Dat wist ik ook niet!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef vamperotica het volgende:
Ik wist helemaal niet dat het langer kleuteren gezien kon worden als blijven zitten![]()
Zal het eens aankaarten tijdens de besprekingen eind maart!
Maar ze moeten nog zo lang op de basisschool, er kan nog van alles gebeuren.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:33 schreef livelink het volgende:
Overigens denk ik dat je ook niet te heftig moet schrikken van het woord zittenblijven. Als het beter is voor je kind, dan moet je je niet laten weerhouden door een term.
dat is het echt, het idee, ik vind het zooo sneu! Maar ik probeer me even vast te houden aan Wilyan zijn ervaring, ook al lukt dat niet echtquote:Op maandag 9 maart 2009 07:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, sterkte voor hem en voor jou, Mous! Wat een naar idee, maar het komt vast goed!
Ja, en zo moet het ook zijn vind ik. Dus niet de oktobergrens omdat je niet beter weet, of omdat dit beter uitkomt. Maar kijken naar wat de kinderen kunnen en dáárop je oordeel baseren. Maar er staat dus vaak niet in het dossier dat het zittenblijven is. Alleen middelbare scholen zien dat soms anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef livelink het volgende:
Onze school houdt zich wel aan de norm, maar kijjkt wel per kind of het kan. Zo gaan de meeste kinderen van oktober, november en december wel gewoon naar groep 3 volgens de huidige norm, maar een kind als Job dan weer niet. Zo zou het wat mij betreft ook moeten zijn, het lijkt mij niet meer dan normaal dat je die groep kinderen gewoon van kind tot kind bekijkt.
wordt bij cas alleen een klein randje weggehaald, of geheel ?quote:Op maandag 9 maart 2009 08:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dat is het echt, het idee, ik vind het zooo sneu! Maar ik probeer me even vast te houden aan Wilyan zijn ervaring, ook al lukt dat niet echt
geheel, als het in mindere maten is willen ze er nog wel eens een V-tje uit knippen, of het randje weghalen of de voorhuid geheel verwijderen, en Cas kreeg de hoofdprijs.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
wordt bij cas alleen een klein randje weggehaald, of geheel ?
(wij zitten nu al een tijdje op de creme bij jayden, maar vermoed dat we over een paar maanden er ook aan mogen geloven)
In elk geval stekte
Bij Jayden zeggen wij het inderdaad ook al langer dat het niet klopt, maar het cb en ha vond het allemaal wel meevallen, ondanks dat hij er meerdere keren een infectie kreeg en dus met de nodige oplapmiddelen weer kon plassen zou het allemaal goed komen zodra hij ouder werd. Na de laatste ontsteking begin dit jaar waren we het echt zat, toen de ontsteking weer onder controle was, uroloog laten kijken, maar die wil niets doen voor we de creme getest hebben gedurende 12 weken, (omdat jayden alleen maar ontstekingen heeft en sproeit, maar geen ballontje, dus niet 'erg' genoeg om direct iets te doen zonder eerst de creme geprobeerd te hebben) 16 april gaat ze opnieuw kijken of de creme werkt. (het is wel iets verbeterd, maar er was al gezegd dat zodra je stopt de huid weer nauwer wordt dus echt enthousiast zijn we niet)quote:Op maandag 9 maart 2009 09:07 schreef moussy het volgende:
[..]
geheel, als het in mindere maten is willen ze er nog wel eens een V-tje uit knippen, of het randje weghalen of de voorhuid geheel verwijderen, en Cas kreeg de hoofdprijs.
De creme heeft bij Cas helemaal niets uitgehaald helaas. Wat ik vooral rot vind is dat we het al roepen sinds Cas geboren is, ik had het liever gehad toen hij nog zo klein was.
Waar ik trouwens vooral tegenop zie is het onder narcose gaan, het gaf mij bij René steeds het gevoel alsof ik mn kind in liet slapende hele toestand er na redden we wel, maar die narcose..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cas heeft af en toe wel een ballonnetje, vooral als hij een goede volle blaas heeft. De chirurg hoorde mijn verhaal aan, had nog niet gekeken en vond dat het opgelost moest worden. Wij hebben geen uroloog gezienquote:Op maandag 9 maart 2009 09:16 schreef knorretje het volgende:
[..]
Bij Jayden zeggen wij het inderdaad ook al langer dat het niet klopt, maar het cb en ha vond het allemaal wel meevallen, ondanks dat hij er meerdere keren een infectie kreeg en dus met de nodige oplapmiddelen weer kon plassen zou het allemaal goed komen zodra hij ouder werd. Na de laatste ontsteking begin dit jaar waren we het echt zat, toen de ontsteking weer onder controle was, uroloog laten kijken, maar die wil niets doen voor we de creme getest hebben gedurende 12 weken, (omdat jayden alleen maar ontstekingen heeft en sproeit, maar geen ballontje, dus niet 'erg' genoeg om direct iets te doen zonder eerst de creme geprobeerd te hebben) 16 april gaat ze opnieuw kijken of de creme werkt. (het is wel iets verbeterd, maar er was al gezegd dat zodra je stopt de huid weer nauwer wordt dus echt enthousiast zijn we niet)
edit: ik had eigenlijk nog niet op die manier over de narcose nagedacht (nu wel) en schuif mijn zorgen en zo nog even vooruit. Maar kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:56 schreef Stout het volgende:
Deze info ff in een spoiler ivm googleik las van de week ook al dat je spoilertags gebruikt ivm google. Maar google indexeerd de text-only versie van fok en daar staat de tekst gewoon (weliswaar in het wit, maar wordt gewoon mee geindexeerd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant hoop ik dat het afdoende is zo met de creme, anderzijds heb ik zoiets hij kan me niet snel genoeg onder het mes gaan (tig keer op een dag de wc poetsen is niet mijn hobby (ook die van juf niet) en voor het jochie zelf is het gewoon heel naar en pijnlijk). Hoop in elk geval dat we de 16e wijzer worden en een stap verder komenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas heeft af en toe wel een ballonnetje, vooral als hij een goede volle blaas heeft. De chirurg hoorde mijn verhaal aan, had nog niet gekeken en vond dat het opgelost moest worden. Wij hebben geen uroloog gezienWel de huisarts, kinderarts, die trok er aan
en vond dat er genoeg rek in zat.
Hij heeft gelukkig nog nooit een echte ontsteking gehad, maar het is gewoon áltijd rood, pijnlijk en geïrriteerd, dat was voor de chirurg al voldoende. Toen hij het eenmaal zag zei hij ook dat de voorhuid er gewoon helemaal af moest.
Ik dacht ook dat hij onder een roesje ging, maar nee, volledige narcose incl plaatselijke verdoving, dubbel op dus. De narcotiseur zei letterlijk, een piemel moet leuk zijn en leuk blijven en er mag niet 1 kans zijn dat hij er ook maar iets van voelt en dus een nare ervaring heeftMoeten wel rekening houden van een nasleep vane en week of 8
Heb het net nog even voor je gecheckt bij Danny, maar het klopt wat ik zei. Google ziet alleen maar de tekst en leest geen tagjes uit.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:21 schreef Stout het volgende:
oke, ik had begrepen dat het dan niet via google te vinden was. Dan ga ik voortaan maar niet meer met namen werken maar met oudste en jongste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |