Zulk soort gedrag kan je ook op Wilders toepassen he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja, vooral alle zijn stemmers als achterlijk bestempelen... alleen op die manier krijg je ze wel op andere gedacht![]()
Moeten deze mensen soms ook het stemrecht worden afgepakt? Waar leggen we de grens?
Soms denk ik dat de anti-wilders figuren maar al te blij zijn met Wilders. Ze moeten tenslotte toch iets te janken hebben.
Dan doen ze niet lijkt me, wel kan hij nog bezwaar aan tekenen (dacht ik)quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me wel af, wat zouden mensen hier nou vinden als het VK dus van te voren zegt dat ze hem op het eerste vliegtuig terug zetten omdat hij niet welkom is, en ze dan vervolgens hem tóch toe zouden laten.
Wat zou dat dan voor een ruggengraat zijn? (geen lijkt me).
Natuurlijk zouden ze dat niet doen. Daarom ging Wilders ook, hij wist zeker dat hij het toneelstukje kon gaan spelen daar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me wel af, wat zouden mensen hier nou vinden als het VK dus van te voren zegt dat ze hem op het eerste vliegtuig terug zetten omdat hij niet welkom is, en ze dan vervolgens hem tóch toe zouden laten.
Wat zou dat dan voor een ruggengraat zijn? (geen lijkt me).
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef trifko het volgende:
Fox TV
Mr Wilders leader of Dutch Nazi Party and cofounder of Stormfront has been denied access to the United Kingdom. After a long interrogation by Home Security, he is put on the flight back to the Netherlands.
![]()
![]()
Dit is dan weer overdreven nep.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef trifko het volgende:
Fox TV
Mr Wilders leader of Dutch Nazi Party and cofounder of Stormfront has been denied access to the United Kingdom. After a long interrogation by Home Security, he is put on the flight back to the Netherlands.
![]()
![]()
bronquote:Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.
bronquote:mensenrechten zijn niet universeel geldig
Koekje van eigen deeg!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
bron
Extreemrechts standpunt.
[..]
bron
Stelling: Mensen die achter de weigering van het VK om Wilders toegang tot het VK te verschaffen staan zijn extreemrechts.
Vervolging is wat anders dan iemand de toegang ontzeggen tot een land.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
bron
Extreemrechts standpunt.
[..]
bron
Stelling: Mensen die achter de weigering van het VK om Wilders toegang tot het VK te verschaffen staan zijn extreemrechts.
Nee hoor, je hoeft ze enkel niet serieus te nemen. Het zijn mensen die leven bij de waan van de dag en waarbij enig logisch redenatievermogen niet tot de geestelijke bagage behoort. I.p.v. daarvan hebben ze opgekropte frustraties omdat ze in het dagelijks leven niet serieus worden genomen of simpelweg niks te vertellen hebben. Dus denken ze dat via een figuur als Wilders of Fortuyn wel te krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Moeten deze mensen soms ook het stemrecht worden afgepakt? Waar leggen we de grens?
En nou hoop ik maar dat die tickets en kosten van beveiliging uit de partijkas komenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Natuurlijk zouden ze dat niet doen. Daarom ging Wilders ook, hij wist zeker dat hij het toneelstukje kon gaan spelen daar.
Maar de gemiddelde westerling haalt het niveau van Abdre Hazes ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij zuipt die gast meer dan de gemiddelde westerling.
Die voice-over doet het 'm.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf is dit nou weer voor SBS-niveau op Nederland 1?
De tickets wel denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef maedel het volgende:
[..]
En nou hoop ik maar dat die tickets en kosten van beveiliging uit de partijkas komen
Werd er gestemd tijdens WO2 dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeiden de mensen in de tweede wereldoorlog ook.
Dichtbij Nederland peilt de stemming in de buurt...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Hou is opquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef trifko het volgende:
BULLETIN -- DUTCH MP EXCLUDED TO "PREVENT SPREADING EXTREMISM, HATRED, VIOLENT MESSAGES AND BIRDFLU" IN THE UK, HOME OFFICE TELLS @BREAKINGNEWSON.
Niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dichtbij Nederland peilt de stemming in de buurt...
WTF?![]()
![]()
Die kosten zijn natuurlijk een peulenschil tegenover de beveiligingskostenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
De tickets wel denk ik.
Dat is waar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Die kosten zijn natuurlijk een peulenschil tegenover de beveiligingskosten
Die Wilders heeft toch gelijk met dat bezuinigen op de publieke omroepquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Nee, maar er voor wel. Tijdens was inmiddels wel duidelijk wat er gebeurd wasquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Werd er gestemd tijdens WO2 dan?
Een moslim kan Taqiyya simpelweg niet afwijzen of zondig vinden, want dan zou hij geen (goede) moslim zijn. Dat is het slimme van de islam: wie er eenmaal aan begint, zit er meteen in opgesloten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef Shaman het volgende:
[..]
Dus als je Taqqiyya afwijst of zelfs zondig vindt is dat ook weer Taqqiyya.
Mooie circelredenatie +10
Natuurlijk. Neem jij jezelf nog serieus?quote:Neem jij jezelf nog serieus?
Inderdaad zeg..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als dit het programma is waar Sesamstraat voor moest wijken, stem ik de volgende keer PVVquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Wilders heeft toch gelijk met dat bezuinigen op de publieke omroep
Alsof Taqqya een plicht is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Een moslim kan Taqiyya simpelweg niet afwijzen of zondig vinden, want dan zou hij geen (goede) moslim zijn. Dat is het slimme van de islam: wie er eenmaal aan begint, zit er meteen in opgesloten.
[..]
Natuurlijk. Neem jij jezelf nog serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |