quote:
Op zondag 1 maart 2009 21:41 schreef owlet het volgende:oei Yppy!
En Jen zo maar voor het echie gestopt

Hoe voel je je er onder, Ticootje?
Ik heb geloof ik maar een of twee keer last gehad van lekker tijdens sex en dat was dan tijdens een kindloze nacht waardoor er door het weinige drinken/kolven nogal wat spanning op stond.
Ik heb er best wel verdriet om gehad. Ik had het zo anders voorgesteld en ik was er nog helemaal niet aan toe om te stoppen. Ik voelde me ze vreselijk kut. Gelukkig heb ik enorm veel steun van M. gehad. Ook hij vond het heel raar dat ze zo plotseling stopte. Ook heb ik geen woord gehoord op de momenten dat ik met Jen bezig was om haar toch de gelegenheid te geven om te drinken.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar ze is er gewoon echt klaar mee. Samen met het stoppen met drinken bij mij is Jen ook plots een heel ander kind. Het past ook wel helemaal bij Jen. Ze is opeens geen baby meer maar echt een dreumes met dreumes streken.
De eerste dagen heb ik ook echt moeten kolven want blijkbaar dronk Jen toch nog een hoop. Maar door maar 1x per dag te kolven nam de productie gelukkig snel af. Jen heeft de melk natuurlijk wel gekregen en dat vond ze heerlijk.
Afgelopen woensdag was de laatste dag dat Jen mijn melk heeft gehad. Nu voelen mijn borsten wel wat onplezierig, maar nog niet zo erg dat ik echt weer moet afkolven. Ik hou het goed in de gaten vanwege mijn verleden met ontstekingen.
Maar ik heb er nu wel vrede mee. Ik moest gewoon wennen. Daarmee heb ik nu ook mijn vrijheid terug. Ik kan nu gewoon weer weg als ik dat wil en ik hoef ook niet meer te rennen en te vleigen omdat Jen dorst heeft als ik terug kom van mn werk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.