Waar half Nederland nu toch nog last van heeft of is dit weer een slag heftiger? Naja, ze zal er in elk geval niet zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Acute laryngitis duurt meestal maar een paar dagen en is vaak een complicatie van keelpijn, verkoudheid of van een infectie aan de luchtwegen. ... Kortom verkoudheid
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertjequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval niet veroorzaakt zijn door een pijpbeurt
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee ze was niet de hoer van vannacht bij bertje
Ik wil geloof ik de rest niet wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De ontmaagding van Jan
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fmquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik de rest niet weten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Man van 36 , die ontmaagd werd door een hoer , betaald door 3fm
3 uur lang alleen geouwehoer daarover
Komt nogquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het interview met miss allen al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |