Daar maak ik me helemaal niet druk om. De halve wereld denkt dat we hier 24 uur stoned zijn, op klompen lopen, in een molen wonen en de hele dag kaas eten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Ik lig echter wel wakker van het imago van Nederland in het buitenland dat die kneus bewust weer eens moet verzieken.
Extreem rechts staat volgens mij niet echt achter Wilders hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is de opdrachtgever.
Net als Wilders die extreem rechts beheerst.
De islam ken ik niet zo goed, maar het christendom des te beter. Je hoeft mij niet te vertellen hoe zeloten denken. Als er al ruimte is voor aanpassing in de loop der tijden, wordt die ruimte slechts geboden door het geloof, je kunt niet zelfstandig aanpassingen zonder rechtsgrond doorvoeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om monotheistische religies nader te bestuderen.
Het feit dat zelfs de Antillen (of waar was het) vreselijk tegenstribbelen als er een NL-delegatie op bezoek komt die een PVV-er bij heeft zegt ook wel wat denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Ik lig echter wel wakker van het imago van Nederland in het buitenland dat die kneus bewust weer eens moet verzieken.
Wilders speelt precies hetzelfde spelletje net als Hitlerquote:
Balkenende heeft dat imago toch al verpest dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen zonder hoofddoekjes en met blote benen en armen! Dit is geen moslim! Hij probeert gewoon mensen te verleiden!!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tel hoe vaak hij Allah zegt :
wat zou de zanger hiermee eigenlijk voor geheime boodschap mee willen doorgeven mijn Beste Iblis? Als een van de grotere vijanden van Allah en de Islam zou jij toch wel het een en ander kunnen ontcijferen.
De echt religieuze liederen klinken veel beter:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tel hoe vaak hij Allah zegt :
wat zou de zanger hiermee eigenlijk voor geheime boodschap mee willen doorgeven mijn Beste Iblis? Als een van de grotere vijanden van Allah en de Islam zou jij toch wel het een en ander kunnen ontcijferen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Gevaarlijke man en verstoort de openbare orde
we gaan toch ook niet Osama Bin Laden Nederland binnen laten of wel ?
Prima imago, houden zo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar maak ik me helemaal niet druk om. De halve wereld denkt dat we hier 24 uur stoned zijn, op klompen lopen, in een molen wonen en de hele dag kaas eten.
Ik bedoel met de wereld niet achterlijke Eurotrip-kijkertjes maar serieuze mensen die wel iets weten van de wereld. De mensen die het voor het zeggen hebben zeg maar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
De halve wereld denkt dat we hier 24 uur stoned zijn, op klompen lopen, in een molen wonen en de hele dag kaas eten.
Teh funnyquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen zonder hoofddoekjes en met blote benen en armen! Dit is geen moslim! Hij probeert gewoon mensen te verleiden!!!!
Maar is wel de leider en motivatie en voorbeeld ervan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Extreem rechts staat volgens mij niet echt achter Wilders hoor.
Misschien moet je niet alleen op stormfront rondhangen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders speelt precies hetzelfde spelletje net als Hitler
Hitler maakte gebruik om de Joden telkens aan te vallen en alles ervan te beschuldigen om de volksteun te krijgen, Wilders doet het nu ook en iedereen zegt er niks van.
Jij zegt er toch iets van?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders speelt precies hetzelfde spelletje net als Hitler
Hitler maakte gebruik om de Joden telkens aan te vallen en alles ervan te beschuldigen om de volksteun te krijgen, Wilders doet het nu ook en iedereen zegt er niks van.
Nee, extreem recht heeft nl een hekel aan Joden zoals je weet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar is wel de leider en motivatie en voorbeeld ervan.
Pak dan meteen :quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De echt religieuze liederen klinken veel beter:
Maar hoe kan dat nou, moslims mogen toch niet naar muziek luisteren![]()
Nee, een partij als de NVU bijvoorbeeld is extreem rechts, en die hebben een hekel aan Wildersquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar is wel de leider en motivatie en voorbeeld ervan.
Dat schijnt een onmogelijke, miljarden verslindende, duizende levens kostende, queeste te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Tenslotte zit Mr. laden weer in hok, en zal nooit meer andere ombrengen.
Aach politiek zegt er ook niks vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Iblis het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alleen op stormfront rondhangen.
Ach ik betwijfel of één persoon daar zoveel invloed op kan hebben. Bovendien hebben we ook nog Balkenende, ook geen uithangbord voor je landquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik bedoel met de wereld niet achterlijke Eurotrip-kijkertjes maar serieuze mensen die wel iets weten van de wereld. De mensen die het voor het zeggen hebben zeg maar.
Wilders is ook gewoon extreem-rechts.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, een partij als de NVU bijvoorbeeld is extreem rechts, en die hebben een hekel aan Wilders
omdat hij achter Israel staat.
Jij leest duidelijk ook alleen maar de posts van Meki.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Dit topic lijkt intussen wel op één grote circle-jerk van anti-wilders figuren te zijn geworden.
Ik kan het zo voor me zien dat deze mensen op moment dat bekend werd dat Wilders niet bij de UK naar binnen mocht allemaal een gigantische orgasme hadden. Totaal blind voor wat dit allemaal precies betekent en zich alleen maar blind staren op de persoon die zij zo haten.
Ja mensen, vooral blijven rukken en niet nadenken!
Er ging vanavond zo een trieste pik er een biertje op drinken en dat deed hij normaal nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Dit topic lijkt intussen wel op één grote circle-jerk van anti-wilders figuren te zijn geworden.
Ik kan het zo voor me zien dat deze mensen op moment dat bekend werd dat Wilders niet bij de UK naar binnen mocht allemaal een gigantische orgasme hadden. Totaal blind voor wat dit allemaal precies betekent en zich alleen maar blind staren op de persoon die zij zo haten.
Ja mensen, vooral blijven rukken en niet nadenken!
Had ik al gezegd btw dat het echt een enorm hit was in de Arabische wereld,dat Amr Diab commercials heeft geschoten voor Pepsi met Beyonce en J-Lo en dat je volgens Wilders dus moet vrezen voor een land, geloof / maatschappij waarin dit allemaal mogelijk is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:13 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen zonder hoofddoekjes en met blote benen en armen! Dit is geen moslim! Hij probeert gewoon mensen te verleiden!!!!
Hier beschrijf je wel een Wilders-fan in een notendop.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Refragmental het volgende:
Totaal blind voor wat dit allemaal precies betekent en zich alleen maar blind staren op de persoon die zij zo haten.
Alsnog is hij een voorbeeldfunctie en motiverend voor extreem rechts.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, een partij als de NVU bijvoorbeeld is extreem rechts, en die hebben een hekel aan Wilders
omdat hij achter Israel staat.
Noem eens een paar extreem-rechte standpunten van Wilders? (PVV mag ook).quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wilders is ook gewoon extreem-rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |