abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:14:16 #181
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_65989976
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een fobie ontwikkeld voor alles wat met de Islam te maken heeft.
is geen fobie..... het is de waarheid (insert marco borsato nr)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_65989984
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon een fobie ontwikkeld voor alles wat met de Islam te maken heeft.
Misschien een aversie ontwikkeld? Wat heeft de islam ons voor goeds gebracht om maar eens een bekend citaat te gebruiken. Zal de Paus ook op Heathrow teruggestuurd worden?
pi_65990004
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maarrrr gearresteerd... en heeft hij nu een strafblad?

Zoja, mag hij dan nog wel in de politiek?
Duyvendak heeft de Makro opgeblazen, en heeft er ook jaren gezeten. Zo'n probleem is het niet
  † In Memoriam † donderdag 12 februari 2009 @ 16:15:25 #184
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65990030
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja hoor, met een strafblad mag je gewoon werken. Maar uiteraard krijgt Wilders hierdoor geen strafblad: hij is alleen 'aangehouden'. Misschien krijgt ie wel een stempeltje in zijn paspoort.
Er staat in de berichten her en der toch echt arrested, wat anders aanduid. Dat je met een strafblad mag werken dat weet ik, maar mag je er ook mee de landelijke politiek in?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65990035
"Wilders said he had already shown his film to Denmark's parliament and intended to take it to Italy and the US House of Representatives in the coming weeks."

Ben benieuwd!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_65990036
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

De UK blijkbaar ook.
Nee hoor. Ze hebben daar gewoon geen trek in die onruststoker en haatzaaier van een Wilders.
Ik zit ook niet op een Jörg Haider uit Oostenrijk te wachten hier bijvoorbeeld.
(hoewel die vent inmiddels dood is.)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65990048
Wilders gaat vanavond zeker weer huilie doen bij NOVA..

The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65990064
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat in de berichten her en der toch echt arrested, wat anders aanduid. Dat je met een strafblad mag werken dat weet ik, maar mag je er ook mee de landelijke politiek in?
Je moet natuurlijk wel ergens voor veroordeeld worden wil je een strafblad krijgen. Zelfs in GB.
pi_65990081
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee hoor. Ze hebben daar gewoon geen trek in die onruststoker en haatzaaier van een Wilders.
En waarom hebben ze daar geen trek in? Omdat ze bang zijn voor onrust en aanslagen uit de islamitische hoek, en dat is dus het probleem.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:17:46 #191
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65990093
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef BUG80 het volgende:

[..]

Ook. Maar Wilders zelf dus ook. In het geval van die Yasin riep de PVV dat hij het land niet in mocht wegens vermeend haat zaaien. Nu mag Wilders een land niet in omdat de mensen daar vinden dat hij haat zaait en nou doet hij verontwaardigd.

Als hij nou verontwaardigd zou zijn om het feit dat een diplomaat van een bevriend land niet vrij mag reizen, ok. Maar voor zover ik weet doet hij dat niet.
Het voordeel van deze genante vertoning van de UK is dat Wilders in het vervolg ook niet meer geloofwaardig overkomt als hij een radicale buitenlander wil laten weigeren via kamervragen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_65990121
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel ergens voor veroordeeld worden wil je een strafblad krijgen. Zelfs in GB.
Ja, ik zeg ook niet dat hij direct nu een strafblad krijgt. Ik kan mij voorstellen dat iemand die persona non grata is, toch komt, en uitgezet wordt, daar toch wel ook een gerechtelijke uitspraak overheen krijgt. Daarnaast kan ik mij best voorstellen dat de UK de schade (chaos op vliegveld) ergens op wil verhalen
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:18:41 #193
71333 BUG80
Stop making sense
pi_65990132
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef Montagui het volgende:
"Wilders said he had already shown his film to Denmark's parliament and intended to take it to Italy and the US House of Representatives in the coming weeks."

Ben benieuwd!
Ik zie het al helemaal voor me

Berlusconi tegen Wilders: "So explain to me, how do you import movie clips into movie maker? I tried to do that with my mouse, but then Windows crashed. Then I tried to buy Microsoft to solve the problem but the European parliament did not let me."
pi_65990148
Dat we mensen toe kunnen laten waar we eigenlijk geen trek in hebben, al doen ze niemand geweld aan, dat is juist wat ons weldenkende wereldburgers verschilt van Wilders en radicale moslims.
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:02 #195
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_65990150
Engeland, land of the free. Vrijheid van meningsuiting.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_65990153
Misschien zetten ze hem wel op het verkeerde vliegtuig naar Iran of zo...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:26 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65990169
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef buachaille het volgende:

[..]

Misschien een aversie ontwikkeld? Wat heeft de islam ons voor goeds gebracht om maar eens een bekend citaat te gebruiken.
Kennis van de klassieke teksten? Grondlegging van de optica? Algebra? Astronomische kennis? Schaakspel? Medische canon van Avicenna? Spinazie? Abrikozen? Architectonisch invloeden? Ziekenhuizen? Universiteiten? Papier? Kruit?

Naja, als we dat niet meetellen, en verder ook heel veel niet, dan is het antwoord wel: Alleen maar ellende en narigheid!
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Donald Duck held donderdag 12 februari 2009 @ 16:19:39 #198
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65990178
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ze hebben geweigerd uit angst voor onrust. Onrust die komt van radicale moslims. Die zijn dus het probleem. Alleen al de schijn van dreiging van hun kant is genoeg om de vrijheid te ondermijnen. Een zeer beangstigende ontwikkeling is dat
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65990191
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Met het tempo waarin ze daar afglijden naar een bananenrepubliek vraag ik me dat oprecht af.
pi_65990197
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Montov het volgende:

Het voordeel van deze genante vertoning van de UK is dat Wilders in het vervolg ook niet meer geloofwaardig overkomt als hij een radicale buitenlander wil laten weigeren via kamervragen.
Met alle respect maar een politicus dat mensen het verzoek doet om enkele bladzijden uit een haatdragend geschrift te verwijderen is wat anders dan een geestelijke die volgelingen van een religie oproept om homo's met hun hersens naar beneden van een flatgebouw af te donderen.
pi_65990207
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En waarom hebben ze daar geen trek in? Omdat ze bang zijn voor onrust en aanslagen uit de islamitische hoek, en dat is dus het probleem.
Mwah, ik denk niet dat als ze Wilders even binnenlaten de bommen gelijk afgaan hoor.

Ze vinden Wilders gewoon een haatzaaiende rechtse populist.
En die willen ze het land niet in hebben.

Wilders is trouwens de laatste die daar over moet miepen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65990214
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef capricia het volgende:
Misschien zetten ze hem wel op het verkeerde vliegtuig naar Iran of zo...

De Almachtige Teheran Airlines
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65990230
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef trifko het volgende:
Wilders gaat vanavond zeker weer huilie doen bij NOVA..

[ afbeelding ]
pi_65990262
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef trifko het volgende:

[..]

De Almachtige Teheran Airlines
[ afbeelding ]
Kan die daar zijn broddelwerkje vertonen... zal vast een hit zijn!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Donald Duck held donderdag 12 februari 2009 @ 16:21:42 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_65990267
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Kadesh het volgende:
Vrijheid van meningsuiting lijkt in Europa geen enkele betekenis meer te hebben. In Nederland is het al geen klap meer waard (alleen al de komende vervolging van Wilders laat dat zien) en ook Engeland kent het dus niet. Europa kan echt een voorbeeld nemen aan de VS qua vrijheid
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_65990276
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Iblis het volgende:

[..]

Kennis van de klassieke teksten? Grondlegging van de optica? Algebra? Astronomische kennis? Schaakspel? Medische canon van Avicenna? Spinazie? Abrikozen? Architectonisch invloeden? Ziekenhuizen? Universiteiten? Papier? Kruit?

Naja, als we dat niet meetellen, en verder ook heel veel niet, dan is het antwoord wel: Alleen maar ellende en narigheid!
Misschien gemiere(n)neuk, maar wat heeft dat met de islam te maken?
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:22:12 #207
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65990284
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze hebben geweigerd uit angst voor onrust. Onrust die komt van radicale moslims. Die zijn dus het probleem. Alleen al de schijn van dreiging van hun kant is genoeg om de vrijheid te ondermijnen. Een zeer beangstigende ontwikkeling is dat
Och, het moest er natuurlijk een keer van komen. Beter vroeger dan later. Wellicht is het tij nu nog te keren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 12 februari 2009 @ 16:22:20 #208
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_65990291
quote:
Het wordt wel vermoeiend hoor, constant de vrijheid van meningsuiting doodverklaren. Zelfs Osama bin Laden gaat niet zovaak dood.
Géén kloon van tvlxd!
pi_65990294
quote:
Dat is amerika.
pi_65990325
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Kan die daar zijn broddelwerkje vertonen... zal vast een hit zijn!
Voordat jullie hypocrites de vlag uithangen, de berichten spreken elkaar tegen, het is nog allerminst zeker of Wilders de UK niet in mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')