op 'stoere' mannen, doe mij maar een lief watje.![]()
Ben benieuwd naar morgen.
Van mij mag ze winnen. Die komt er wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Benieuwd hoe Monica het doet straks!!
Ik schreef ook stoer met aanhalingstekens. Hij probeert stoer te zijn! Een watje is het zeer zeker maar geen lief watje! Das toch anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.
Niets in huis in te brengen, behalve z'n stereo en TV en van z'n bazige vrouw mag ie een speelgoedhoekje met Top-gun speeltjes hebben.![]()
Ben ook benieuwd wat Monica er morgen van terecht brengt.
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Principessa het volgende:
Ik geef deze serie een welverdiende 7-. Suffe mensen, suffig eten, alleen Monica was een echte uitschieter (en het huis van mayke, maar ja het gaat om het voer, he).
Nee en alweeeeer in Amsterdam..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.
Dat gordijn-wijf! Vind het je het vreemd dat die man wilde scheiden!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een verschrikkelijke groep deze keer
Hij zat niet zo lekker in dat lijf van 'm..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dat gordijn-wijf! Vind het je het vreemd dat die man wilde scheiden!!!
En die 'kok' van vandaag met zijn steriele huis en zijn non-existing sexlife na de geboorte van een kind. Echt had ie last van camera-pressure ofzo? Leuk voor zijn vrouw om het op DIE manier te horen!
Klopt en voor deze week helemaal. Wat een types bij elkaar zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Maar zonder het commentaar van Jackzou het programma een stuk minder leuk zijn.
''Kalk, zand....*zucht*...ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Maar zonder het commentaar van Jackzou het programma een stuk minder leuk zijn.
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Het enige sympathieke aan Anneke is dat ze backpakkers gratis laat slapen. Verder is het een irritant stuk klaagvrouwtje die ook niet kan koken.
Iedereen moet zich in haar kunnen inleven maar zij zich verplaatsen in een ander, ho maar!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Psych-case het volgende:
Is het dezelfde commentator als vorig seizoen?
Vorig jaar vond ik 'm irritant.
Vreselijke onverwerkte trauma's heeft ze en dat projecteert ze op de rest van de wereld; dat is deze week dus dat groepjequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef Vivi het volgende:
Die Anneke heeft gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex en daarom gedraagt ze zich passief-agressief.
Hmm nou vorig jaar werd hij wel vaak irritant gevonden. Hij is wel stukken beter dan die bal van een Krabbe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Hij draagt het programma juist voor een groot deel
volgens mij haal je het door elkaar met 'Wie is de chef'quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmm nou vorig jaar werd hij wel vaak irritant gevonden. Hij is wel stukken beter dan die bal van een Krabbe!
Maar hij belazert wel de hele boel en dat vind ik dus in zo'n programma niet kunnen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef -Peach het volgende:
Die Kevin heeft echt wel een supertof huis!
Gezellig togquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.
Helemaal als je ook nog kinderen heb. Wie weet wat je in huis haalt! Kan net zo goed een pedofiel ofzo zijn.
Nee! Ga oude berichten ermaar op teruglezen. Hij had zo zijn momenten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij haal je het door elkaar met 'Wie is de chef'
Ja, leuke spontane meid!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef childintime het volgende:
Morgen MelekIk vind haar verreweg de leukste die deze week mee doet. Eigenlijk is zij degene die de hele week de sfeer er probeert in te houden.
nee, maakt mij verder weinig uit. Maar dacht het omdat je over Krabbé begonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nee! Ga oude berichten ermaar op teruglezen. Hij had zo zijn momenten!
Ja Melekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Melek is een leuke meid. Jammer dat ze niet gewonnen heeft.
En ik hoop dat die Anneke zich de ogen uit de (vissen)kop schaamt als ze alles weer terugziet, maar ben bang dat dit soort types zo sterk in de slachtofferrol zitten dat ze niet eens doorhebben hoe erg ze zijn.
Het is wel een mooie manier om allerlei soorten mensen te ontmoeten lijkt mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.
Helemaal als je ook nog kinderen heb. Wie weet wat je in huis haalt! Kan net zo goed een pedofiel ofzo zijn.
Tja, die editors zien natuurlijk dikke aanleiding om dit zo te knippen, maar ze heeft het aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Min-e het volgende:
Eigenlijk vond ik het best sneu om te zien hoe die Anneke te kakken werd gezet. (Al verdiende ze het misschien).
Ja, djeez zeg, je wilt niet weten wat de gemiddelde Nederlander allemaal mee heeft gemaakt. Om dan voor TV direkt je droevige verhaal te vertellen en anderen de grond in te trappen..... Ze doet overkomen alsof ze zo sociaal is; maar haar sociale vermogen is wel een heel beperkt vermogen. Het moet wel in haar straatje passen anders kan ze er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Min-e het volgende:
Eigenlijk vond ik het best sneu om te zien hoe die Anneke te kakken werd gezet. (Al verdiende ze het misschien).
Die sushineppert. Maar hij deelde zijn plaats met nummer 2, Sophie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef childintime het volgende:
Maarre..... wie heeft er nou gewonnen??
Ja, omdat hij eerste werd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
Heeft'ie dan wel toegegeven dat'ie het zelf niet had gemaakt?
Het was overduidelijk dat Anneke, een zielig hoopje mens was, met heel wat onverwerkte issues. Toen ze bij Sophie thuis van jaloezie maar begon met steekjes uit de delen, vond ik dat droevig om te zien. Maar de programma makers zullen gesmuld hebben van dit tafereel en hebben het ten volle uitgebuit. De focus lag op een gegeven moment alleen nog maar bij haar, zou ze zich vanavond wel gedragen etc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, djeez zeg, je wilt niet weten wat de gemiddelde Nederlander allemaal mee heeft gemaakt. Om dan voor TV direkt je droevige verhaal te vertellen en anderen de grond in te trappen..... Ze doet overkomen alsof ze zo sociaal is; maar haar sociale vermogen is wel een heel beperkt vermogen. Het moet wel in haar straatje passen anders kan ze er niet mee omgaan.
Bij Sophie staat een Koransteun als boekensteun. Melek kan erom lachen en vindt het een inventief gebruik van een voorwerp. Anneke, staat met afhangende en betraande ogen te betwijfelen of zoiets wel gedaan kan worden; komop zeg, doe effe normaal...... We leven niet meer in het jaar 2000......
Ik ben het wel met je eens, maar Anneke was op veel momenten echt gemeen! Zielig, daar kan ik een eind in meegaan, maar ze was toch behoorlijk agressief. Het is aan de andere deelnemers te danken dat er geen ruzie is ontstaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat Anneke, een zielig hoopje mens was, met heel wat onverwerkte issues. Toen ze bij Sophie thuis van jaloezie maar begon met steekjes uit de delen, vond ik dat droevig om te zien. Maar de programma makers zullen gesmuld hebben van dit tafereel en hebben het ten volle uitgebuit. De focus lag op een gegeven moment alleen nog maar bij haar, zou ze zich vanavond wel gedragen etc.
Sommige mensen kunnen zich voor de camera prima handhaven, maar zo'n Anneke moet je misschien een beetje in bescherming nemen tegen zichzelf.
Maar goed volgende week nieuwe mensen
Juist!.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar Anneke was op veel momenten echt gemeen! Zielig, daar kan ik een eind in meegaan, maar ze was toch behoorlijk agressief. Het is aan de andere deelnemers te danken dat er geen ruzie is ontstaan.
Ze had overigens wel een hele hilarische opmerking "Als ik heb gerookt was ik tenminste mijn handen!'![]()
Verder een zielig mens, ben ik met je eens....
Vond juist het contrast heel duidelijk in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Juist!.
Ze was behoorlijk in bescherming genomen door de andere deelnemers die zich ingehouden hebben met haar.
De sushiboy wilde haar wel uit huis zetten mocht ze zich misdragen, helaas ging dat niet door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Juist!.
Ze was behoorlijk in bescherming genomen door de andere deelnemers die zich ingehouden hebben met haar.
Dat bedoelde ik met haar zgn sociale gedrag. Nare opmerkingen richting Sophie plaatsen omdat zij nou eenmaal een leuk huis heeft. Misschien heeft Sophie wel gewoon hard gewerkt voor die dingen maar dat komt niet in het hoofd van Anneke op blijkbaar, haar blinde vlek is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De sushiboy wilde haar wel uit huis zetten mocht ze zich misdragen, helaas ging dat niet door.
Als ik eerlijk ben had ik haar na 3 opmerkingen al de deur gewezen.
Ik heb er een bloedhekel aan als 1 iemand de sfeer voor meerdere mensen kan verpesten.
niet volgens de site van net5 of tvgids.nlquote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Vanaaf komt toch de week samenvatting rond een uurtje of 8?
Ik vind het zwaar irritant dat ze die tijden hebben veranderd en de herhalingen hebben gecancelled.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
niet volgens de site van net5 of tvgids.nl
Die was vrijdag!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Vanaaf komt toch de week samenvatting rond een uurtje of 8?
Haha ja!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:04 schreef Gnittoo het volgende:
het kerrie momentje van anneke was ook lachen.
Ooit nog contact gehad met Anneke? Ben wel benieuwd hoe zij erover denkt hoe ze is neergezet. Wordt er nu trouwens ook door de producers gevraagd of je de wijn/water zo wil inschenken dat de sponsor zichtbaar is? Komt altijd beetje geforceerd over!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:50 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
haha, jaaa, wij hadden het ook wel erg gezellig met elkaar! Alleen hadden we een bron van negativiteit in ons midden.... Daar heb ik ook wel opmerkingen over gemaakt hoor; mn op de woensdag. Maar dat is allemaal niet uitgezonden.
Al met al een week waar je nog weeeeken over na kunt praten!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Joenes het volgende:
Ooit nog contact gehad met Anneke? Ben wel benieuwd hoe zij erover denkt hoe ze is neergezet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:33 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
Gisteren hadden we een reünie en hebben we samen met de deelnemers -op Anneke na- de herhalingen bekeken.
Wat dacht jequote:Wordt er nu trouwens ook door de producers gevraagd of je de wijn/water zo wil inschenken dat de sponsor zichtbaar is? Komt altijd beetje geforceerd over!
Nou kijk maar eens goed om je heen op fokquote:Op maandag 23 februari 2009 18:55 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reactie, Melek!
Moeilijk te geloven dat er mensen zijn die echt zo in het leven staan als jullie tafelgenote.
... daar kijk je toch gewoon doorheen?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou kijk maar eens goed om je heen op fok
Een bron van negativiteit? Zeg maar gerust een planeet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:50 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
haha, jaaa, wij hadden het ook wel erg gezellig met elkaar! Alleen hadden we een bron van negativiteit in ons midden.... Daar heb ik ook wel opmerkingen over gemaakt hoor; mn op de woensdag. Maar dat is allemaal niet uitgezonden.
Al met al een week waar je nog weeeeken over na kunt praten!
Poeh, dat is wel een echte kak zeg.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef StarGazer het volgende:
Whehehe wat een opperkakker nu, briljant
Alleen jammer dat ze R&B luistert
Leuk je reactie!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:33 schreef SmakenVerschillenMelek het volgende:
Hallo allemaal!
Mijn naam is Melek en ik was afgelopen week te zien in Smaken Verschillen.
Gisteren hadden we een reünie en hebben we samen met de deelnemers -op Anneke na- de herhalingen bekeken. Vervolgens wees Sophie ons op het bestaan van dergelijke fora. Nieuwsgierig als we waren, zijn we gelijk gaan googlen en jawel hoor! Paaaagina's vol over onze tafelgenote Anneke... SLIK!
Het zijn natuurlijk avonden die van een uurtje of 18:00 tot ruimschoots na middernacht duren. Een lange zit!
Het beeld die de programmamakers van Anneke hebben geschetst, had werkelijk stukken erger gekund. Ze heeft zo'n beetje iedereen, van blond tot rijk, arm en voedselbank, afgekraakt tot op het bot...
Ze mag in haar handjes klappen met de feelgood spirit van Net5.
De rest heeft een erg leuke week gehad en we blijven in contact met elkaar. Dat is dan toch weer geinig van zo'n week.
Hartelijk dank voor alle lieve opmerkingen over mij. Ik moet eerlijk bekennen dat me dat stiekem toch wel heel veel doet! Mijn leerlingen waren vandaag de hele dag aan het stuiteren en laaiend enthousiast; altijd leuk natuurlijk! Bedankt voor jullie fijne opmerkingen!
Een goede week voor jullie allemaal en veel plezier met de nieuwe kandidaten!
Hartelijke groet,
Melek
Anneke maakte het je idd wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Nog even over de vorige week... wat is die Anneke gemakkelijk haatbaar, dat kost mij geen enkele moeite en dat is zo op zijn tijd ook wel eens heerlijk
Oh en wat leuk om te zien dat er ook één net persoon op Blauwe Zand woont en niet alleen Tokkies....
Nee hoor, dat valt wel mee, hier kun je kunst van haar zien. Ik heb jarenlang via mijn werk contact met haar gehad. Leuk, lief mens.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:26 schreef golfer het volgende:
Leuk stel bij elkaar weer deze week.
...die kunstenares die volgens mij alleen maar blote vrouwen en liefs alleen blote kutten schildert...
Hij werd wel even flink op z'n plaats gezet toen dat meisje vertelde dat ze gewoon hard werkt voor dat geldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 07:58 schreef Specularium het volgende:
Fons is de zeikerd van de week, maar gelukkig is het nog niet zo erg.
vond je? ik vond dat wel meevallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hij werd wel even flink op z'n plaats gezet toen dat meisje vertelde dat ze gewoon hard werkt voor dat geld
Vond ik wel ja. Helemaal met die scene daarvoor, waarin ie voor het gemak maar even aanneemt dat ze vast wel op zoek zou gaan naar een man met geld (net zoals papa) en dat zij alleen goed in bed hoeft te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vond je? ik vond dat wel meevallen.
maar t was wel een teer punt gezien t feit dat de stem wat octaafjes hoger werd..
Vind ik niet. Het is gewoon simpelweg niet mogelijk om als student een bijbaantje te nemen, en dan zo'n appartement op de Neude te kopen/huren, shoppingtrips naar New York te maken en allerlei andere kakkerige dingen met clubgenootjes te doen.quote:Hij werd wel even flink op z'n plaats gezet toen dat meisje vertelde dat ze gewoon hard werkt voor dat geld
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:55 schreef DarkElf het volgende:
verkeerde aanname idd van hem; je hoeft niet goed in bed te zijn, je kan t ook gewoon leuk doen als gastvrouw en armsierraad... dan kan ie voor de seks gewoon een ander nemen... heeft zij ook meer tijd om te winkelen
Ja dat vroeg ik me ook al af. Hoe duur zal zo'n appartementje zijn? Dat kun je vast niet van 'alleen' een bijbaantje betalen,ook al werk je nu bij een advocatenkantoor...En dan ook nog corpsdingen doen (lees: keihard zuipen) etc etc...Het zal me niet verbazen als ze toch een 'kleine' bijdrage krijgt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef literocola het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is gewoon simpelweg niet mogelijk om als student een bijbaantje te nemen, en dan zo'n appartement op de Neude te kopen/huren, shoppingtrips naar New York te maken en allerlei andere kakkerige dingen met clubgenootjes te doen.
Als werkstudent bij een financiele instelling verdien je erg goed hoor. Eventueel een mooie lening van de IBG erbij en dan kan je je zo'n levensstijl nog wel veroorloven.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef literocola het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het is gewoon simpelweg niet mogelijk om als student een bijbaantje te nemen, en dan zo'n appartement op de Neude te kopen/huren, shoppingtrips naar New York te maken en allerlei andere kakkerige dingen met clubgenootjes te doen.
Oh! En dit mag natuurlijk he, als lerares Nederlandsquote:
Wat een materialistische tuthola. Ik vond haar niet echt kak, meer een desperately kak-wannabe! Kijk mij met een lifestyle die aanbid. Met dat servies en dat 'Sjenneke'. Ik zou expres de hele tijd Janneke zeggen!quote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef -Peach het volgende:
Wauw. Een rasechte kakkuuurrrr! Hoe ze praat![]()
'Ja mn vriendinnen hadden ook als eerste indruk: 'Wat een kakkur met een arrogante kop!' Denk niet dat alleen haar vriendinnen zo'n indruk hebben
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:38 schreef fespo het volgende:
Fons net zo zeikerig als zijn vrouw.
en volgens mij heb ik iets gemist vorige week.![]()
ik kijk ALTIJD alleen vorige week niet. zo te zien moet ik de afleveringen terug kijken
Fons kan niet tegen vrouwen die meer verdienen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:21 schreef Principessa het volgende:
Fons, wat een sneue gast. En Esther doet alleen mee om haar schilderijen te promoten...
en het is de Neude.
Ik zou d'r wel doen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet Sjenneke eens flink geven.
Ze lijkt wel uitgedroogd.
hehequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:24 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die schilderijen vind ik wel mooi dus wat mij betreft geen slechte promotie!
Zwitserse fondue is risky. Het is met oude kaas, daar moet je van houden. Ik vind het persoonlijk echt niet lekker! Maar ze had een beetje een zooitje van de verhoudingen gemaakt. De hoeveelheid wijn in de fondue was te veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:27 schreef DarkElf het volgende:
voorgerecht was niets en de fondue was echt niets...
zal heus wel lekker zijn hoor maar tis wel een kookwedstrijd, niet alleen een promoot wedstrijd..
Dat geloof ik best!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:44 schreef DarkElf het volgende:
ik heb wel eens kaasfondue gemaakt from scratch en tis echt niet moeilijk zolang je maar idd een beetje op de verhoudingen let
tis wel heel lekker als je t zelf samenstelt
Echte Zwitserse fondue in La Suisse is echt verschrikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Zwitserse fondue is risky. Het is met oude kaas, daar moet je van houden. Ik vind het persoonlijk echt niet lekker! Maar ze had een beetje een zooitje van de verhoudingen gemaakt. De hoeveelheid wijn in de fondue was te veel.
Heb je misschien een linkje? Kan het niet vinden, ramptoerist die ik er ben.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Ben Anneke nog eens nagegaan op Google. (Ze was zooo leuk irritant!). Kwam ik op het VIVA-forum en daar heeft onze nep Kevin gereageerd. Komt op hetzelfde neer als het commentaar van Melek hier, maar dat Nederlands van Kevin...![]()
![]()
![]()
FOK is overigens nog aardig voor Anneke, vergeleken bij de andere fora!
Deze week is die Fons irritant (vergeleken bij Anneke natuurlijk niet, maar toch...)
Nee, sorry, het was ergens op het VIVA-forum, maar ik weet bij God niet meer waar...Het was echt te erg!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje? Kan het niet vinden, ramptoerist die ik er ben.
Het is niet ongebruikelijk dat de werkgever in zo'n geval voor woonruimte zorgt, Loyens & Loeff heeft ook een paar prachtige paleisjes voor haar high potentials.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Hoe duur zal zo'n appartementje zijn? Dat kun je vast niet van 'alleen' een bijbaantje betalen,ook al werk je nu bij een advocatenkantoor...En dan ook nog corpsdingen doen (lees: keihard zuipen) etc etc...Het zal me niet verbazen als ze toch een 'kleine' bijdrage krijgt...
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat Anneke vertelde dat ze in de overgang zat was ook wel de limit eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:20 schreef Joenes het volgende:
Jenneke werkt bij Ernst & Young: http://www.linkedin.com/pub/9/245/532 Salarissen zullen daar wel ok zijn
Dan heeft ze dus toch wel wat in haar mars, anders enkeltje Don & Adquote:Tax Law Intern at Loyens & Loeff
Ik zag die post van Melek net pas. Leukquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
he, dit topic leeft nog![]()
deel 4 al
en wat leuk dat Melek hier reageerde
die Anneke was idd zum kotsen
Neusreceptorenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:00 schreef -Peach het volgende:
Die Rik is echt muf. Wordt later een stofjas-indo met sandelen inclusief geitenwollensokken en jampotglazen!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:11 schreef fespo het volgende:
die indo dude doet mij denken aan 'bruine beer in het blauwe huis'.
[ afbeelding ]
leuk voor scrabblequote:Op woensdag 25 februari 2009 20:22 schreef -Peach het volgende:
De consistentie van de structuur van de neusreceptoren van het visweefsel ofzoiets. Mên.
die zuigt hij eerst leeg, om vervolgens de structuur goed te proevenquote:
Ohjah! Want dan komt de consistentie van het weefsel beter uit de verf! Doh!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die zuigt hij eerst leeg, om vervolgens de structuur goed te proeven
Echte vakmensen, die castingmensen van Smaken Verschillenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:34 schreef The_Hives het volgende:
en verven is die Zwitserse weer gespecialiseerd in, dus is de bal weer rond
Doen ze inderdaad goed. Verschillende tegenpolen bij elkaar zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Echte vakmensen, die castingmensen van Smaken Verschillen
Mooie vrouw ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:58 schreef golfer het volgende:
Anouk vind ik deze week tot nu toe het leukste.
ja rick is een prima vent maar hij is nogal droog en oudbollig kwa uiterlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:46 schreef ShinobizWinter het volgende:
Rick vind ik juist erg tof op een leuke grappige manier. Hij doet het op zijn eigen manier zonder vervelend te zijn zeg maar.
Fons vind ik echt een droplul, zelf iedereen een 5 geven, maar zelf niet heel spectaculair koken. Als je een beetje het programma volgt dan weet je dat als je normaal kookt men geneigd is om je gemiddeld een 7 te geven. Hij speelt gewoon een vies spelletje.
Aan de andere kant wel leuk, dat iemand eens eindelijk lage cijfers durft te geven, maar op de maandag leek het geheel onterecht.
Idd. Zijn website is trouwens: http://www.djfons.nl/ Hij heeft een gastenboekquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Fons is een redelijk zielige man. Iedereen lage cijfers geven, maar zelf ook maar gewoontjes koken. En hij kan totaal niet tegen kritiek!! Verder loopt hij rond in hele rare outfitjes.....
Daarom vond ik Jenneke gister geniaalquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Fons is een redelijk zielige man. Iedereen lage cijfers geven, maar zelf ook maar gewoontjes koken. En hij kan totaal niet tegen kritiek!! Verder loopt hij rond in hele rare outfitjes.....
Dat heeft ie van zijn vrouw geleerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 03:46 schreef ShinobizWinter het volgende:
Fons vind ik echt een droplul, zelf iedereen een 5 geven, maar zelf niet heel spectaculair koken. Als je een beetje het programma volgt dan weet je dat als je normaal kookt men geneigd is om je gemiddeld een 7 te geven. Hij speelt gewoon een vies spelletje.
Aan de andere kant wel leuk, dat iemand eens eindelijk lage cijfers durft te geven, maar op de maandag leek het geheel onterecht.
Sexy!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:22 schreef -Peach het volgende:
De consistentie van de structuur van de neusreceptoren van het visweefsel ofzoiets. Mên.
Hahahaha ja nu je het zegt!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Rick is een uiterst geschikte kerel
Fons doet mij denken aan Ad Visser en dat is niet zo'n compliment.
jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:05 schreef -Peach het volgende:
Hehe Fons is jaloers op de populariteit van Jenneke! Zoutie zelluf ook wel willuhhh.
die woorden klonken zo ongeveer ook in ons huisquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
ik zei al tegen Mr. MoBlo: hij omschrijft zichzelfhij denkt echt dat hij geweldig is en geliefd is, maar da's echt niet zo
Ja dat vond ik ook een beetje vaag? In ieder geval 2 honden! Dacht eigenlijk dat haar vriend (of ex) daar woont en dat hij 2 kinderen heeft...quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:27 schreef Principessa het volgende:
Heeft ze nu twee kinderen in Kroatie?
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
die twee kinderen wàren die twee honden
Precies wat ik dacht gisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:38 schreef DarkElf het volgende:
ik ben natuurlijk weer een zeur enzomaar dat ge-entertain de hele tijd... tis toch een kookwedstrijd?
Volgens mij is het gewoon een sprrrrrrrrrrrraaakgebrrrrrrrrrrrrek van haar.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:03 schreef PM-girl het volgende:
Leuke groep op zich, alleen die Jenneke!Ik zou daar niet mee aan tafel kunnen zitten zonder per ongeluk dat accent na te doen!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Fons doet me een beetje aan Golfer denken qua uiterlijk![]()
Sorry Golf![]()
Grinnik, toen ik hem de eerste afl zag zei ik tegen vriendlief: hi heeft wel wat weg van Golfer en die heeft ook van die drukke bloesjes aanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik draag niet van die belachelijke blouses.
Gefeliciteerd, je hebt de messenset gewonnen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:26 schreef Vivi het volgende:
Oh My, die Fons en Sjenneke zijn allebei rete-irritant.
Die lijkt net zoveel op Fons als ik op Annekequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind golfer ook niet op Fons lijken
Hoe weten jullie hoe golfer eruitziet? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind golfer ook niet op Fons lijken
Een stuk of 20 meetings sinds 2000?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:04 schreef Psych-case het volgende:
Hoe weten jullie hoe golfer eruitziet? Heb ik wat gemist?
Haha nou denk maar zo, zolang je gedrag maar niet zoals Fons is dan is het goed!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stuk of 20 meetings sinds 2000?
Hey, mijn eerste meet van fok was in 1999 hoorquote:
Ik ben nog veel ouder dan die Fons. Kan je nagaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar ook golfer's gedrag kan ik niet vergelijken met Fons, heelmaal niet. De leeftijd misschien, maar om nou te roepen dat alle iets oudere mannen dan op Fons lijken vind ik ook wat ver gaan
ja, maar toen heb ik jou nog niet gemeet.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Hey, mijn eerste meet van fok was in 1999 hoor
Yups.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef -Peach het volgende:
Aha, volgende week dus een bodybuildbuffel met kapsalon???![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar ben ik ook wel heel nieuwsgierig naarquote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef -Peach het volgende:
![]()
![]()
![]()
Doet me denken aan die stoere bink in Leiden/Den Haag van een paar afleveringen geleden. Die won volgens mij ook nog met glans!quote:Op zondag 1 maart 2009 01:31 schreef -Peach het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ranzige tanden heeft die kerel zeg!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef w00h00 het volgende:
Wat een beer!En hij heeft gewoon een kapsalon
![]()
Hij is modern, zoende zelfs de vrouwtjes...quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:28 schreef Specularium het volgende:
Die Marokkaanse jongen, hoorde ik hem nu zeggen dat hij pas 4 jaar hier woont?
Mocht het kloppen, het kan dus wel, met de taal.![]()
Ik heb voor hem tot nu het meest respect, rustige jongen, geen uitslover.![]()
En de Kapperbeer mag zich behoorlijk met het koken waar gaan maken met al zijn kritiek tot nu toe.
In Nederland is dat natuurlijk ook gewoon normaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij is modern, zoende zelfs de vrouwtjes...
vanavond doe ik weer met je meequote:
Ik krijg ook het idee dat de entertainment meer plaats inneemt dan leuk is om naar te kijken.quote:
annoying he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |