Yepquote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zei Lois pas niet dat ze ook nog wel eens een TSR had?
Dat heb ik in de kast staanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:08 schreef Lois het volgende:
[..]
YepBijna 4,5 jaar na dato nog
Als ik hele kleine babietjes met een hongerhuiltje hoor.
ET : Hoestdrank bij prikkelhoest
Tara's moeder voelt het nog als ik Leander aanleg. En haar jongste is 25quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:15 schreef cattie het volgende:
Super Reinhilde!
Moonah, ik weet niet meer wie het was, maar die had een moeder die er jaren later nog "last" van had. (Was dat niet Owlet?) Volgens mij is het niet zo vreemd.
Liefquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
en gaat het over in liefdesverklaringen aan papa.
Juist ook nog met 6 maanden toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara's moeder voelt het nog als ik Leander aanleg. En haar jongste is 25
Maar die had ook altijd wel heel veel voeding en BV ging bij haar héél makkelijk.
Mijn eigen moeder had het nog wel bij de oudste zoon van mijn zus en toen was ik (de jongste) ook al 15. Dus het kan heel lang!
Ik heb me toch een stuwing ineensLeander slaapt langer dan normaal, maar dat is wel vaker zo, dus ik heb geen idee waarom?
Al heb ik wel het idee dat hij wat aan het regelen was (paar nachten veel wakker en huilen). Kan dat nog met 6 maanden?
Ahà!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:05 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Juist ook nog met 6 maanden toch?
Regeldagen
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Tara's moeder voelt het nog als ik Leander aanleg. En haar jongste is 25
Maar die had ook altijd wel heel veel voeding en BV ging bij haar héél makkelijk.
Mijn eigen moeder had het nog wel bij de oudste zoon van mijn zus en toen was ik (de jongste) ook al 15. Dus het kan heel lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |