Wilders is even een paar uur weg, en het NOS Journaal is getransformeerd naar een camperjournaal door een tsunami van islamisering..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf is dit nou weer voor SBS-niveau op Nederland 1?
Heb jij niet eens nagedacht om te solliciteren voor groot ayatollah? Of kalief misschien zelfs. Je wekt de indruk aardig van de hoed en de rand te weten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een moslim kan Taqiyya simpelweg niet afwijzen of zondig vinden, want dan zou hij geen (goede) moslim zijn. Dat is het slimme van de islam: wie er eenmaal aan begint, zit er meteen in opgesloten.
[..]
Natuurlijk. Neem jij jezelf nog serieus?
Die Marokkaan lijkt op een dikke Elvis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:39 schreef trifko het volgende:
[..]
Wilders is even een paar uur weg, en het NOS Journaal is getransformeerd door een tsunami van islamisering..
Godverdomme! Samen Sterk voor Pino!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als dit het programma is waar Sesamstraat voor moest wijken, stem ik de volgende keer PVV
Nee, ik zeg dat niet over mensen in het algemeen. Die moet je vaak het voordeel van de twijfel geven, anders heb je geen leven meer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Triggershot het volgende:
Eigenlijk zeg je dus dat je sceptisch over mensen moet zijn, dat ze potentieel een geheim agenda hebben die ze voor je verborgen houden, maar dat je moslims per definitie niet moet vertrouwen omdat ze dat hebben?
Prem's oude sidekick.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Marokkaan lijkt op een dikke Elvis.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Marokkaan lijkt op een dikke Elvis.
De protocollen van de moslim zeg maar? Heb jij die nog ingezien Trigger? Ik ben mijn copy kwijt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat niet over mensen in het algemeen. Die moet je vaak het voordeel van de twijfel geven, anders heb je geen leven meer.
Maar ik zeg dat wel over moslims, aangezien we vantevoren al weten dat die er een geheime agenda op nahouden (daar is dus niks "potentieel" aan), die lijnrecht ingaat tegen de belangen van de ongelovige.
Een soort van Groot Joods Plan om de wereld over te nemen bedoel je ? Ze hebben trouwens pilletjes voor je aandoening hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar ik zeg dat wel over moslims, aangezien we vantevoren al weten dat die er een geheime agenda op nahouden (daar is dus niks "potentieel" aan), die lijnrecht ingaat tegen de belangen van de ongelovige.
Als het geheim zou zijn, dan zou jij het dus net even niet weten… tenzij jij zelf een moslim bent die hier über-taqiyya pleegt!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Werkelijk? Je bent getuige geweest van de oorlog in Irak, En jij beticht de moslim van een geheim agenda? Het selectief verwerken van de feiten tot je eigen werkelijkheid is niet gezond, evenmin je eigen standpunten te uiten als 'we'.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat niet over mensen in het algemeen. Die moet je vaak het voordeel van de twijfel geven, anders heb je geen leven meer.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als het geheim zou zijn, dan zou jij het dus net even niet weten… tenzij jij zelf een moslim bent die hier über-taqiyya pleegt!
Lemmeb is eigenlijk een moslim die ons hier een loer probeert te draaien. Ik heb het altijd al gedacht. Nu gaat ie het vast weer ontkennen, want dat is z'n plicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als het geheim zou zijn, dan zou jij het dus net even niet weten… tenzij jij zelf een moslim bent die hier über-taqiyya pleegt!
Geen ware scotsvent mislukkingquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent geen echte moslim
Verdomdquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Lemmeb is eigenlijk een moslim die ons hier een loer probeert te draaien. Ik heb het altijd al gedacht. Nu gaat ie het vast weer ontkennen, want dat is z'n plicht.
bijna goed, niet om de wereld over te nemen.. maar de moslims te kronen tot de nieuwe joden met andere woorden alle aandacht naar de moslims verplaatsen zodat de joden zelf niet meer in het kwade daglicht komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Een soort van Groot Joods Plan om de wereld over te nemen bedoel je ? Ze hebben trouwens pilletjes voor je aandoening hoor.
Maar jij bent openlijk een moslim, openlijk een moslim + taqqia = eigenlijk ben jij geen moslim.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomd, nu vertrouw ik niemand meer, straks is iedereen taqqia aan het plegen. En zijn jullie allemaal moslims
Dus Joden zijn eigenlijk Moslims die Taqqya plegen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef trifko het volgende:
[..]
bijna goed, niet om de wereld over te nemen.. maar de moslims te kronen tot de nieuwe joden met andere woorden alle aandacht naar de moslims verplaatsen zodat de joden zelf niet meer in het kwade daglicht komen.
wtf is een taqqya..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Joden zijn eigenlijk Moslims die Taqqya plegen?
Zie je zo in de moskee bro'quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomd, nu vertrouw ik niemand meer, straks is iedereen taqqia aan het plegen. En zijn jullie allemaal moslims
Zoals ik hierboven al schreef:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, hetgeen ook niet zo moeilijk was in de tijd waarin de islam gesticht is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk was het nooit de bedoeling dat ongelovigen ooit achter deze onder moslims gemeengoed zijnde praktijken van Taqiyya zouden komen. Nu het in de openbaarheid is gekomen, is het min of meer hun Achilleshiel geworden.
Doe niet zo sneaky, Achmed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef:
[..]
Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, hetgeen ook niet zo moeilijk was in de tijd waarin de islam gesticht is.
Maar we leven nu in de moderne tijd van globalisering en internet. Inmiddels is het geheim niet zo geheim meer. Men kan daar heel simpel zijn voordeel mee doen, maar toch kiezen mensen er helaas nog massaal voor om de boodschap te negeren en net te doen of het niet bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |