abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2009 @ 22:09:04 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_66389636
ET koude cola drinken ... of ijskoud water helpt bij mij wel eens ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_66390436
Aaaah Tico....

Vraagje: Ik voel af en toe nog een TSR en ik heb het idee dat ik soms wat opgedroogde melk in mijn tepels zie. Kan dat, na bijna twee jaar nog? Nebelung? Jelief? Owlet? Anyone?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66390643
Zei Lois pas niet dat ze ook nog wel eens een TSR had?
Saartje
pi_66390717
Ik hoor het nog wel eens. Bij mij is die pas teruggekomen een paar dagen na de geboorte van Elodie.
pi_66390894
Ik weet niet of Lois dat pas geleden zei.
Ik had het er vanmiddag met Icicle over. Theoretisch zou ik dus kunnen relacteren.
pi_66391215
Uh nee dat kan best dat jij dat niet weet..ik vroeg het mezelf meer hardop af geloof ik Maar ik heb er iig wel vaker van gehoord, dus het klinkt mij niet vreemd in de oren
Saartje
pi_66392436
Ik heb vandaag voor de 2e x ooit gekolfd, en het ging goed! Ik had 100ml uit 1 borst in 10 minuten. Sowieso gaat de borstvoeding erg goed. Na een pijnlijke start is het helemaal goed gekomen, ik ben zo blij dat ik doorgezet heb.

Hoe lang kan je borstvoeding bewaren in de koelkast? 1 dag?

Even in de OP kijken, Reinhilde
pi_66397437
Wat goed van Fee En super cattie, dat het kolven zo goed gaat

En Reinhilde ook een kolftalent

Relacteren lijkt me niet heel raar Moonah, je hebt best lang bv gegeven en soms kan zelfs een vrouw die geen eigen kind heeft met veel moeite gedeeltelijk bv geven. Dus waarom niet. Had je plannen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:15:42 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_66398632
Super Reinhilde!

Moonah, ik weet niet meer wie het was, maar die had een moeder die er jaren later nog "last" van had. (Was dat niet Owlet?) Volgens mij is het niet zo vreemd.
  Jubileum moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 10:08:23 #85
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66399920
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zei Lois pas niet dat ze ook nog wel eens een TSR had?
Yep Bijna 4,5 jaar na dato nog Als ik hele kleine babietjes met een hongerhuiltje hoor.

ET : Hoestdrank bij prikkelhoest
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 10:14:07 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66400058
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef Lois het volgende:

[..]

Yep Bijna 4,5 jaar na dato nog Als ik hele kleine babietjes met een hongerhuiltje hoor.

ET : Hoestdrank bij prikkelhoest
Dat heb ik in de kast staan
Nooit bij nagedacht

Magoe, de kriebel is nu over gelukkig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66400920
Kan hoor Moonah! Ik heb er zelf ook nog wel eens één
Variety is the spice of life
pi_66402258
Ik ben er klaar mee..bv geven. Het breekt me op op de manier waarop het nu gaat.
Overdag weigert ze al maanden te drinken bij me, en `s nachts komt ze eigenlijk alleen nog maar voor de gezelligheid. Ze drinkt dan nog wel maar binnen de minuut houdt het op en gaat het over in liefdesverklaringen aan papa. Het echte comazuipen doet ze niet meer.
Nu haar nog proberen te overtuigen dat het klaar is
Saartje
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:34:07 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_66402319
Ik kan me voorstellen dat je het mooi geweest vindt Maneki! En ik zie dat Saartje al bijna 1 is. Ik vind het knap hoe je ondanks alles het zo lang volgehouden hebt!
pi_66402470
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:15 schreef cattie het volgende:
Super Reinhilde!

Moonah, ik weet niet meer wie het was, maar die had een moeder die er jaren later nog "last" van had. (Was dat niet Owlet?) Volgens mij is het niet zo vreemd.
Tara's moeder voelt het nog als ik Leander aanleg. En haar jongste is 25
Maar die had ook altijd wel heel veel voeding en BV ging bij haar héél makkelijk.
Mijn eigen moeder had het nog wel bij de oudste zoon van mijn zus en toen was ik (de jongste) ook al 15. Dus het kan heel lang!

Ik heb me toch een stuwing ineens Leander slaapt langer dan normaal, maar dat is wel vaker zo, dus ik heb geen idee waarom?
Al heb ik wel het idee dat hij wat aan het regelen was (paar nachten veel wakker en huilen). Kan dat nog met 6 maanden?
pi_66402499
Ik vind dat ook super knap Maneki!
Al die tegenslagen die je gehad hebt en die je gewoon overwonnen hebt
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
en gaat het over in liefdesverklaringen aan papa.
Lief
pi_66402824
Nou klaar dan toch Maneki? Je hebt heel lang gevoed en nu is het dus waarschijnlijk meer knuffelen dan voeden 's nachts
Misschien helpt een fles water 's nachts? Bij wijze van overgang? (ik roep ook maar wat)
  dinsdag 24 februari 2009 @ 12:05:19 #93
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_66403534
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar die had ook altijd wel heel veel voeding en BV ging bij haar héél makkelijk.
Mijn eigen moeder had het nog wel bij de oudste zoon van mijn zus en toen was ik (de jongste) ook al 15. Dus het kan heel lang!

Ik heb me toch een stuwing ineens Leander slaapt langer dan normaal, maar dat is wel vaker zo, dus ik heb geen idee waarom?
Al heb ik wel het idee dat hij wat aan het regelen was (paar nachten veel wakker en huilen). Kan dat nog met 6 maanden?
Juist ook nog met 6 maanden toch?

Regeldagen
pi_66404634
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef DolleMina het volgende:

[..]

Juist ook nog met 6 maanden toch?

Regeldagen
Ahà!
Duidelijk dus
pi_66405925
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Oh, wauw!
Tnx voor de antwoorden dames. Ik vind het stiekem wel érg leuk!
pi_66439829
Ik wil de borstvoeding langzaam gaan afbouwen heb ik besloten.
Nu is het probleem meer dat ik niet echt een ritme heb met Lotte. De ene keer drinkt ze om de 3 uur, de andere keer om de 4 uur. Lastige is meer dat ze niet echt aangeeft honger te hebben (terwijl ze dat dan wel heeft). Aan het ritme wil ik wel gaan werken want daar ben ik ook wel weer aan toe

Meestal drinkt ze op een dag zo'n 5 keer per dag denk ik, ligt er vooral aan of ze 's nachts nog wakker geweest is. Naast de borstvoeding krijgt ze fruit en groente, we beginnen nu met wat brood en ze krijgt een liga/soepstengel tussendoor.

Moet ik de voeding die ik dan laat vallen vervangen door flesvoeding? Lotte is nu bijna 8 maanden.
pi_66440036
Met 8/9 maanden hebben ze nog minimaal 500ml aan melkvoeding nodig als ze daarnaast goed eten.
Vanaf een jaar is dat 300ml en is kunstvoeding niet meer nodig.

Misschien kun je de voeding waarbij ze het minste drinkt laten vallen, en de overige stuk voor stuk afbouwen en vervangen door kunstvoeding? 1 voeding per week afbouwen is de snelheid die over het algemeen aangeraden word. Goed opletten of je niet te veel stuwing krijgt.
pi_66440842
Mrien: ik zou de voeding eerder vervangen door pap/aardappel/groente/brood of iets dergelijks, waarom nu nog aan flesvoeding beginnen?
pi_66441083
Tot een jaar is kunstvoeding of borstvoeding nodig, een enkele voeding vervangen door yoghurt pap of koemelk kan dan wel, maar niet volledig.
Dus wanneer je het afbouwen sneller wilt doen in 4 maanden tijd zul je toch echt iets moeten gaan vervangen.
pi_66441444
Thx p_iglet
Ik moet er denk ik eerst achterkomen welke voeding dat is, maar dat ga ik inderdaad op die manier maar proberen

Het is wel goed geweest zo en ik hoop dat het me ook weer wat meer rust zal geven
De laatste dagen begon het me steeds wat meer tegen te staan, al kan ik er ook heel erg van genieten
Beetje dubbel dus eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')