Ben jij aan het trollen of heb je ook de bron?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Fox tv: "Mr Wilders, the leader of the dutch nazi party..."
![]()
![]()
![]()
![]()
Balkenende is natuurlijk als uithangbord naar het buitenland een soort van heroische intellectueel vergeleken met Geertje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach ik betwijfel of één persoon daar zoveel invloed op kan hebben. Bovendien hebben we ook nog Balkenende, ook geen uithangbord voor je land
Omgquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh echt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
het specifiek verbieden van immigratie vanuit moslimlanden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Noem eens een paar extreem-rechte standpunten van Wilders? (PVV mag ook).
Nee hoor... genoeg reacties te lezen in de richting van "mooi dat ie tegengehouden is", "gooi hem uit het vliegtuig", "laat hem hier ook niet binnen", etc.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij leest duidelijk ook alleen maar de posts van Meki.
Was op tv dus nee heb geen bron.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ben jij aan het trollen of heb je ook de bron?
Bron?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De echt religieuze liederen klinken veel beter:
Maar hoe kan dat nou, moslims mogen toch niet naar muziek luisteren![]()
Gek genoeg doen de Wilders adepten net zo hard mee met deze 'circle-jerk'....quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Dit topic lijkt intussen wel op één grote circle-jerk van anti-wilders figuren te zijn geworden.
Ik kan het zo voor me zien dat deze mensen op moment dat bekend werd dat Wilders niet bij de UK naar binnen mocht allemaal een gigantische orgasme hadden. Totaal blind voor wat dit allemaal precies betekent en zich alleen maar blind staren op de persoon die zij zo haten.
Ja mensen, vooral blijven rukken en niet nadenken!
Kollena Ensan : We zijn allemaal mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze racistische moslima die zingt over wereldvrede en er ook nog een hit mee scoort in de moslimwereldTAQQIYA!
Het afnemen van rechten van minderheden, zoals het verbieden van de bouw van moskeeën, de toegang weigeren van moslims aan de grens, maar ook moslims verbieden een bepaald boek te lezen en dus hun geloof uit te oefenen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Noem eens een paar extreem-rechte standpunten van Wilders? (PVV mag ook).
Langzamerhand komt iedereen erachter dat Wilders enkel is op deportaties van de Islaam en de Moslims...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Foxquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.foxnews.com/story/0,2933,491505,00.htmlquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Was op tv dus nee heb geen bron.
Dat is de (nog levende) Andre Hazes onder de Arabieren btw.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat Aischa 6 was, allah, maar dat ga je toch niet zingen
Sic transit gloria mundi!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Had ik al gezegd btw dat het echt een enorm hit was in de Arabische wereld,dat Amr Diab commercials heeft geschoten voor Pepsi met Beyonce en J-Lo en dat je volgens Wilders dus moet vrezen voor een land, geloof / maatschappij waarin dit allemaal mogelijk is.
Hij moet gewoon net als Tom Hanks in The Terminalquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:54 schreef Posdnous het volgende:
Kunnen we hem hier ook niet tegenhouden?
Heb ik niet, had het ergens gelezen dat dat op tv werd gezegd, op de site staat er helemaal niks over dus zal wel niet waar zijn.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hier beschrijf je wel een Wilders-fan in een notendop..
maar dan personen ipv persoon.
Ik zou er niet van opkijken hoor, ik verwacht niks anders van de 'Geenstijl-Jensen-we hebben een grote bek maar nergens de ballen verstand van' Nederlanders van tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot hij straks 25 zetels pakt, ik wil ze dan weleens horen.
Fox TV:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch de staatstv van de VS?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |