Gevaarlijke man en verstoort de openbare ordequote:
Maar natuurlijk, want het is absoluut onzin,quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij Nederland bekent kleur stopte ik met lezen..
Die heeft tienduizenden moorden op z'n naam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Gevaarlijke man en verstoort de openbare orde
we gaan toch ook niet Osama Bin Laden Nederland binnen laten of wel ?
ik denk niet dat Wilders wakker ligt van zijn imago bij het Britse volk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Posdnous het volgende:
De Engelsen kennende is dit trouwens wel de aller-aller-aller slechtste manier om ze iets duidelijk te willen maken.
Engelsen gaan fokken.. Dan treedt er een soort automatisch rebelliesysteem in werking en maakt het niks meer uit of ze gelijk hebben of niet. Je fuckt gewoon niet met de Engelsen, en al helemaal niet als betweterig pisparlementariertje uit Nederland. Volledig onbetekenend voor de gemiddelde Brit.
Hiermee heb je pas echt al je kansen volledig verbruid (gelukkig).
Dan Engeland dus helemaal nergens bang voor hoeven zijn, dat maakt het nog laffer.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is laf, maar om het nou een slaafse houding t.o.v. de Islam te noemen is weer wat anders. In Nederland liep het allemaal met een sisser af. De meeste moslims haalden hun schouders op en gingen over tot de orde van de dag.
Precies, hij is echt zo dom dat hij denkt dat zo'n confronterende opstelling die in NL nog wel eens wil werken bij die koppige Engelsen ook zal werken.quote:
Doe eens niet zo verongelijkt, lees de topics door, en zie dat de meesten hier Wilders een aandachtshoer vinden, die door deze actie van Groot-Britannië in de kaart gespeeld wordt, maar inhoudelijk niets te melden heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Meki het volgende:
Nee helaas is dat de waarheid
het enige waarom jullie hem goed vinden is enkel omdat hij telkens de Islaam aanvalt
Nee hoor, hij is de opdrachtgever.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die heeft tienduizenden moorden op z'n naam.
Frisse vergelijking.
Vermoedelijk dat er begin jaren 30, ten tijde van een vreselijke crisis, ook iemand was die precies zei wat het tokkie-volk wilde horen. En daarmee aan de macht kwam.quote:
Tel hoe vaak hij Allah zegt :quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:07 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is laf, maar om het nou een slaafse houding t.o.v. de Islam te noemen is weer wat anders. In Nederland liep het allemaal met een sisser af. De meeste moslims haalden hun schouders op en gingen over tot de orde van de dag.
Nee dat boeit m geen reet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
ik denk niet dat Wilders wakker ligt van zijn imago bij het Britse volk.
Jammer genoeg niet nee. Ik lig echter wel wakker van het imago van Nederland in het buitenland dat die kneus bewust weer eens moet verzieken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
ik denk niet dat Wilders wakker ligt van zijn imago bij het Britse volk.
Misschien wel. Hij heeft het nooit gevraagd. Als het vanuit het oogpunt is van culturele en diplomatieke banden aanhalen zie ik het nog best gebeuren. Slecht voorbeeld dus.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al geprobeerd, ik werd uitgemaakt voor het doen van Taqiya over Taqiyah.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
Taqqiya is liegen over je godsdienst ten tijde van vervolging. Zoals dat dus ook plaatsvond ten tijde van profeet Mohammed, toen moslims werden vervolgd en geëxecuteerd.
Daar maak ik me helemaal niet druk om. De halve wereld denkt dat we hier 24 uur stoned zijn, op klompen lopen, in een molen wonen en de hele dag kaas eten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Ik lig echter wel wakker van het imago van Nederland in het buitenland dat die kneus bewust weer eens moet verzieken.
Extreem rechts staat volgens mij niet echt achter Wilders hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is de opdrachtgever.
Net als Wilders die extreem rechts beheerst.
De islam ken ik niet zo goed, maar het christendom des te beter. Je hoeft mij niet te vertellen hoe zeloten denken. Als er al ruimte is voor aanpassing in de loop der tijden, wordt die ruimte slechts geboden door het geloof, je kunt niet zelfstandig aanpassingen zonder rechtsgrond doorvoeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om monotheistische religies nader te bestuderen.
Het feit dat zelfs de Antillen (of waar was het) vreselijk tegenstribbelen als er een NL-delegatie op bezoek komt die een PVV-er bij heeft zegt ook wel wat denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee. Ik lig echter wel wakker van het imago van Nederland in het buitenland dat die kneus bewust weer eens moet verzieken.
Wilders speelt precies hetzelfde spelletje net als Hitlerquote:
Balkenende heeft dat imago toch al verpest dus..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zie vrouwen zonder hoofddoekjes en met blote benen en armen! Dit is geen moslim! Hij probeert gewoon mensen te verleiden!!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tel hoe vaak hij Allah zegt :
wat zou de zanger hiermee eigenlijk voor geheime boodschap mee willen doorgeven mijn Beste Iblis? Als een van de grotere vijanden van Allah en de Islam zou jij toch wel het een en ander kunnen ontcijferen.
De echt religieuze liederen klinken veel beter:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tel hoe vaak hij Allah zegt :
wat zou de zanger hiermee eigenlijk voor geheime boodschap mee willen doorgeven mijn Beste Iblis? Als een van de grotere vijanden van Allah en de Islam zou jij toch wel het een en ander kunnen ontcijferen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:09 schreef Meki het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |