Lemmeb is eigenlijk een moslim die ons hier een loer probeert te draaien. Ik heb het altijd al gedacht. Nu gaat ie het vast weer ontkennen, want dat is z'n plicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als het geheim zou zijn, dan zou jij het dus net even niet weten… tenzij jij zelf een moslim bent die hier über-taqiyya pleegt!
Geen ware scotsvent mislukkingquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent geen echte moslim
Verdomdquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als het geheim zou zijn, dan zou jij het dus net even niet weten… tenzij jij zelf een moslim bent die hier über-taqiyya pleegt!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Lemmeb is eigenlijk een moslim die ons hier een loer probeert te draaien. Ik heb het altijd al gedacht. Nu gaat ie het vast weer ontkennen, want dat is z'n plicht.
bijna goed, niet om de wereld over te nemen.. maar de moslims te kronen tot de nieuwe joden met andere woorden alle aandacht naar de moslims verplaatsen zodat de joden zelf niet meer in het kwade daglicht komen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Een soort van Groot Joods Plan om de wereld over te nemen bedoel je ? Ze hebben trouwens pilletjes voor je aandoening hoor.
Maar jij bent openlijk een moslim, openlijk een moslim + taqqia = eigenlijk ben jij geen moslim.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomd, nu vertrouw ik niemand meer, straks is iedereen taqqia aan het plegen. En zijn jullie allemaal moslims
Dus Joden zijn eigenlijk Moslims die Taqqya plegen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef trifko het volgende:
[..]
bijna goed, niet om de wereld over te nemen.. maar de moslims te kronen tot de nieuwe joden met andere woorden alle aandacht naar de moslims verplaatsen zodat de joden zelf niet meer in het kwade daglicht komen.
wtf is een taqqya..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Joden zijn eigenlijk Moslims die Taqqya plegen?
Zie je zo in de moskee bro'quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Verdomd, nu vertrouw ik niemand meer, straks is iedereen taqqia aan het plegen. En zijn jullie allemaal moslims
Zoals ik hierboven al schreef:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, hetgeen ook niet zo moeilijk was in de tijd waarin de islam gesticht is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:05 schreef Lemmeb het volgende:
Eigenlijk was het nooit de bedoeling dat ongelovigen ooit achter deze onder moslims gemeengoed zijnde praktijken van Taqiyya zouden komen. Nu het in de openbaarheid is gekomen, is het min of meer hun Achilleshiel geworden.
Doe niet zo sneaky, Achmed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al schreef:
[..]
Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, hetgeen ook niet zo moeilijk was in de tijd waarin de islam gesticht is.
Maar we leven nu in de moderne tijd van globalisering en internet. Inmiddels is het geheim niet zo geheim meer. Men kan daar heel simpel zijn voordeel mee doen, maar toch kiezen mensen er helaas nog massaal voor om de boodschap te negeren en net te doen of het niet bestaat.
Ja, daarom werd het in een boek geschreven dat iedereen moet lezen, zodat het geheim bleef.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:50 schreef Lemmeb het volgende:
Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, hetgeen ook niet zo moeilijk was in de tijd waarin de islam gesticht is.
In dat kader begrijp ik Diederick Duck z'n standpunt over logica en monotheïstische religies.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:54 schreef Triggershot het volgende:
Het moest een geheim blijven dat moslims eigenlijk in het geheim moslims waren, maar toen dat laatste uitkwam hebben de moslims maar ook meteen toegegeven dat het eigenlijk geheim moest blijven dat we dan in het geheim moslim moeten zijn bij onderdrukking en vervolging.
Taqiyah is in de Islam een minderheidsstandpunt dat verklaart dat je niet openlijk je geloof moet belijden, wanneer je leven in gevaar is bijv. als je vervolgd wordt.quote:
Dat gebeurt niet nu al wil je zeggen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Die Engelse voetbalclubs met hun supporters waar ze ter wereld ook komen is het een complete veldslag.
In het kader van veiligheid en onrust zou ik ze ook geweerd wil len zien.
Dus, grenzen dicht en terugsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |