Pardon, waar komt dit ineens vandaan? Volgens mij heb ik geen toestemming gegeven dat je deze foto hier plaatst.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef appelsjap het volgende:
Iets beter? Ik zal het vanmiddag nog een keer proberen, met andere settings.
Foto's heb ik weggehaald.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pardon, waar komt dit ineens vandaan? Volgens mij heb ik geen toestemming gegeven dat je deze foto hier plaatst.
Dank je.quote:
Denk dat het makkelijker en sneller gaat als je 'm zelf even een pm stuurt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je.
Appelsjap, kun je mij per PM vertellenw aarom je die foto ineens hier rondstrooide?
Moet je nog wel 3 maanden op een antwoord wachten denk ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker en sneller gaat als je 'm zelf even een pm stuurt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Moet je nog wel 3 maanden op een antwoord wachten denk ik.
Voor foto's pm.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Nou, lijkt mij eigenlijk wel leuk om een keer te shooten en geshoot te worden. Dus nog lekkere fotografen hier die zelf ook op de foto willen? Man of vrouw maake niet uit, maar als je man bent moet je wel héél lekker zijn, ik houd meer van vrouwelijk schoon
regio noord meld zich (alkmaar that is)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
HoiZijn hier ook fotografen die in regio Noord werken?
.
Als ik voor Breathtaking naar Grun kan reizen, dan kan het voor jou ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
HoiZijn hier ook fotografen die in regio Noord werken?
.
Misschien het type vrouw?quote:
Poster uit de "Slank de ... in" reeks in LIFquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Poster uit de "Slank de ... in" reeks in LIFOf had ik dat niet mogen verklappen?
Leuk portfolio btwquote:Op woensdag 9 december 2009 11:51 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Ik schop dit topic weer even de hoogte in aangezien ik iemand zoek:
Voor mijn opleiding (avondopleiding/cursus) ben ik bezig met studiofotografie. Vrijdag 18 december is er een mogelijkheid om te oefenen in de studio van mijn school. Ik wil graag zoveel mogelijk foto's maken voor mijn opdrachten dit jaar, aangezien ik zelf geen studio heb.
Nu zoek ik dus een model. Iemand die het liefst al eerder voor de camera gestaan heeft, aangezien ik een noob ben met modellen (en studiowerk...). Het gaat om wat beauty, -modefoto's en enkele karakterportretten. Het kan dat een medefotograaf die er die vrijdag is je wil 'lenen' en ook wat foto's van je maken.![]()
Even op een rijtje:
Gezocht: model, voor beauty, mode en karakter. Enige ervaring.
Voor 18 december, in de middag (ongeveer half 2), te Utrecht.
Linkje naar mijn ''gewone'' werk.
Haha, ik snap er nu nog minder vanquote:Op woensdag 9 december 2009 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Wat Chico zegt idd.
Je kan er moeilijk verder naast zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:43 schreef fFarl het volgende:
[..]
Haha, ik snap er nu nog minder van![]()
Dus Viking86 post ook in LIF en is waarschijnlijk bezig met afvallen? En roept daarom 'shit' als een goeie fotograaf geïnteresseerd is?
Zit ik in de richting?
Haha, whatever. Ik zal nooit meer radenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan er moeilijk verder naast zitten.
PF is geen fotograaf, maar ook een van de posters in de Slank reeks in LIF. (dus Viking en PF posten allebei in de Slank reeks in LIF en zijn dus allebei 'slankies')
Als je refereert aan mijn aanbod van enige weken geleden, dan is het antwoord (voorlopig?) nog "nee". Mijn PM-box is nog steeds leeg. Maar ik wil best even met je praten over het maken van fotos.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef _Calimero_ het volgende:Wat een slankie grapjes hier, zeg!
Jammer dat ik niet zo fotogeniek ben en ook niet goed voor de camera durf, het zou wel leuk zijn om een x een goede foto van mezelf te hebben. Vikster gaat de uitdaging dus wel aan? ik ben benieuwd!
Moet de heer niet altijd de dame vragen?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je refereert aan mijn aanbod van enige weken geleden, dan is het antwoord (voorlopig?) nog "nee". Mijn PM-box is nog steeds leeg. Maar ik wil best even met je praten over het maken van fotos.
Misschien weet je niet alles?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef fFarl het volgende:
[..]
Moet de heer niet altijd de dame vragen?![]()
En dan bedoel ik niet de dame vragen de heer te mailen
Als er hier iemand het topic binnenkomt die vraagt om leuke foto's, lijkt het mij alleen maar logisch dat model er zelf achteraan gaat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:04 schreef fFarl het volgende:
Moet de heer niet altijd de dame vragen?![]()
En dan bedoel ik niet de dame vragen de heer te mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |