Het is ontzettend leuk om te doen, dus ik zou je kans grijpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooie foto's!
Ikzelf zit nog steeds te twijfelen over een herfstshoot (als ik nog lang wacht is de herfst voorbij)
Leuke foto's in je portfolio, ik pm je eventjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen.
In het weekend in de omgeving Rotterdam.
Doordeweeks is het overal mogelijk ivm OV-Jaarkaart.
Wat zoek je in een model?
Spontaniteit, mooi uiterlijk en zelf ook ondernemend.
Wat voor soort shoot had je in gedachten?
Ik zou graag een shoot willen in het bos. Een mooie locatie met heel veel mooie blaadjes op de grond.
Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie.
Met modelfotografie niet héél veel. Voorderest wel redelijk veel ervaring met fotografie.
Eventueel een linkje naar je website/portfolio.
Klik.
quote:

Ik heb toevallig 2 zusjes die een shoot willen in het bos/in een oud gebouw ik wacht nog even hun reactie af maar dit zou mischien dit weekend al gebeuren je zou eventueel als fotograaf mee op pad kunnen (kunnen we van elkaar leren en elkaar misbruiken voor de belichtingquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:30 schreef Tijgertje. het volgende:
Geografische locatie, en mogelijkheid tot reizen.
In het weekend in de omgeving Rotterdam.
Doordeweeks is het overal mogelijk ivm OV-Jaarkaart.
Wat zoek je in een model?
Spontaniteit, mooi uiterlijk en zelf ook ondernemend.
Wat voor soort shoot had je in gedachten?
Ik zou graag een shoot willen in het bos. Een mooie locatie met heel veel mooie blaadjes op de grond.
Mate van ervaring m.b.t. modelfotografie.
Met modelfotografie niet héél veel. Voorderest wel redelijk veel ervaring met fotografie.
Eventueel een linkje naar je website/portfolio.
Klik.

Dat is inderdaad jammer want mijn geld is een soort van op.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:33 schreef angel008 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig 2 zusjes die een shoot willen in het bos/in een oud gebouw ik wacht nog even hun reactie af maar dit zou mischien dit weekend al gebeuren je zou eventueel als fotograaf mee op pad kunnen (kunnen we van elkaar leren en elkaar misbruiken voor de belichting)
enige nadeel is dat dit in Bergen NH is dus nogal ver weg en in het weekend.

heb je even een pm gestuurt met evt voorstel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer want mijn geld is een soort van op.
Gaat hem niet worden dus.

Samen is ook leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
wie weet zelfs leuk om dat ene keer samen te doen
Oh en Tijgertje, ik zou best eens met je op stap willen hoor

Niet zo erg bewerken schatje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef appelsjap het volgende:
Niet echt geweldig, kan nog veel beterKost alleen veel tijd.

Naar aanleiding van welke shoot is dit??quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef appelsjap het volgende:
Niet echt geweldig, kan nog veel beterKost alleen veel tijd.

Klopt, is iets te rood idd, maar heb ook niet zoveel zin om meer tijd er aan te besteden nu, moet zo weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef angel008 het volgende:
woah nee dit is veelste rood (en probeer het rood van haar ogen eens weg te shoppen nu lijkt ze wel een duiveltje)
tevens lijkt het nu alsof ze een zwart gat heeft onder haar nek (en nee ik zie er geen haren in)

Dit is een foto van Debsterrr, die ze me al een paar jaar geleden heeft laten zien. Ik wist niet dat Appel de maker was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar aanleiding van welke shoot is dit??

Hey, je bent er ook weer!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:52 schreef Burdie het volgende:
Gemakkelijker is om met een visa te werken!

Ik werk ook niet vaak op tfp basis inderdaad, maar dat is omdat het mijn beroep is en ik mijn geld toch ergens mee moet verdienenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef sanger het volgende:
Meeste visa's werken ook niet graag op TFP heb ik het idee. Komt wsl ook wel omdat ze altijd kosten maken natuurlijk (buiten reiskosten).

*mensen die andere mensen mooier maken met makeupquote:

Mooier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:52 schreef angel008 het volgende:
[..]
*mensen die andere mensen mooi maken met makeup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |