Al verwacht dat et te voor de hand liggend zou zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor de hand liggend antwoord, doch fout
als ik niet beter wist zou het ook mijn eerste antwoord geweest zijn. Heb er voor mijn vorige baan 3 weken gezeten, ongelooflijk. Alles is echt groter in Texasquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Al verwacht dat et te voor de hand liggend zou zijn
hahaahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik niet beter wist zou het ook mijn eerste antwoord geweest zijn. Heb er voor mijn vorige baan 3 weken gezeten, ongelooflijk. Alles is echt groter in Texas
ik ben dan ook geen texaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toch nog een relatief slanke vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
yep, Dikste Amerikanen wonen in het zuidenquote:
Da's goedquote:
quote:I read a thing about this girl
She was a hermit in her world
Her story was much like mine
She could be my valentine
toch niet echt moeilijk, is een vervolgvraagquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:01 schreef Mark het volgende:
Gaat niet meteen een belletje rinkelen...
checkquote:
In ieder geval het mooiste van het jaar (1990 geloof ik)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Ligt het aan mij of is dat een mooi nummer.
Oh, al sinds juni niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Ben je geen moddereter meer?
Hasselblad, maar allez...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is volgens mij een Hasselblatt?
hmz...in een keer goed. svk1985 +1quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef svk1985 het volgende:
bijbels figuur jeremia.... die schreef klaagldichten ed
Dacht even dat dat Centraal Afrika was, maar dan wacht ik wel op het goede antwoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef svk1985 het volgende:
das congo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |