quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet eerst met een wattestaafje helemaal in je plasbuis drukken
Bedankt he, dat was bijna m'n koffie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan ook je eikel eraf schroeven en even het folie'tje weghalen, net als bij een fles ketchup.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan ook je eikel eraf schroeven en even het folie'tje weghalen, net als bij een fles ketchup.
Ik dacht dat Fritzl was opgepakt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil je wel helpen, lekker knaapje
Je vergeet het goed raggen, want zonder heen en weer te raggen lukt het natuurlijk nooit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet eerst met een wattestaafje helemaal in je plasbuis drukken
HAHAHA,quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
fotoboek.fok.nl/yvonnequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef Sjukken het volgende:
Ik gooi hem maar dicht omdat er [bijna] geen normale reacties komen , voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd , bedankt !
Komt er straks bloed uit zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fotoboek.fok.nl/yvonne
Kun jij ook een keer spuitend klaarkomen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef Sjukken het volgende:
Ik gooi hem maar dicht omdat er [bijna] geen normale reacties komen , voor de mensen die wel serieus hebben gereageerd , bedankt !
van yvonne krijg je wel een bloedende pik jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Komt er straks bloed uit zetten.
Doe es dicht dan!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:29 schreef Sjukken het volgende:
Gast, hoe kom je eropquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:24 schreef SicSicSics het volgende:
je moet eerst tubgirl en goatse posten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Sjukken het volgende:
[..]
Ik ben nieuw , hoe doe je dat ? Ik dacht dat een mod dat moest doen
Gewoon ALT + F4 of Appeltje Q als je op een mac zit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Sjukken het volgende:
[..]
Linksboven op het knopje Topic Sluiten klikkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:36 schreef Sjukken het volgende:
[..]
En dat voel jij als meisje ook aan?quote:
Pisvlekje heeft de op verwijderd.quote:
huhquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Sjukken het volgende:
Weetje het boeit me ook geen ene flikker meer , ik ben hier weg . Bedankt voor het weg-pesten . Ik wacht wel tot dit topic op slot gaat , want dat kunnen jullie mij ook niet eerlijk vertellen .
Als jij zelf //slot\\ post in het topic, gaat die vanzelf op slotquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Sjukken het volgende:
Weetje het boeit me ook geen ene flikker meer , ik ben hier weg . Bedankt voor het weg-pesten . Ik wacht wel tot dit topic op slot gaat , want dat kunnen jullie mij ook niet eerlijk vertellen .
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Sjukken het volgende:
En dat idd, als je nou ff de FAQ had doorgelezen zou je dat ook wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij zelf //slot\ post in het topic, gaat die vanzelf op slot
Ja, doe het topic even netjes achter je dicht? Laat je je deuren thuis ook altijd open?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Sjukken het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Sjukken het volgende:
Kwam er bij jou wel sperma uit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
net lekker afgetrokken en ben heerlijk klaargekomen.
Weet je waar ik nou een ontzettende hekel aan heb!?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
net lekker afgetrokken en ben heerlijk klaargekomen.
Heb je hem nu nog niet dicht gedaan?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef Opperkwal het volgende:
Waarom heeft niemand de OP qequoted?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Daantke het volgende:
Ff voor de duidelijkheid, mijn gebruikersnaam is niet afgeleid van rukken :p ik ben 13 en er komt nog geen sperma uit mijn penis als ik aan het rukken ben, hoe komt dat?![]()
Groetjes Sjukken
of iets dergelijks
Jij hebt zeker ook geprobeerd het folietje weer erop te plakken?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Weet je waar ik nou een ontzettende hekel aan heb!?!
Die zooi die het geeft...
Echt hoor, had ik het folie'tje er maar nooit vanaf gepulkt!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:50 schreef Sjukken het volgende:
KK MOGOLEN IK ZEG STOPPEN .
Oké, ik stop meteen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, je moet doorgaan, anders komt het nooit!quote:
Topic is nog open hoor! Wat zijn mogolen?quote:
PM Danny en vraag offie de OP terug wil zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Of iets dergelijks... Er gaat niks boven het origineel.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef Sjukken het volgende:
Het boeit me toch geen ene flikker als ik hier word verbannen .
ga naar mededeling en dan naar het topic voor forumbans, kies een naam uit en zeg dat jij het bent + post foto's van goatse en tubgirl.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef Sjukken het volgende:
That my friend, is science fictionquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oké, ik stop meteen.![]()
zaadhoofd
Verbannen? Welnee!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef Sjukken het volgende:
Hoe werkt dat googlecache.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Topic is nog open hoor! Wat zijn mogolen?
[..]
PM Danny en vraag offie de OP terug wil zetten.
Maak me gekquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Sjukken het volgende:
Gay's ga elkaar aflikken JOH ! Ik wijzig me email wel naar een niet bestaand email . DOEI
ja is goed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:52 schreef Sjukken het volgende:
Gay's ga elkaar aflikken JOH ! Ik wijzig me email wel naar een niet bestaand email . DOEI
Nog niet gecached, had al gecheckt.quote:
Dan word jij de vader van het kind van het meisje dat hij ooit in bed krijgt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef eNGine10 het volgende:
als we nou eens een inzamelingsactie opzetten voor sjukken![]()
We doneren allemaal ons sperma en dan heeft sjukken genoeg voor de komende 10 jaar.
dat is al 10x beter dan dat sjukken zelf de vader wordquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan word jij de vader van het kind van het meisje dat hij ooit in bed krijgt.
Een ander die alimentatie betaalt voor jouw genen.. wat een wereld!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dat is al 10x beter dan dat sjukken zelf de vader word
jij bent een cockteaserquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:57 schreef Sjukken het volgende:
HOUD JE BEK ZEG IK
Die is nu waarschijnlijk een jaar of 10quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Dan word jij de vader van het kind van het meisje dat hij ooit in bed krijgt.
je begrijpt het niet, als je wilt dat het dicht gaat, blijft het open, als je wilt dat et open blijft gaat et dicht, welkom op fok..quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:04 schreef Sjukken het volgende:
[ afbeelding ]
@ Ja ik wil dat dit topic dicht gaat .
We maken de op vastquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:05 schreef TNA het volgende:
Dit wordt een reeks. Wie opent deel II alvast?
Geeft niet man. Gebeurt iedereen wel eens.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Sjukken het volgende:
Even : Sorry voor mijn gescheld maar de vraag was serieus bedoeld , ik ga nu van dit forum af . Maja sorry voor het schelden .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan zolang je nog geen rommel hoeft op te ruimenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Sjukken het volgende:
Even : Sorry voor mijn gescheld maar de vraag was serieus bedoeld , ik ga nu van dit forum af . Maja sorry voor het schelden .
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang je nog geen rommel hoeft op te ruimen
Maakt niet uit, normaal wordt hier nooit gescholden. christelijk forum is dit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Sjukken het volgende:
nee dusquote:
Welkom in het grote "Sjukken-sperma"-topic.quote:
1 |
laatste bezoek: Verborgenquote:
Nah, niet zo heel leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Welkom in het grote "Sjukken-sperma"-topic.
Voor wie is deze reeks bedoeld?
- Voor users van 13.
Hoe zet ik een slotje?
Kopieer de volgende code en plak hem in het topic:
[ code verwijderd ]
quote:
ik ben aan het wachten tot dat hij terugkomtquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Morgen in het nieuws:
Jongen van 13 hangt zichzelf op. Reden geciteerd uit afscheidsbrief: "ik kon geen sperma produceren, en werd vervolgens uitgelachen op een internetforum"
eigenlijk heeft hij nou ook wel een adoratietopic verdiend om het goed te makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Morgen in het nieuws:
Jongen van 13 hangt zichzelf op. Reden geciteerd uit afscheidsbrief: "ik kon geen sperma produceren, en werd vervolgens uitgelachen op een internetforum"
Waarom denk ik nou toch dat zo'n topic gaat falen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eigenlijk heeft hij nou ook wel een adoratietopic verdiend om het goed te maken
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Sjukken het volgende:
Zelf ben ik 13 jaar , en vind het juist vervelend dat ik al best wel wat haren heb .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |