is geen fobie..... het is de waarheid (insert marco borsato nr)quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een fobie ontwikkeld voor alles wat met de Islam te maken heeft.
Misschien een aversie ontwikkeld? Wat heeft de islam ons voor goeds gebracht om maar eens een bekend citaat te gebruiken. Zal de Paus ook op Heathrow teruggestuurd worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een fobie ontwikkeld voor alles wat met de Islam te maken heeft.
Duyvendak heeft de Makro opgeblazen, en heeft er ook jaren gezeten. Zo'n probleem is het nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maarrrr gearresteerd... en heeft hij nu een strafblad?![]()
Zoja, mag hij dan nog wel in de politiek?
Bufferingquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ilders.avi_plain.xml
Er staat in de berichten her en der toch echt arrested, wat anders aanduid. Dat je met een strafblad mag werken dat weet ik, maar mag je er ook mee de landelijke politiek in?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja hoor, met een strafblad mag je gewoon werken. Maar uiteraard krijgt Wilders hierdoor geen strafblad: hij is alleen 'aangehouden'. Misschien krijgt ie wel een stempeltje in zijn paspoort.
Nee hoor. Ze hebben daar gewoon geen trek in die onruststoker en haatzaaier van een Wilders.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er staat in de berichten her en der toch echt arrested, wat anders aanduid. Dat je met een strafblad mag werken dat weet ik, maar mag je er ook mee de landelijke politiek in?
En waarom hebben ze daar geen trek in? Omdat ze bang zijn voor onrust en aanslagen uit de islamitische hoek, en dat is dus het probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben daar gewoon geen trek in die onruststoker en haatzaaier van een Wilders.![]()
Ik zit ook niet op een Jörg Haider uit Oostenrijk te wachten hier bijvoorbeeld.
(hoewel die vent inmiddels dood is.)
Het voordeel van deze genante vertoning van de UK is dat Wilders in het vervolg ook niet meer geloofwaardig overkomt als hij een radicale buitenlander wil laten weigeren via kamervragen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ook. Maar Wilders zelf dus ook. In het geval van die Yasin riep de PVV dat hij het land niet in mocht wegens vermeend haat zaaien. Nu mag Wilders een land niet in omdat de mensen daar vinden dat hij haat zaait en nou doet hij verontwaardigd.
Als hij nou verontwaardigd zou zijn om het feit dat een diplomaat van een bevriend land niet vrij mag reizen, ok. Maar voor zover ik weet doet hij dat niet.
Ja, ik zeg ook niet dat hij direct nu een strafblad krijgt. Ik kan mij voorstellen dat iemand die persona non grata is, toch komt, en uitgezet wordt, daar toch wel ook een gerechtelijke uitspraak overheen krijgt. Daarnaast kan ik mij best voorstellen dat de UK de schade (chaos op vliegveld) ergens op wil verhalenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel ergens voor veroordeeld worden wil je een strafblad krijgen. Zelfs in GB.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef Montagui het volgende:
"Wilders said he had already shown his film to Denmark's parliament and intended to take it to Italy and the US House of Representatives in the coming weeks."
Ben benieuwd!
Kennis van de klassieke teksten? Grondlegging van de optica? Algebra? Astronomische kennis? Schaakspel? Medische canon van Avicenna? Spinazie? Abrikozen? Architectonisch invloeden? Ziekenhuizen? Universiteiten? Papier? Kruit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:14 schreef buachaille het volgende:
[..]
Misschien een aversie ontwikkeld? Wat heeft de islam ons voor goeds gebracht om maar eens een bekend citaat te gebruiken.
Ze hebben geweigerd uit angst voor onrust. Onrust die komt van radicale moslims. Die zijn dus het probleem. Alleen al de schijn van dreiging van hun kant is genoeg om de vrijheid te ondermijnen. Een zeer beangstigende ontwikkeling is datquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben daar gewoon geen trek in die onruststoker en haatzaaier van een Wilders.![]()
Ik zit ook niet op een Jörg Haider uit Oostenrijk te wachten hier bijvoorbeeld.
(hoewel die vent inmiddels dood is.)
Met het tempo waarin ze daar afglijden naar een bananenrepubliek vraag ik me dat oprecht af.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel ergens voor veroordeeld worden wil je een strafblad krijgen. Zelfs in GB.
Met alle respect maar een politicus dat mensen het verzoek doet om enkele bladzijden uit een haatdragend geschrift te verwijderen is wat anders dan een geestelijke die volgelingen van een religie oproept om homo's met hun hersens naar beneden van een flatgebouw af te donderen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Montov het volgende:
Het voordeel van deze genante vertoning van de UK is dat Wilders in het vervolg ook niet meer geloofwaardig overkomt als hij een radicale buitenlander wil laten weigeren via kamervragen.
Mwah, ik denk niet dat als ze Wilders even binnenlaten de bommen gelijk afgaan hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En waarom hebben ze daar geen trek in? Omdat ze bang zijn voor onrust en aanslagen uit de islamitische hoek, en dat is dus het probleem.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef capricia het volgende:
Misschien zetten ze hem wel op het verkeerde vliegtuig naar Iran of zo...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:16 schreef trifko het volgende:
Wilders gaat vanavond zeker weer huilie doen bij NOVA..
[ afbeelding ]
Kan die daar zijn broddelwerkje vertonen... zal vast een hit zijn!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:20 schreef trifko het volgende:
[..]
![]()
De Almachtige Teheran Airlines
[ afbeelding ]
Vrijheid van meningsuiting lijkt in Europa geen enkele betekenis meer te hebben. In Nederland is het al geen klap meer waard (alleen al de komende vervolging van Wilders laat dat zien) en ook Engeland kent het dus niet. Europa kan echt een voorbeeld nemen aan de VS qua vrijheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Kadesh het volgende:
Engeland, land of the free.Vrijheid van meningsuiting.
Misschien gemiere(n)neuk, maar wat heeft dat met de islam te maken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Iblis het volgende:
[..]
Kennis van de klassieke teksten? Grondlegging van de optica? Algebra? Astronomische kennis? Schaakspel? Medische canon van Avicenna? Spinazie? Abrikozen? Architectonisch invloeden? Ziekenhuizen? Universiteiten? Papier? Kruit?
Naja, als we dat niet meetellen, en verder ook heel veel niet, dan is het antwoord wel: Alleen maar ellende en narigheid!
Och, het moest er natuurlijk een keer van komen. Beter vroeger dan later. Wellicht is het tij nu nog te keren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben geweigerd uit angst voor onrust. Onrust die komt van radicale moslims. Die zijn dus het probleem. Alleen al de schijn van dreiging van hun kant is genoeg om de vrijheid te ondermijnen. Een zeer beangstigende ontwikkeling is dat
Het wordt wel vermoeiend hoor, constant de vrijheid van meningsuiting doodverklaren. Zelfs Osama bin Laden gaat niet zovaak dood.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Kadesh het volgende:
Dat is amerika.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:19 schreef Kadesh het volgende:
Voordat jullie hypocrites de vlag uithangen, de berichten spreken elkaar tegen, het is nog allerminst zeker of Wilders de UK niet in magquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan die daar zijn broddelwerkje vertonen... zal vast een hit zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |