Klopt, maar WIDM begint pas over een half uur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is weer de mol avond of niet , dat het weer zo rustig is
Klopt !quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde de nieuwslezeres volgens mij privesie zeggen in plaats van privacy
Dan verdwijnen er nog meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, dat duurde lang!
[..]
Klopt, maar WIDM begint pas over een half uur.
quote:Interview Lily Allen bij Met Michiel
(12-02-09) - Luister vanavond tussen 19.00 uur en 22.00 uur naar het Met Michiel interview met niemand minder dan........Lily Allen.
Heo regelt hij het toch altijd, die Michiel. Vanavond hoor je een interview met La Lily Allen!
Lily Allen
Dus nestel je lekker naast de radio vanavond en luister naar Michiel en Lily.
MetMichiel vanavond 19.00uur-22.00uur
Als er wat concreet isquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer mag je wat meer zeggen over je geheim
is het zo erg dat je meerdere nodig hebtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als er wat concreet is. Heb nu aantal dingen lopen.
Nou ja... Michiel met Lily is het natuurlijk niet echt. Interviews voor MetMichiel worden gedaan door Loīs, maar de vragen worden opnieuw ingesproken door Michiel (in het Nederlands) en tussen de antwoorden gemonteerd.quote:
Nee, ik wil weten wat de markt mij te bieden heeft. Ik hķef niet weg, dus dat maakt 't heel wat makkelijkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het zo erg dat je meerdere nodig hebt
Wat een boevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou ja... Michiel met Lily is het natuurlijk niet echt. Interviews voor MetMichiel worden gedaan door Loīs, maar de vragen worden opnieuw ingesproken door Michiel (in het Nederlands) en tussen de antwoorden gemonteerd.
Ik vind dat altijd wel maf om te horen. Dan stelt de interviewer een Nederlandse vraag en vervolgens wordt daar in het Engels op geantwoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Nou ja... Michiel met Lily is het natuurlijk niet echt. Interviews voor MetMichiel worden gedaan door Loīs, maar de vragen worden opnieuw ingesproken door Michiel (in het Nederlands) en tussen de antwoorden gemonteerd.
Geen idee wat de markt doet op dit moment in onze sectoren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten wat de markt mij te bieden heeft. Ik hķef niet weg, dus dat maakt 't heel wat makkelijker. Moet zowel financieel, maar vooral qua werk een sprong zijn.
Genoeg aanbod. Financials zijn altijd nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen idee wat de markt doet op dit moment in onze sectoren.
Bron: http://radioactive.blog.n(...)reij-mag-niet-pratenquote:Claudia de Breij mag niet praten
Vanavond zit Claudia de Breij thuis het hele ouvre van Jan Smit en Frans Bauer te beluisteren. De 3FM-dj zit namelijk met acute laryngitis op de bank waardoor ze niet mag praten. Aan het einde van het optreden in Alkmaar afgelopen zaterdag ging het mis. Claudia laat donderdag tegenover RTL Boulevard weten: “De toegift klonk als een wonderlijke mengeling van Joe Cocker en Connie Breukhoven.” Claudia voelt prima maar mag absoluut niet praten en daarom zijn al haar cabaretoptredens tot woensdag 18 februari geannuleerd.
De verplichte zwijgperiode betekent ook dat Claudia de Breij vrijdagmiddag haar programma op 3FM moet overslaan. Tja, of ze moet twee uur non-stop muziek draaien.
Verwelkomt door de haagse tietenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef drummerdude het volgende:![]()
Ik was vandaag op excursie in Den HaagWas leuk daar
rigby is wel tof jaquote:
Klopt! de 16e mogen ze los tijdens het voorprogramma van de Chiefsquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rigby is wel tof ja![]()
stonden hun nou ook als voorprogramma van de kaiser chiefs ?
Absoluutquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi engels spreekt ze
Jazeker! Werd ook wel eens tijd dat er weer wat nieuws gereleased werd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van SIA is trouwens ook weer erg fijn.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jazeker! Werd ook wel eens tijd dat er weer wat nieuws gereleased werd...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Nog één dag tot ik de krokusvakantie..
You lucky bastardquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Nog één dag tot ik de krokusvakantie..
Persoonlijk vind ik dat de 00request pas in 2011 voorbij mag komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gedraaid gaat worden
True , maar 3fm moet wat nieuws verzinnen en dit was hetquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de 00request pas in 2011 voorbij mag komen. Volgend jaar kan opzich ook net, maar mag pas als de 00 request als het tiental van de 0 af is
en daar kan je zelf ook wel wat aan doen natuurlijk met de requestsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gedraaid gaat worden
Tuurlijk, maar met de aanstaande vakantie had men kennelijk een themaweek nodig. Ik vond die classicrequest wel wat vorig jaar, maar goed, ik pik uit elke tijdsperiode wel mijn favo muziekquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat de 00request pas in 2011 voorbij mag komen. Volgend jaar kan opzich ook net, maar mag pas als de 00 request als het tiental van de 0 af is
Echt een topper, Killers horen wat dat betreft echt bij de 00's (blijft een kutterm)quote:
Oh zonder enige vorm van twijfel. Die horen daar absoluut bij. Wat een bandquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt een topper, Killers horen wat dat betreft echt bij de 00's (blijft een kutterm)
Zit Michiel het niet m,et en half oog te kijken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Al die WIDM gangers missen toch weer een boel vette platen !!
Volgens mij volgt hij WIDM helemaal niet. In elk geval niet tijdens zijn showquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zit Michiel het niet m,et en half oog te kijken?
Whaha, inderdaad jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:43 schreef Againzender het volgende:
Wel een leuk 1-op-1 topic wordt dit zo Hans
Dan zijn we 2009 alweer een keer vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:35 schreef drummerdude het volgende:
Ik vind het wel vet, 2 keer is ook goed, 1 keer nu, 1 keer 2011.
Ik heb er zin in
Ach, zij is ook een lekker dingquote:
Daar zullen we weinig van merken, denk ik. 't is een locatie uitzendingquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet geheel erg , alleen zo weer jammer van de webcam
Op een iets andere manier. Dat welquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:47 schreef Againzender het volgende:
Ach, zij is ook een lekker ding
Nee klopt, dit jaar lig ik er helemaal af. Voorgaande jaren keek ik de dag erop nog via Uitzending Gemist, maar dat zit er met de baby bij ff niet in.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij volgt hij WIDM helemaal niet. In elk geval niet tijdens zijn show
En ik heb allebei! Al een Friends-grafiek gemaakt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee klopt, dit jaar lig ik er helemaal af. Voorgaande jaren keek ik de dag erop nog via Uitzending Gemist, maar dat zit er met de baby bij ff niet in.
Ah boeien, ik heb Flight of the Conchords
Ook hartstikke leuk natuurlijk, de Flight of the Conchordsquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef MichielV het volgende:
Nee klopt, dit jaar lig ik er helemaal af. Voorgaande jaren keek ik de dag erop nog via Uitzending Gemist, maar dat zit er met de baby bij ff niet in.
Ah, andere jaren was je zo verslaafd, maar kinderen veranderen wel wat in je leefpatroon weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nog nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik heb allebei! Al een Friends-grafiek gemaakt?
Nicequote:Op donderdag 12 februari 2009 21:58 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nog nietMaar wel dit toffe shirt vandaag in de post aangetroffen
[ afbeelding ]
http://www.play.com/Cloth(...)ep-Folk/Product.html
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee waar de andere Michiel mee bezig is, maar hij lijkt bezig te zijn met het fine-tunen van het geluid. Hij is in elk geval flink serieus bezig.
[ afbeelding ]
Echtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Buma in mijn zak? Buma in mijn kont? Tsjonge jonge, de JvT heeft ook weer een nieuwe single.
Santogold - les Artistesquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens komt Mr Brightside in een zekere Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix van een bandje genaamd The Killers in m'n iTunes-collectie voorbij.
Het erge is dat die crap ook nog gedraaid wordt en nog erger: mensen die serieus enthousiast zijn over zoietsquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Buma in mijn zak? Buma in mijn kont? Tsjonge jonge, de JvT heeft ook weer een nieuwe single.
Gebeurt vakerquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha ze skippen het journaal maar gewoon
Dat gaat een groot feest wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nog een WEEK![ afbeelding ]
Ja?quote:
Ik hoop het, het kaartje ligt nu toevallig naast me....quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gaat een groot feest worden. Van de Killers gaan we in 2009 nog leuke dingen horen
.
[..]
Ja?Was me nog niet opgevallen, maar het klonk net wel geinig
.
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk, maar je kan er nu al wel vanuit gaan dat het een giga top 10 hit gaat worden. Breezer drinkend Nederland zal wel met de plaat weglopen..quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het erge is dat die crap ook nog gedraaid wordt en nog erger: mensen die serieus enthousiast zijn over zoiets![]()
.
En wat hebben die met 3FM te maken, die horen op 538quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk, maar je kan er nu al wel vanuit gaan dat het een giga top 10 hit gaat worden. Breezer drinkend Nederland zal wel met de plaat weglopen..
Wees er maar heel zuinig opquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoop het, het kaartje ligt nu toevallig naast me....
Jup, van een hoop baggerquote:JvL is toch niet die van.....
En toch vind 3FM het wel nodig om de plaat te draaien.. van mij hoeft het in elk geval nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En wat hebben die met 3FM te maken, die horen op 538
Wel vanuit A'dam, maar zonder Corton (ziek), maar met Annemiekequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Cortono live uit Amsterdam... (Stream blijft hangen, dus doe ik de liedjes die hier voorbij komen via Utube.)
Ah, gelukkig dat de stream bleef hangen. Ik hou niet zo van haar stem. Wel een leuke dj though.quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel vanuit A'dam, maar zonder Corton (ziek), maar met Annemieke.
Kreeg er van de week een mailtje over van Llink. Gewoon een extra trui aantrekken en de verwarming wat lagerquote:
quote:Annemieke Schollaardt accepteert je uitnodiging en is toegevoegd aan je vrienden!
Gereserveerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga misschien over 2 weken naar Desmet. Gaslight Anthem komt en ik ben best wel benieuwd.
Niet van mijn kant, meer kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:13 schreef Paul het volgende:
Zijn er al meer foto's van suzanne en fleur?
quote:05:58| Lily Allen - Back To The Start
05:52| Joss Stone - Super Duper Love
05:50| Sam Sparro - Black & Gold
05:44| Survivor - Eye Of The Tiger
05:40| Tegan & Sara - Back In Your Head
05:32| Darude - Sandstorm
Zou ik ook wel fijn hebben gevonden, maar toen sliep ik toch echt nog.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:09 schreef -Hans- het volgende:
Was lekker wakker worden met Darude - Sandstorm
[..]
Morguh Sirolfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:12 schreef Sirolf het volgende:
Zou ik ook wel fijn hebben gevonden, maar toen sliep ik toch echt nog.
Als ik er mee wakker wil worden zet ik 'm wel op m'n telefoon als wekker.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh Sirolf. Aan de ene kant had ik toen ook nog wel willen slapen, maar met dat soort platen is het toch wel bijzonder fijn wakker worden
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:22 schreef Sirolf het volgende:
Als ik er mee wakker wil worden zet ik 'm wel op m'n telefoon als wekker.
uuhhm, ik weet niet of ik daar aan mee ga doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Kreeg er van de week een mailtje over van Llink. Gewoon een extra trui aantrekken en de verwarming wat lager
Ik loop ook gewoon de hele winter rond in truien, en heb het binnen zelden koud. Buiten is dat echter vaak wel anders, waarvan van het station naar m'n eindbestemming lopen nog wel het koudste is. Ik loop dan zelfs regelmatig te klappertanden...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, ik weet niet of ik daar aan mee ga doen. Loopt deze hele f*cking winter al met een trui rond en om er dan nog eentje extra bij aan te trekken.. Gelukkig is het vandaag niet zo heel koud
Geldt ook wel voor mij, maar binnen heb ik het eigenlijk alleen 's ochtends koud. Nog even volhouden en dan richting de lente. Kan niet wachten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:11 schreef Sirolf het volgende:
Ik loop ook gewoon de hele winter rond in truien, en heb het binnen zelden koud. Buiten is dat echter vaak wel anders, waarvan van het station naar m'n eindbestemming lopen nog wel het koudste is. Ik loop dan zelfs regelmatig te klappertanden...
538quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:45 schreef Sirolf het volgende:
Blijkbaar wil 538 wat mensen van 3FM wegkapen, getuige de reclame voor de deur...
http://twitpic.com/1gnhc
(3FM zit in het ronde gebouw op de achtergrond)
Ik neem dan ook meestal de trap...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Peperbus
Trage lift in de Peperbus
Cos, ouwe zeurkous!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar nader inzien vind ik dat refrein wel een beetje irritant.
Strak plan !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga nog voor een extra kop koffie
Whehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Strak Strak, in mijn trainingspak, pak. Kijk eens hoe ik hak, hak....
En die doos dan nog aandacht gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef cosmick het volgende:
Ah. Ze is haar stem kwijt.
Maar ik hoor haar nog wel
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, vanmiddag tussen 12 en 14 dus Timur.
Dan liever Claudia...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Sirolf het volgende:
Timurquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen die uren niet gewoon geskipt wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Dan liever Claudia...
zei ik dat nou?
Is het al 10 uur? Als Ekdom net zoals gisteren draait tune ik om 10 uur zeker weer inquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, draai maar gewoon muziek, Beelen.
Lekker voorbeeld voor de meisjes en jongens in het land.quote:
Alles voor de luistercijfers en aandacht. Ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:26 schreef on_air het volgende:
Wat een vuile kutstreek. Ik weet dat vrouwen wraakzuchtig zijn en alles, maar over de radio, over de telefoon... niet eens in persoon? Come on.
Frick it. Dat is geen shock radio.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles voor de luistercijfers en aandacht. Ofzo.
Of Ekdom die nog een uurtje of twee blijft zitten. Scheelt weer reiskostenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef 3FMaster het volgende:
Morge
Lol, wat een gesprek..
* 3FMaster mompelt iets met aandachtshoer ofzo...
Timur die Claudia vervangt? Iedergeval beter dan Bart. Hadden ze Michiel niet kunnen vragen?
Michiel doet al 19-22 en 1-4 vandaag/vannacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:31 schreef 3FMaster het volgende:
Morge
Lol, wat een gesprek..
* 3FMaster mompelt iets met aandachtshoer ofzo...
Timur die Claudia vervangt? Iedergeval beter dan Bart. Hadden ze Michiel niet kunnen vragen?
Nja? Keer deed hij ook Giel erbij, dus hij heeft 'et wel eens vaker gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel doet al 19-22 en 1-4 vandaag/vannacht.
Leuk refreinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef Sirolf het volgende:
Woei, Giel draait Fuck You (AKA Guess Who Batman) van Lily Allen!
Dat vragen we ons hier op de redactie nu ook af...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuk refrein. Is 'et al gedraaid op de Engelsche radio? Zou je dan de hele tijd één grote piep horen
![]()
..En dan naar Parijsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Whehe.. Giel verrast zijn meissie...Owke dit is wel leuk
Zeg, wil je dat soort persoonlijke zaken even voor je houden?! TMI!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch nog een hoogtepunt vķķr 10:00 uur.
Vreemd hč?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Oooohhhh Sirof vloekthttp://cursebird.com/florisd
Wel leuk bedacht die site... misschien moet ik ook eens zoiets maken, maar dan met een ander onderwerp...quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg, wil je dat soort persoonlijke zaken even voor je houden?! TMI!
Dat is snelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef Dichterbijer het volgende:
En het staat al op de FP van Fok: Meisje maakt het uit op radio 3FM
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef Dichterbijer het volgende:
En het staat al op de FP van Fok: Meisje maakt het uit op radio 3FM
stfuquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is bijna Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ik heb al Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is bijna Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ik vraag me nog steeds af waarom mensen de lange E aan de verkeerde kant zetten. Het is 'WEEKEEEEEEEEEND', niet 'WEEEEEEEEEKEND'.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb al Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend(Eenmalig..)
Wees blij dat er meer klanten waren, ben je tenminste bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef Jimbo het volgende:
dat gesprek van netdat is wel hard hoor dat faal en pijns dag
ohja wat ee nkutdag trouwens
eerst verslapen
toen mn vinger tussen de deru
nu 7 klanten voor afhalen gehad in 1 uur , normaal 4 per dag oid
mn printer is kapot dus ALLES moet met de hand geschreven worden, of blaadje per blaadje erin geschoven worden
bah bah bah
Ik vind nummer 2quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom mensen de lange E aan de verkeerde kant zetten. Het is 'WEEKEEEEEEEEEND', niet 'WEEEEEEEEEKEND'.
Die smileyquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Brennel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:14 schreef Jimbo het volgende:
dat gesprek van netdat is wel hard hoor dat faal en pijns dag
ohja wat ee nkutdag trouwens
eerst verslapen
toen mn vinger tussen de deru
nu 7 klanten voor afhalen gehad in 1 uur , normaal 4 per dag oid
mn printer is kapot dus ALLES moet met de hand geschreven worden, of blaadje per blaadje erin geschoven worden
bah bah bah
Ik had gister mijn Murphy dag/vrijdag de 13e. Alles vergeten, alles ging fout, alles zat tegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Herken het eerst verslapen door slechte nacht slapen
daarna portomonee vergeten, dus weer terug
daarna had de trein 35 minuten vertraging voor hij aankwam om daarna 10 minuten op utrecht cs stil te staan omdat er een trein op zijn perror stond die ook vertraging had
kortom erg goed begin van de dag
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef 3FMaster het volgende:
..EN IS ALTIJD IN VOOR EEN GRAPJEGEINTJE!
Saaie bazen..![]()
Wat heb je met Murpy gedaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had gister mijn Murphy dag/vrijdag de 13e. Alles vergeten, alles ging fout, alles zat tegen.
Vandaag alles zonnig en smooth.
oh men... ben dr onderhand wel klaar mee. Ik wil lente! Zon, rokjes etc!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:28 schreef Brennel het volgende:
Holy crap, de sneeuw komt met bakken de hemel uit.
Heb je hier niet genoeg aan? http://images.google.nl/images?q=maria%20mena&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:28 schreef 3FMaster het volgende:
Maria Mena
Plaatst Roel ook foto's op verzoekjes?
Moet ik even krabben?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:29 schreef cosmick het volgende:
Ik word echt kriebelig van dit muizengezang.
Nee man, de zomer... zon zee strand bikini'squote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
oh men... ben dr onderhand wel klaar mee. Ik wil lente! Zon, rokjes etc!
Zomers is het veel te warm om opgewonden te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee man, de zomer... zon zee strand bikini's
Langzaam aan anders kunnen we niet wennenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee man, de zomer... zon zee strand bikini's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |