abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65992821
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is de (nog levende) Andre Hazes onder de Arabieren btw.
Zo zie je, dat alocholverbod is toch ergens goed voor (of niet, afhankelijk van je smaak ).
pi_65992822
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar is wel de leider en motivatie en voorbeeld ervan.
Hell no op stormfront ben je een doetje als je op wilders stemt. De NVU is het daar helemaal.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_65992823
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef maedel het volgende:

[..]

Dat is toch de staatstv van de VS?
Sinds Obama is dat nu weer CNN he.
pi_65992825
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef trifko het volgende:

[..]

Fox TV:

Mr Wilders, the leader of the dutch nazi party, wants to deport muslims to concentrationcamps.

Kan het helemaal nergens terugvinden dus zal wel gelul zijn.
pi_65992829
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Fox tv: "Mr Wilders, the leader of the dutch nazi party..."

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65992830
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Noem eens een paar extreem-rechte standpunten van Wilders? (PVV mag ook).
''We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen.''
Daglbad De Pers, februari 2007

De PVV vindt dat de overheid bij slechts een vermoeden van terroristische activiteiten of sympathieën (...) iedere burger voor onbepaalde tijd kan vastnemen. Zonder aanklacht en zonder substantiële rechterlijke toetsing.
Wikipedia

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dit zou bij voorkeur moeten gebeuren in het been."
Geert Wilders in reactie op rellen na voetbal-oefeninterland tussen Jong Oranje en Jong Marokko, Parool 29 mei 2007

“Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:24:31 #158
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65992839
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:21 schreef kanaiken het volgende:

[..]

http://www.foxnews.com/story/0,2933,491505,00.html

Op de website gaan ze in ieder geval niet zo ver.
Heerlijk spectaculair plaatje ook weer

pi_65992841
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef trifko het volgende:

[..]

Fox TV:

Mr Wilders, the leader of the dutch nazi party, wants to deport muslims to concentrationcamps.

Aljazeera TV:

Osama Bin Laden supports Wilders in row against imperialistic England.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65992876
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zo zie je, dat alocholverbod is toch ergens goed voor (of niet, afhankelijk van je smaak ).
Volgens mij zuipt die gast meer dan de gemiddelde westerling.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65992881
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik zou er niet van opkijken hoor, ik verwacht niks anders van de 'Geenstijl-Jensen-we hebben een grote bek maar nergens de ballen verstand van' Nederlanders van tegenwoordig.
Ja, vooral alle zijn stemmers als achterlijk bestempelen... alleen op die manier krijg je ze wel op andere gedacht

Moeten deze mensen soms ook het stemrecht worden afgepakt? Waar leggen we de grens?

Soms denk ik dat de anti-wilders figuren maar al te blij zijn met Wilders. Ze moeten tenslotte toch iets te janken hebben.
pi_65992894
Die Wilders wordt eindelijk geconfronteerd met zijn handelen. Ze zijn niet overal zo soft als in Nederland.
pi_65992902
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Aljazeera TV:

pi_65992904
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Iblis het volgende:

[..]

Sic transit gloria mundi!
'Voorwaar, we zullen op aarde een plaatsvervanger voortbrengen'
pi_65992905
"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks
toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65992906
quote:

[..]

Aljazeera TV:

pi_65992922
'Criminele moslims met hele familie land uit'
woensdag 12 december 2007 17:48

PVV-leider Geert Wilders wil dat artikel 1 van de Grondwet wordt veranderd, zodat het mogelijk wordt moslims anders te behandelen dan niet-moslims.

Geert Wilders wil moslims anders kunnen behandelen dan niet-moslims

Dat zegt Wilders in een interview met weekblad HP/De Tijd, dat donderdag verschijnt. ‘Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen,’ vindt de PVV-leider.

‘Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen.’

Verder wil Wilders alle criminele moslims het land uitzetten. ‘Stuur moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig moslimkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’

'Gewoon verwijderen'
‘Als er eerwraak plaatsvindt, dan moet het hele gezin het land uit. Gewoon verwijderen,’ aldus de PVV-leider. ‘Mark Rutte roept dat het allemaal niet kan. Daarmee is hij precies het soort politicus dat ons land naar de verdommenis helpt. Want we kunnen alles, als we maar willen. We kunnen de Grondwet wijzigen, we kunnen internationale verdragen opzeggen.’

Ook haalt Wilders uit naar tv-presentatrice Clairy Polak. ‘Die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie.’

Pim Fortuyn
De PVV-leider stelde vorig jaar voor om artikel 1 maar helemaal te schrappen. Pim Fortuyn zei jaren geleden precies hetzelfde; die uitspraak leidde uiteindelijk tot zijn breuk met Leefbaar Nederland.

Bron: Elsevier
'Criminele moslims met hele familie land uit'
woensdag 12 december 2007 17:48

PVV-leider Geert Wilders wil dat artikel 1 van de Grondwet wordt veranderd, zodat het mogelijk wordt moslims anders te behandelen dan niet-moslims.

Geert Wilders wil moslims anders kunnen behandelen dan niet-moslims

Dat zegt Wilders in een interview met weekblad HP/De Tijd, dat donderdag verschijnt. ‘Ongelijke gevallen moet je niet gelijk behandelen,’ vindt de PVV-leider.

‘Dat kan door het afschaffen van het huidige artikel 1 in de Grondwet. Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen.’

Verder wil Wilders alle criminele moslims het land uitzetten. ‘Stuur moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig moslimkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’

'Gewoon verwijderen'
‘Als er eerwraak plaatsvindt, dan moet het hele gezin het land uit. Gewoon verwijderen,’ aldus de PVV-leider. ‘Mark Rutte roept dat het allemaal niet kan. Daarmee is hij precies het soort politicus dat ons land naar de verdommenis helpt. Want we kunnen alles, als we maar willen. We kunnen de Grondwet wijzigen, we kunnen internationale verdragen opzeggen.’

Ook haalt Wilders uit naar tv-presentatrice Clairy Polak. ‘Die Clairy Polak moet echt maar het Noord-Koreaanse journaal gaan voorlezen. Dat is de vleesgeworden moeder van de linkse staatstelevisie.’

Pim Fortuyn
De PVV-leider stelde vorig jaar voor om artikel 1 maar helemaal te schrappen. Pim Fortuyn zei jaren geleden precies hetzelfde; die uitspraak leidde uiteindelijk tot zijn breuk met Leefbaar Nederland.

Bron: Elsevier
http://www.elsevier.nl/we(...)lefamilielanduit.htm
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:27:20 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_65992928
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij bent er ook zo één die zich lekker heeft laten afrukken. Getuige deze reactie.

Jou boeit de impact die het tegenhouden van een legaal verkozen politicus, uitgenodigd door de parlementarier die een groot deel van het volk vertegenwoordigt, helemaal niks.
Niet als het om zo'n sukkel als Geert gaat nee. Ik heb er alle vertrouwen in dat normale mensen daar gewoon binnen komen hoor. Alleen zielige Geert -knuppels gaan zitten emmeren over een 'precedent scheppen' en 'ondemocratisch' en dat soort crap, terwijl het gewoon gaat om een afwijzing van een haatzaaiende idioot, niks mis mee .
quote:
Nee, jou boeit het alleen maar dat Wilders weer eens lekker is tegengewerkt en verder niks.

Zegt genoeg over jou.
Dank je .

(Het grappig is dat al die Geertlovertjes ook echt doen voorkomen dat ze op de achterste beentjes voor de democratie hadden gestaan als iemand anders het land niet in was gekomen, een moslim of zo. . Te grappig gewoon.)
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_65992930
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:24 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Heerlijk spectaculair plaatje ook weer

[ afbeelding ]

BANNED
pi_65992931
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja, vooral alle zijn stemmers als achterlijk bestempelen... alleen op die manier krijg je ze wel op andere gedacht

Moeten deze mensen soms ook het stemrecht worden afgepakt? Waar leggen we de grens?

Soms denk ik dat de anti-wilders figuren maar al te blij zijn met Wilders. Ze moeten tenslotte toch iets te janken hebben.
Bestempelen? Nee hoor, zeggen waar het op staat.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:27:33 #171
36038 Shaman
retro-progressief
pi_65992934
quote:

En Wilders op zijn beurt met anti-Wilders figuren. Mooi toch!
Ze houden elkaar in stand!
pi_65992952
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

BANNED
Staat er al een medje?
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:28:16 #173
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_65992955
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja dat doen ze zeker.

Politieke tegenstanders tegenhouden wordt zo wel steeds makkelijker
De Joden zitten er zeker achter?
What lies in the shadow of the statue?
pi_65992978
quote:

[..]

Aljazeera TV:

Hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65992996
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Staat er al een medje?
Een wat?
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:29:40 #176
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_65992998
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef Meh7 het volgende:
Die Wilders wordt eindelijk geconfronteerd met zijn handelen. Ze zijn niet overal zo soft als in Nederland.
Je bedoelt dat mensen niet overal ter wereld zo vrij zijn als de Nederlanders?
Ik vind dat persoonlijk erg betreurenswaardig.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:29:48 #177
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_65993005
quote:

[..]

Dat is mijn taak niet hoor. Ik ben geen politicus (gelukkig). Ik kijk alleen heel erg neer op Wilders-stemmers. .
quote:
Mwa, valt te overwegen. .
quote:
Haha, ja, da's ook een klassieker.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:30:03 #178
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65993010
Ik vraag me wel af, wat zouden mensen hier nou vinden als het VK dus van te voren zegt dat ze hem op het eerste vliegtuig terug zetten omdat hij niet welkom is, en ze dan vervolgens hem tóch toe zouden laten.
Wat zou dat dan voor een ruggengraat zijn? (geen lijkt me).
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_65993025
Fox TV

Mr Wilders leader of Dutch Nazi Party and cofounder of Stormfront has been denied access to the United Kingdom. After a long interrogation by Home Security, he is put on the flight back to the Netherlands.

The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65993031
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Een wat?
forum 48
pi_65993037
quote:

[..]

Zulk soort gedrag kan je ook op Wilders toepassen he?
Door heel het geloof en godsdienst als achterlijk te bestempelen krijg je ze niet op andere gedachten.
Door al deze mensen vrijheid van geloof af te willen pakken, tot in de huizen te willen treden om te controleren of ze de koran lezen, waar leggen we de grens?

Soms denk ik dat vele Nederlanders blij zijn met de moslims, toont tenminste dat de geschiedenis voor herhaling vatbaar kan zijn als we na verloop van tijd dingen gaan relativeren.
pi_65993043
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef maedel het volgende:
Ik vraag me wel af, wat zouden mensen hier nou vinden als het VK dus van te voren zegt dat ze hem op het eerste vliegtuig terug zetten omdat hij niet welkom is, en ze dan vervolgens hem tóch toe zouden laten.
Dan doen ze niet lijkt me, wel kan hij nog bezwaar aan tekenen (dacht ik)
pi_65993048
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef maedel het volgende:
Natuurlijk zouden ze dat niet doen. Daarom ging Wilders ook, hij wist zeker dat hij het toneelstukje kon gaan spelen daar.
pi_65993060
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Een wat?
Oh sorry, forumcrewgrap
pi_65993071
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef trifko het volgende:
Fox TV

Mr Wilders leader of Dutch Nazi Party and cofounder of Stormfront has been denied access to the United Kingdom. After a long interrogation by Home Security, he is put on the flight back to the Netherlands.

pi_65993076
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef trifko het volgende:
Fox TV

Dit is dan weer overdreven nep.
pi_65993085
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh sorry, forumcrewgrap
Ow okay
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:32:58 #188
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_65993107
quote:
Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.
bron
Extreemrechts standpunt.
quote:
mensenrechten zijn niet universeel geldig
bron

Stelling: Mensen die achter de weigering van het VK om Wilders toegang tot het VK te verschaffen staan zijn extreemrechts.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_65993120
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef kanaiken het volgende:

[..]

bron
Extreemrechts standpunt.
[..]

bron

Stelling: Mensen die achter de weigering van het VK om Wilders toegang tot het VK te verschaffen staan zijn extreemrechts.
Koekje van eigen deeg!
pi_65993127
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef kanaiken het volgende:

[..]

bron
Extreemrechts standpunt.
[..]

bron

Vervolging is wat anders dan iemand de toegang ontzeggen tot een land.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65993135
quote:

[..]

Nee hoor, je hoeft ze enkel niet serieus te nemen. Het zijn mensen die leven bij de waan van de dag en waarbij enig logisch redenatievermogen niet tot de geestelijke bagage behoort. I.p.v. daarvan hebben ze opgekropte frustraties omdat ze in het dagelijks leven niet serieus worden genomen of simpelweg niks te vertellen hebben. Dus denken ze dat via een figuur als Wilders of Fortuyn wel te krijgen.

We hebben dan wel een democratie, dat betekent niet dat je bij elk geluid uit een onderbuik op de barricaden moet als politicus. Wilders is en blijft een marginale idioot omdat de Nederlandse bevolking gelukkig maar een minderheid van bovengenoemde stemgerechtigden bevat.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:34:02 #192
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_65993137
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Natuurlijk zouden ze dat niet doen. Daarom ging Wilders ook, hij wist zeker dat hij het toneelstukje kon gaan spelen daar.
En nou hoop ik maar dat die tickets en kosten van beveiliging uit de partijkas komen
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_65993139
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij zuipt die gast meer dan de gemiddelde westerling.
Maar de gemiddelde westerling haalt het niveau van Abdre Hazes ook niet
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:34:14 #194
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65993143
Wtf is dit nou weer voor SBS-niveau op Nederland 1?
pi_65993146
BULLETIN -- DUTCH MP EXCLUDED TO "PREVENT SPREADING EXTREMISM, HATRED AND VIOLENT MESSAGES" IN THE UK, HOME OFFICE TELLS @BREAKINGNEWSON.

pi_65993161
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Die voice-over doet het 'm.
Allah Al Watan Al Malik
pi_65993170
BULLETIN -- DUTCH MP EXCLUDED TO "PREVENT SPREADING EXTREMISM, HATRED, VIOLENT MESSAGES AND BIRDFLU" IN THE UK, HOME OFFICE TELLS @BREAKINGNEWSON.
pi_65993171
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef maedel het volgende:

[..]

En nou hoop ik maar dat die tickets en kosten van beveiliging uit de partijkas komen
De tickets wel denk ik.
  donderdag 12 februari 2009 @ 17:35:43 #199
165633 eriksd
The grand facade...
pi_65993176
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:06 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zeiden de mensen in de tweede wereldoorlog ook.

Werd er gestemd tijdens WO2 dan?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_65993178
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Dichtbij Nederland peilt de stemming in de buurt...

WTF?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')