en weer verder dusquote:In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
ja daar ben ik ook benieuwd naarquote:
Whehehequote:Op donderdag 12 februari 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
"Iceman " was een nickname van iemand in top gun
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Een welverdiende..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef -Peach het volgende:
Iceman? Bedoellie die Tom? 7+ geloof ik, of een 7.
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:16 schreef Psych-case het volgende:
The man sure loved his blender. Hij zal het wel gewend zijn, dat pureren van babyvoer enzovoorts!![]()
Okay genoeg (af)gezeik van mijn kant! Heb het gewoon niet zo op 'stoere' mannen, doe mij maar een lief watje.![]()
Ben benieuwd naar morgen.
Van mij mag ze winnen. Die komt er wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Benieuwd hoe Monica het doet straks!!
Ik schreef ook stoer met aanhalingstekens. Hij probeert stoer te zijn! Een watje is het zeer zeker maar geen lief watje! Das toch anders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist wel een enorm watje, die Tom.
Niets in huis in te brengen, behalve z'n stereo en TV en van z'n bazige vrouw mag ie een speelgoedhoekje met Top-gun speeltjes hebben.![]()
Ben ook benieuwd wat Monica er morgen van terecht brengt.
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Principessa het volgende:
Ik geef deze serie een welverdiende 7-. Suffe mensen, suffig eten, alleen Monica was een echte uitschieter (en het huis van mayke, maar ja het gaat om het voer, he).
Nee en alweeeeer in Amsterdam..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die groep van volgende week ziet er in het voorstukje ook niet uitnodigend uit.
Dat gordijn-wijf! Vind het je het vreemd dat die man wilde scheiden!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een verschrikkelijke groep deze keer
Hij zat niet zo lekker in dat lijf van 'm..quote:Op maandag 16 februari 2009 20:44 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Dat gordijn-wijf! Vind het je het vreemd dat die man wilde scheiden!!!
En die 'kok' van vandaag met zijn steriele huis en zijn non-existing sexlife na de geboorte van een kind. Echt had ie last van camera-pressure ofzo? Leuk voor zijn vrouw om het op DIE manier te horen!
Klopt en voor deze week helemaal. Wat een types bij elkaar zeg.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Maar zonder het commentaar van Jackzou het programma een stuk minder leuk zijn.
''Kalk, zand....*zucht*...ik weet het niet hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Maar zonder het commentaar van Jackzou het programma een stuk minder leuk zijn.
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Het enige sympathieke aan Anneke is dat ze backpakkers gratis laat slapen. Verder is het een irritant stuk klaagvrouwtje die ook niet kan koken.
Iedereen moet zich in haar kunnen inleven maar zij zich verplaatsen in een ander, ho maar!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Psych-case het volgende:
Is het dezelfde commentator als vorig seizoen?
Vorig jaar vond ik 'm irritant.
Vreselijke onverwerkte trauma's heeft ze en dat projecteert ze op de rest van de wereld; dat is deze week dus dat groepjequote:Op woensdag 18 februari 2009 22:52 schreef Vivi het volgende:
Die Anneke heeft gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex en daarom gedraagt ze zich passief-agressief.
Hmm nou vorig jaar werd hij wel vaak irritant gevonden. Hij is wel stukken beter dan die bal van een Krabbe!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Hij draagt het programma juist voor een groot deel
volgens mij haal je het door elkaar met 'Wie is de chef'quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Hmm nou vorig jaar werd hij wel vaak irritant gevonden. Hij is wel stukken beter dan die bal van een Krabbe!
Maar hij belazert wel de hele boel en dat vind ik dus in zo'n programma niet kunnen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef -Peach het volgende:
Die Kevin heeft echt wel een supertof huis!
Gezellig togquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.
Helemaal als je ook nog kinderen heb. Wie weet wat je in huis haalt! Kan net zo goed een pedofiel ofzo zijn.
Nee! Ga oude berichten ermaar op teruglezen. Hij had zo zijn momenten!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij haal je het door elkaar met 'Wie is de chef'
Ja, leuke spontane meid!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:31 schreef childintime het volgende:
Morgen MelekIk vind haar verreweg de leukste die deze week mee doet. Eigenlijk is zij degene die de hele week de sfeer er probeert in te houden.
nee, maakt mij verder weinig uit. Maar dacht het omdat je over Krabbé begonquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nee! Ga oude berichten ermaar op teruglezen. Hij had zo zijn momenten!
Ja Melekquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Melek is een leuke meid. Jammer dat ze niet gewonnen heeft.
En ik hoop dat die Anneke zich de ogen uit de (vissen)kop schaamt als ze alles weer terugziet, maar ben bang dat dit soort types zo sterk in de slachtofferrol zitten dat ze niet eens doorhebben hoe erg ze zijn.
Het is wel een mooie manier om allerlei soorten mensen te ontmoeten lijkt mijquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:32 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mwah als je totale vreemde mensen in je huis laat slapen en nog gratis ook dan is er iets mis met je hoor.
Helemaal als je ook nog kinderen heb. Wie weet wat je in huis haalt! Kan net zo goed een pedofiel ofzo zijn.
Tja, die editors zien natuurlijk dikke aanleiding om dit zo te knippen, maar ze heeft het aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Min-e het volgende:
Eigenlijk vond ik het best sneu om te zien hoe die Anneke te kakken werd gezet. (Al verdiende ze het misschien).
Ja, djeez zeg, je wilt niet weten wat de gemiddelde Nederlander allemaal mee heeft gemaakt. Om dan voor TV direkt je droevige verhaal te vertellen en anderen de grond in te trappen..... Ze doet overkomen alsof ze zo sociaal is; maar haar sociale vermogen is wel een heel beperkt vermogen. Het moet wel in haar straatje passen anders kan ze er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:50 schreef Min-e het volgende:
Eigenlijk vond ik het best sneu om te zien hoe die Anneke te kakken werd gezet. (Al verdiende ze het misschien).
Die sushineppert. Maar hij deelde zijn plaats met nummer 2, Sophie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:01 schreef childintime het volgende:
Maarre..... wie heeft er nou gewonnen??
Ja, omdat hij eerste werd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:12 schreef childintime het volgende:
Heeft'ie dan wel toegegeven dat'ie het zelf niet had gemaakt?
Het was overduidelijk dat Anneke, een zielig hoopje mens was, met heel wat onverwerkte issues. Toen ze bij Sophie thuis van jaloezie maar begon met steekjes uit de delen, vond ik dat droevig om te zien. Maar de programma makers zullen gesmuld hebben van dit tafereel en hebben het ten volle uitgebuit. De focus lag op een gegeven moment alleen nog maar bij haar, zou ze zich vanavond wel gedragen etc.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, djeez zeg, je wilt niet weten wat de gemiddelde Nederlander allemaal mee heeft gemaakt. Om dan voor TV direkt je droevige verhaal te vertellen en anderen de grond in te trappen..... Ze doet overkomen alsof ze zo sociaal is; maar haar sociale vermogen is wel een heel beperkt vermogen. Het moet wel in haar straatje passen anders kan ze er niet mee omgaan.
Bij Sophie staat een Koransteun als boekensteun. Melek kan erom lachen en vindt het een inventief gebruik van een voorwerp. Anneke, staat met afhangende en betraande ogen te betwijfelen of zoiets wel gedaan kan worden; komop zeg, doe effe normaal...... We leven niet meer in het jaar 2000......
Ik ben het wel met je eens, maar Anneke was op veel momenten echt gemeen! Zielig, daar kan ik een eind in meegaan, maar ze was toch behoorlijk agressief. Het is aan de andere deelnemers te danken dat er geen ruzie is ontstaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het was overduidelijk dat Anneke, een zielig hoopje mens was, met heel wat onverwerkte issues. Toen ze bij Sophie thuis van jaloezie maar begon met steekjes uit de delen, vond ik dat droevig om te zien. Maar de programma makers zullen gesmuld hebben van dit tafereel en hebben het ten volle uitgebuit. De focus lag op een gegeven moment alleen nog maar bij haar, zou ze zich vanavond wel gedragen etc.
Sommige mensen kunnen zich voor de camera prima handhaven, maar zo'n Anneke moet je misschien een beetje in bescherming nemen tegen zichzelf.
Maar goed volgende week nieuwe mensen
Juist!.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:39 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar Anneke was op veel momenten echt gemeen! Zielig, daar kan ik een eind in meegaan, maar ze was toch behoorlijk agressief. Het is aan de andere deelnemers te danken dat er geen ruzie is ontstaan.
Ze had overigens wel een hele hilarische opmerking "Als ik heb gerookt was ik tenminste mijn handen!'![]()
Verder een zielig mens, ben ik met je eens....
Vond juist het contrast heel duidelijk in beeld gebracht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Juist!.
Ze was behoorlijk in bescherming genomen door de andere deelnemers die zich ingehouden hebben met haar.
De sushiboy wilde haar wel uit huis zetten mocht ze zich misdragen, helaas ging dat niet door.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Juist!.
Ze was behoorlijk in bescherming genomen door de andere deelnemers die zich ingehouden hebben met haar.
Dat bedoelde ik met haar zgn sociale gedrag. Nare opmerkingen richting Sophie plaatsen omdat zij nou eenmaal een leuk huis heeft. Misschien heeft Sophie wel gewoon hard gewerkt voor die dingen maar dat komt niet in het hoofd van Anneke op blijkbaar, haar blinde vlek is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De sushiboy wilde haar wel uit huis zetten mocht ze zich misdragen, helaas ging dat niet door.
Als ik eerlijk ben had ik haar na 3 opmerkingen al de deur gewezen.
Ik heb er een bloedhekel aan als 1 iemand de sfeer voor meerdere mensen kan verpesten.
niet volgens de site van net5 of tvgids.nlquote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Vanaaf komt toch de week samenvatting rond een uurtje of 8?
Ik vind het zwaar irritant dat ze die tijden hebben veranderd en de herhalingen hebben gecancelled.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:23 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
niet volgens de site van net5 of tvgids.nl
Die was vrijdag!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:12 schreef Sebasser het volgende:
Vanaaf komt toch de week samenvatting rond een uurtje of 8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |