eff snel door vriendinnen heen gekeken, zijn eerder leuke mensen om naar te kijken als hoogstandjes in fotografie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb geen idee wat je gekregen hebt, maar het zou wel helpen als je een beetje aan kunt geven wat je verwachtingen waren. De fotos op je leukste fotos vind ik niet verkeerd, maar blijkbaar is dat niveau niet eens gehaald?
Da's wel een beetje kaal, jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn verwachtingen waren goeie close-ups met mooi licht en leuke groepsfoto's. We hebben nu maar 2 groepsfoto's eigenlijk. Eentje beetje dom naast elkaar en de andere liggen we allemaal op elkaarDan denk je ook van 'Nouja, zal wel mooi zijn dan' Maar niet dus
En je hebt helemaal gelijk dat de foto's die op de site staan erg mooi zijn. Vooral de close-up foto's!
Vorige week heeft iemand een paar foto's gemaakt met mijn Canon camera van 130 euro en die zijn veeeeeeeeeel mooier!
Volgens mij ben ik de enige hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef Miss_S het volgende:
Zijn er trouwens ook nog visagisten in dit topic?
Voor een beetje simpele smokey eyes en mooie lippen
Ik stuur je een PMquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:55 schreef BuupWerk het volgende:
weet niet wat tfp betekend...maar wil best wel...
Time For Printsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:55 schreef BuupWerk het volgende:
weet niet wat tfp betekend...maar wil best wel...
De PM moet je inmiddels hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef BuupWerk het volgende:
stuur me een pm en ik stuur me hyves...kun je me zien...
Dan zoek ik nog even doorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige hier.
Denk dat je in LIF meer succes hebt.
Persoonlijk denk ik dat je jezelf ernstig tekort doet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:57 schreef Myraela het volgende:
Als iemand een uitdaging ziet in van een niet zo knap iemand, toch mooie foto's te maken, bied ik mezelf aan.
Omgeving Rotterdam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je jezelf ernstig tekort doet.![]()
Laat je nog even weten in welke regio je woont, zodat er niet iemand uit Groningen reageert op een model uit Zeeuws-Vlaanderen?
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je jezelf ernstig tekort doet.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat klopt niet, dat zijn gewoon wat toevallig redelijk gelukte foto's.
Portfolio?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef sanger het volgende:
Zijn hier nog leuke TFP modellen die een keer zin hebben om een shoot te doen? Liefst omgeving Randstad, maar reizen is voor mij geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |