Is mij een compleet raadselquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo staat 2 Unlimited nu ineens in de top 5?
Mensen hebben hem vaak genoeg gedownload door publiciteit. Ze komen weer bij elkaar, ze zijn af en toe op TV..quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is mij een compleet raadsel
misschien na 5x downloaden al in top 5
Nope ! volg het via CyberSport USA. Als ze weer eens in het weekend spelen ga ik wel heenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij nog niet basketballen
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope ! volg het via CyberSport USA. Als ze weer eens in het weekend spelen ga ik wel heen.
Niet zo leuk als er live bij zijn, maar het er live bij zijn komt vanavond even wat minder goed uitquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog.
Werkelijk geen enkel ideequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:28 schreef Treezz het volgende:
Hoe heet de artieste die geregeld bij eric corton tebeluisteren is, gister had eric haar aan de lijn
djuquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Werkelijk geen enkel idee
Veenstra's fetish voor Weezerquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Wat is dit voor een gekrijs?!
http://radioactive.blog.n(...)reij-mag-niet-pratenquote:De verplichte zwijgperiode betekent ook dat Claudia de Breij vrijdagmiddag haar programma op 3FM moet overslaan. Tja, of ze moet twee uur non-stop muziek draaien…
Is dit Weezer?! damn, dat is wennen zeg. Ik vind het ook niet heel bijzonder.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Veenstra's fetish voor Weezer
Ik vind het maar een schijtplaat
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Claudia mag niet praten..........
[..]
Jammer zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Claudia mag niet praten..........
[..]
http://radioactive.blog.n(...)reij-mag-niet-praten
acute laryngitis. Nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?
Acute laryngitis duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een complicatie van keelpijn, verkoudheid of van een infectie aan de luchtwegen. ... Kortom verkoudheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
acute laryngitis. Nooit van gehoord.
Het zal in ieder geval niet veroorzaakt zijn door een pijpbeurtquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer gedaan, poliepje ?
Waar half Nederland nu toch nog last van heeft of is dit weer een slag heftiger? Naja, ze zal er in elk geval niet zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Acute laryngitis duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een complicatie van keelpijn, verkoudheid of van een infectie aan de luchtwegen. ... Kortom verkoudheid
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval niet veroorzaakt zijn door een pijpbeurt
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertje
Ik wil geloof ik de rest niet wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De ontmaagding van Jan
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fmquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik de rest niet weten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fm
3 uur lang alleen geouwehoer daarover
Komt nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het interview met miss allen al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |