Ik heb je even een pm gestuurdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:09 schreef Puala het volgende:
Ik heb een keer een tvp geplaatst en verder niets. Ik ben 18 jaar oud en een beginnend fotograaf. Wil ook graag ervaring opdoen als model in shoots.
Ik heb wel wat foto's op mijn flickr staan. Daar staan ook foto's van mezelf tussen. Deze geef ik alleen niet aan iedereen, want hier staat mijn volledige naam op. Mocht iemand foto's willen zien dan ontvang ik graag een pm
Edit: Ik kom uit de Buurt van Tiel/Wageningen. Ik heb OV en kan dus door-de-weeks een eind reizen zonder kosten. In het weekend moet ik even kijken of ik de auto kan lenen (mits ik morgen slaag).
kom zelf ook uit die regio ben 21 jaar oud en wil wel voor je poseren hoor, heb zelf een auto dus kan overal wel komen, heb je ideeen voor een shoot? contact me anders via de pm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:09 schreef Puala het volgende:
Ik heb een keer een tvp geplaatst en verder niets. Ik ben 18 jaar oud en een beginnend fotograaf. Wil ook graag ervaring opdoen als model in shoots.
Ik heb wel wat foto's op mijn flickr staan. Daar staan ook foto's van mezelf tussen. Deze geef ik alleen niet aan iedereen, want hier staat mijn volledige naam op. Mocht iemand foto's willen zien dan ontvang ik graag een pm
Edit: Ik kom uit de Buurt van Tiel/Wageningen. Ik heb OV en kan dus door-de-weeks een eind reizen zonder kosten. In het weekend moet ik even kijken of ik de auto kan lenen (mits ik morgen slaag).
Vetquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Marco001 het volgende:
Paula, Je krijgt het nog druk zo![]()
Ik heb je namelijk ook ge-pm't
Ik ben op het moment helaas te druk, maar ik zal je in mijn achterhoofd houdenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef Legwieh het volgende:
[..]
kom zelf ook uit die regio ben 21 jaar oud en wil wel voor je poseren hoor, heb zelf een auto dus kan overal wel komen, heb je ideeen voor een shoot? contact me anders via de pm.
in een bos met vallende bladeren op de achtergrond....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef liiszle het volgende:
ik zou ook nog wel een leuke Hefst shoot willen. zeker nu zolang t nog droog is en de blaadjes mooi
Zie je PM boxquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef liiszle het volgende:
ik zou ook nog wel een leuke Hefst shoot willen. zeker nu zolang t nog droog is en de blaadjes mooi
je zou het mooie zomer weer bijna vergetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
in een bos met vallende bladeren op de achtergrond....
exactlyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
in een bos met vallende bladeren op de achtergrond....
In een vroege ochtendzon wanneer die net op komt zodat er een mooi difuus licht valt.....quote:
dan mag je mee voor de ideeënquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In een vroege ochtendzon wanneer die net op komt zodat er een mooi difuus licht valt.....![]()
Avondzon kan ook natuurlijk, wanneer de lucht rood/paars wordt.
Ideeen heb ik wel, uitvoering daar in tegen...
quote:
Lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef liiszle het volgende:
wie weet zelfs leuk om dat ene keer samen te doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen!
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
Ik heb ondertussen verschillende shoots gehad met fok!fotografen en sta open voor meer. Hier even wat foto's die er tot nu toe zijn gemaakt:
http://i35.tinypic.com/2lmsy78.jpg
http://i38.tinypic.com/160c60h.jpg
http://i36.tinypic.com/14y7k9x.jpg
http://i37.tinypic.com/9hkn0i.jpg
http://i37.tinypic.com/4gnu4i.jpg
Ik heb er eventjes linkjes van gemaakt, want de foto's ben ik vergeten te verkleinen.
Ik ook met jou.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
wie weet zelfs leuk om dat ene keer samen te doen
Oh en Tijgertje, ik zou best eens met je op stap willen hoor
Het is ontzettend leuk om te doen, dus ik zou je kans grijpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Ikzelf zit nog steeds te twijfelen over een herfstshoot (als ik nog lang wacht is de herfst voorbij)
Leuke foto's in je portfolio, ik pm je eventjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen.
In het weekend in de omgeving Rotterdam.
Doordeweeks is het overal mogelijk ivm OV-Jaarkaart.
Wat zoek je in een model?
Spontaniteit, mooi uiterlijk en zelf ook ondernemend.
Wat voor soort shoot had je in gedachten?
Ik zou graag een shoot willen in het bos. Een mooie locatie met heel veel mooie blaadjes op de grond.
Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie.
Met modelfotografie niet héél veel. Voorderest wel redelijk veel ervaring met fotografie.
Eventueel een linkje naar je website/portfolio.
Klik.
quote:
Ik heb toevallig 2 zusjes die een shoot willen in het bos/in een oud gebouw ik wacht nog even hun reactie af maar dit zou mischien dit weekend al gebeuren je zou eventueel als fotograaf mee op pad kunnen (kunnen we van elkaar leren en elkaar misbruiken voor de belichtingquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen.
In het weekend in de omgeving Rotterdam.
Doordeweeks is het overal mogelijk ivm OV-Jaarkaart.
Wat zoek je in een model?
Spontaniteit, mooi uiterlijk en zelf ook ondernemend.
Wat voor soort shoot had je in gedachten?
Ik zou graag een shoot willen in het bos. Een mooie locatie met heel veel mooie blaadjes op de grond.
Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie.
Met modelfotografie niet héél veel. Voorderest wel redelijk veel ervaring met fotografie.
Eventueel een linkje naar je website/portfolio.
Klik.
Dat is inderdaad jammer want mijn geld is een soort van op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:33 schreef angel008 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig 2 zusjes die een shoot willen in het bos/in een oud gebouw ik wacht nog even hun reactie af maar dit zou mischien dit weekend al gebeuren je zou eventueel als fotograaf mee op pad kunnen (kunnen we van elkaar leren en elkaar misbruiken voor de belichting)
enige nadeel is dat dit in Bergen NH is dus nogal ver weg en in het weekend.
heb je even een pm gestuurt met evt voorstel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer want mijn geld is een soort van op.
Gaat hem niet worden dus.
Samen is ook leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
wie weet zelfs leuk om dat ene keer samen te doen
Oh en Tijgertje, ik zou best eens met je op stap willen hoor
Niet zo erg bewerken schatje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef appelsjap het volgende:
Niet echt geweldig, kan nog veel beterKost alleen veel tijd.
Naar aanleiding van welke shoot is dit??quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef appelsjap het volgende:
Niet echt geweldig, kan nog veel beterKost alleen veel tijd.
Klopt, is iets te rood idd, maar heb ook niet zoveel zin om meer tijd er aan te besteden nu, moet zo weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef angel008 het volgende:
woah nee dit is veelste rood (en probeer het rood van haar ogen eens weg te shoppen nu lijkt ze wel een duiveltje)
tevens lijkt het nu alsof ze een zwart gat heeft onder haar nek (en nee ik zie er geen haren in)
Dit is een foto van Debsterrr, die ze me al een paar jaar geleden heeft laten zien. Ik wist niet dat Appel de maker was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar aanleiding van welke shoot is dit??
Hey, je bent er ook weer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef Burdie het volgende:
Gemakkelijker is om met een visa te werken!
Ik werk ook niet vaak op tfp basis inderdaad, maar dat is omdat het mijn beroep is en ik mijn geld toch ergens mee moet verdienenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef sanger het volgende:
Meeste visa's werken ook niet graag op TFP heb ik het idee. Komt wsl ook wel omdat ze altijd kosten maken natuurlijk (buiten reiskosten).
*mensen die andere mensen mooier maken met makeupquote:
Mooier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:52 schreef angel008 het volgende:
[..]
*mensen die andere mensen mooi maken met makeup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |