quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde trouwens laatst van een hele hippe bloemendame dat gipskruid echt niet meer kan hoor Lishe.
Maar wie weet, in het kader van retro ofzo.
Hoofdpijn, keelpijn, moe, neus zit dicht, mijn ogen willen niet normaal open, (dat gaat in slowmotion) En ik heb buikpijn, (maar dat heb ik de hele week al)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Belana het volgende:
die TT
vlindur wat heb je dan?
Lishe, ik vind het geweldig klinken allemaalwanneer is het ook alweer? duurt het echt nog zo lang?
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef Lishe het volgende: ik denk bij hun een blote-voeten-bloemetjes-fee-achtig tuinfeest.
![]()
![]()
sporten? pasjes? Twirlen??quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef Vlindur het volgende:
Dank je belana! En lische natuurlijk ook![]()
Heb een kop chocomelk gemaakt. En ik moet vanavond ook nog sportenMaar ik ga wel. want ik zit er pas net 3 weken op. En ik moet al die pasjes nog leren.
Ik zou voor exact die kleuren gaan. Ben ook nog steeds trots op dat ik hem zelf gemaakt heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE en trouwen... Ik herinner me nog foto's van je! Zou je het nu weer zo doen of zou je toch voor een andere kleur gaan?
20 maart 2010quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Belana het volgende:
iksnapum lishe
ow, innepin, ook al trouwenwanneer?
vlindur, beterschap!
Steps!quote:
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:28 schreef phluphy het volgende:
Is dat de bruidsmars in de TT?![]()
Leuk zeg al die plannen. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik al getrouwd ben!
Zo'n wedding planner lijkt mij ideaal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.
Je kan het zelfs zo regelen dat zij van alles uit zoekt voor je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo'n wedding planner lijkt mij ideaal.
Je moet dan toch zelf alles uitzoeken en dat zij het dan regelt en bespreekt?
De ene helft vind het helemaal geweldig om alles zelf te organiseren en doen, de andere helft is gewoon veel te nuchter voor een weddingplanner (ik bijv.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan het zelfs zo regelen dat zij van alles uit zoekt voor je.
Jij geeft je wensen op, zij gaat een aantal opties zoeken, komt die met je bespreken, jij maakt de keuze en dan gaat zij het regelen. En dat gaat dan van locatie, tot band, tot kaart, tot ringen etc. etc.
Op zich wel een heel tof beroep ook.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef E.T. het volgende:
ff Nuanceren.. ik vond de voorbereidingen enzo wel leuk om alles uit te zoeken en regelen.. maar om nou te zeggen 'genieten' Dat vind ik nou echt veel te veel eer voor zoiets
Nou ehm... nee dus, dat is het erge!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:47 schreef moussy het volgende:
BE, tis ook echt jááren geleden he
Ik vond de voorpret dus echt wel leukde dag zelf niet, ging zo vreselijk langs me heen, terwijl wij het nog wel heel simpel hadden.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:03 schreef Lishe het volgende:
(Lief zei: je doet verdorie 3 uur over een broek uitzoeken, en waar je wilt trouwen beslis je in 10 minuten.)
Okee okee, baas boven baasquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef cattie het volgende:
Oooh, trouwen is zoooo leuk! Veel plezier allemaal.
Mijn trouwjurk was de eerste jurk die ik aanpaste. Daarna voor de show nog wat andere gepast, maar eigenlijk was ik er al binnen 15 min uit.
[ afbeelding ]
die is echt heelquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:26 schreef tessie het volgende:
Mooie jurken van Cattie en BE!
Ik had die van mij zelf bedacht en laten maken.
[ afbeelding ]
Jamaar jamaar bij de meeste juweliers zijn de trouwringen op bestelling, en hebben ze alleen maar één standaardmaat voor de vrouw en eentje voor de manquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef Fuente het volgende:
Mooi Cattie
Dat hadden wij met de ringen. We vonden beide bij de eerste juwelier dezelfde ringen mooi. We hebben ze gepast en ze pasten allebei precies
De juwelier zei toen dat het geluk brengt als de eerste ringen die je past, meteen goed zitten. We hebben toen voor de vorm nog verder gekeken, maar toch de eersten genomen.
een broek-met-bovenstuk. Hoe leg je dat uit?? een overgooier met pijpen.quote:
quote:
Nee joh!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ik er op google dan zie ik allemaal tuinbroeken!
![]()
Een soort catsuit denk ik dan toch Buuf?
vroeger zei ik altijd dat ik een trouwjurk wilde met zo'n mega grote strik op mijn kontquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:58 schreef Vlindur het volgende:
Mijn ultieme trouwjurk is zo'n Sissi trouwjurk. Incl corset en veels te brede hoepelrok
Ja, doe maar een fotoquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee joh!best wijd, als ik mijn benen naast elkaar zette leek het wel een jurk. ronde hals, brede banden over de schouders en dan recht naar beneden om als broek te eindigen. en dan jurkige laagjes eroverheen.
wat ik zeg, ff scannen.![]()
Enne Belaan, volgend jaar november pas hoor.
Haha precies! Het kan mij echt niks schelen op welke dag we ondertrouwen. Ik hou ook absoluut niet van telefoontjes plegen, maar voor dit soort dingen moet dat nou eenmaal welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef E.T. het volgende:
ff Nuanceren.. ik vond de voorbereidingen enzo wel leuk om alles uit te zoeken en regelen.. maar om nou te zeggen 'genieten' Dat vind ik nou echt veel te veel eer voor zoiets
Oh ik wil ook wel zo´n kitch foto zienquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:04 schreef Poppejans het volgende:
Oeh, leuk bankje! Echt leuk al die foto's!
Ik ga eens even kijken of ik een ''normaal'' ogende foto heb van mij toen ik ging trouwen in Las Vegas!
Al die foto's zijn echt superkitsch, denk aan:plastic pilaren,plastic bloemen en fotobehang in de chapel
Jaaa dank je welquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Maneki wat lees ik nu, je gaat trouwen? Gefeliciteerd!Wanneer krijg ik de officiële uitnodiging?
Da's Haarlemquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef cattie het volgende:
Oooh, trouwen is zoooo leuk! Veel plezier allemaal.
Mijn trouwjurk was de eerste jurk die ik aanpaste. Daarna voor de show nog wat andere gepast, maar eigenlijk was ik er al binnen 15 min uit.
[ afbeelding ]
Gerbera's en pioenrozenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef Lishe het volgende:
Maakt me niks niet uit BE.Ik wil ook ranonkels en pioenrozen en gerbera's. En hartjesballonnen, omdat die eigenlijk stom zijn. En De Locatie, incl. Poel der Liefde.
![]()
![]()
Ik wou dat jullie allemaal mochten komen, kon je het zelf zien.
We hebben al een fotograaf... En nu mag ik heel lang niks, want ja, het duurt nog zo lang. Eerst mogen Luuk en Lena nog bruidsmeisjesachtig zijn bij mijn nicht. Daar stort ik me nu op. (Echt, ik lijk bezeten.)
En ik ben natuurlijk eerst heel benieuwd naar Maneki, ik denk bij hun een blote-voeten-bloemetjes-fee-achtig tuinfeest.![]()
![]()
Ja hoor, dat kan. Ik had toevallig een jurkje gekocht net voor onze dag bij Sissy-Boy, en dat heb ik die dag aangedaan. En dan wil de ambtenaar het nog steeds doen hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Vicky, wat naar zeg
TS, hele mooie jurk! Ik zie nog meer mooie jurken trouwens. Kun je ook in je gewone kloffie trouwen?
Okee, jurken en ik gaan niet samenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja hoor, dat kan. Ik had toevallig een jurkje gekocht net voor onze dag bij Sissy-Boy, en dat heb ik die dag aangedaan. En dan wil de ambtenaar het nog steeds doen hoor
Dat zijn wij dus ook van plan. In zo'n 5 dollah dress en dan getrouwd worden door elvis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
poppejans gaaf! Een Vegaswedding
Tearsong ook al zo leuk niet-standaard!
Vicky bah
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:41 schreef Macka66 het volgende:
Als je huwelijk mislukt is heb je niet vaak de gelegenheid om foto's van je zelfgemaakte trouwoutfit te showen. Daarom, tadaaa! Gemaakt samen met mijn nichtje. Brokaat, fluweel en satijn:
[ afbeelding ]
t lijkt me echt gaaf, maar of ik naar beneden zou durven... kweet nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:22 schreef Stout het volgende:
* Stout moet toch maar ff een foto inscannen, kunnen jullie zien wat voor meisje ik was toen....
Ynske, eng he !! Ik doe het echt voor geen 10 miljoen al hoewel... * Stout denkt even diep na
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Lois het volgende:
Oe ja BE, dat is echt wat voor Rocka!! Goed idee!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:38 schreef snoopy het volgende:
leuk al die trouwjurken!
ET, wie is die man naast je?
Belaaaan, ik vind het echt heel erg grappig dat jij zo'n echte punkert bent geweest en dan toch zo'n traditionele trouwfoto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijken of ik er foto's van kan vinden.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
Ik ben niet echt een fantastisch naaier. Mijn nichtje heeft het allermoeilijkste genaaid: de brokaten onderblouse met de fluweelgevoerde puntmouwen. En ik vind het zelf ook nog steeds een schitterende jurk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik zit nu Boulevard te kijken, daar komt t zo geloof ik op Ynske
Waaah Macka, wat mooi en wat KNAP dat je dat zelf gemaakt hebt, de kleuren vind ik erg mooi!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Zoiets vind ik mooi. Alleen dan in roze of rood of misschien zelfs wit
[ afbeelding ]
Effe tot 10 tellen.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef Nijna het volgende:
Aaaargh, mn lief probeert me op de kast te jagen en het lukt aardig. Grrrrr.
*adem in* * adem uit*
Oh, ik ben nog steeds vlieft op die hoed.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Buurvrouw, misschien zou het nu allemaal anders aangepakt hebben maar was je dag verder wel mooi? Ik vind het trouwens echt wel een leuke foto. Niet iets wat nu heel hip is maar absoluut niet lelijk (op die hoed na dan)
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zoiets als de jurk die je net post wel verwacht eigenlijk
Pics!quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef innepin het volgende:
4 juni 2010 pasHa, dan ga ik nog eerder trouwen
![]()
Jurk is al gekocht
Ik kan ook niet tegen halters, maar ook niet tegen iets dicht tegen mijn keel aan, dus moest bij 'onze' jurk het kraagje er af. Ik kreeg er echt kokhalsneigingen vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]Die jurk van MM is heel mooi maar ik houd absoluut niet van die halterdingen om mijn nek...
Jouw eigen jurk had ik absoluut ja tegen gezegd als mijn moek zo'n ding had gedragen maar nee die moest natuurlijk overal weer kussentjes en overtrekjes voor de wieg van maken
Lois, die is ook wel pretty, als ik 30 kg slanker zou zijn
Waar woon je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:44 schreef p_iglet het volgende:
huup das best een idee, maar gen vriendin, ouders, kennis in de buurt met een huishoudster.
wel wat kennissen in de buurt, maar meeste vrienden en familie wonen allemaal ver weg.
ik zou om dit moment er best wat tientjes voor over hebben als hier iemand een paar uurtjes achterstallige klusjes zou komen doen.
De huishoudelijke hulpen die in onze regio op MP staan spreken vaak amper nederlandsquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Hmm niemand van fok in de buurt met een huishoudster dan die wel 1 keertje extra wil verdienen? Volgens mij als je er inderdaad een paar tientjes tegenaan gooit dan kun je best iemand vinden die doet afwassen/opruimen/stofzuigen, zoiets. Scheelt zoveel qua rust in je hoofd vind ik altijd (tenminste, in mijn hoofd wel)
Ze staan trouwens ook op marktplaats hè, maar goed, daar moet je maar net zin in hebben natuurlijk. ik weet niet of ik het zo zou vertrouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Macka ik kan me jou in geen enkele andere soort trouwjurk indenken, wat is die mooi! Zonder uitzonderingen zijn alle jurken mooi. BE ik had de jouwe al eens eerder gezien maar het was nooit tot me doorgedrongen dat je 'm ook zelf gemaakt had, wat goed!Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Haha, dat van dat minderquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Lois het volgende:
Wat leuk Mous!
Ik heb verder niet meer gezocht hoor Rocka, ik moest even een bloesje strijken voor kantoor, douchen en ik zit nu frisgewassen klaar voorDennis Storm
(die eigenlijk een stuk minder
is in WIDM)
Hey wat grappig! Is dat de school met speeltuin die je ziet als je met de trein naar station Noord gaat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
Wat een mooie jurken!
Ik had die van mij wel zelf ontworpen, maar zelf maken kon ik niet....
Linkje nog linkje
Leuke foto'squote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
Wat een mooie jurken!
Ik had die van mij wel zelf ontworpen, maar zelf maken kon ik niet....
Linkje nog linkje
Dat is inderdaad de gouden Tip Dutch! Tot de dag ervoor mag je desnoods regelen maar op de dag zelf lóslaten en genieten. Ik heb dat heel bewust gedaan en bedacht '2 dagen geleden heb ik dit en dat nog geregeld, vandáág ga ik trouwen en dáár ga ik van genieten. Als er iets is roep ik mijn ceremoniemeester en aan alle andere dingen kan ik nu toch niets meer doen/veranderen dus we laten alles over ons heen komen en gaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef dutchie het volgende:
O wat leuk al die trouwjurken.
Lishe, ga maar lekker los met alle voorpret op jullie huwelijk hoor. Dat mag je als toekomstige bruid.
Vooral ook omdat de dag zelf zo voorbij is.
Ik heb wel een hele goede tip voor alle bruidsparen (al zeg ik het zelf): De dag zelf, neem alles goed in je op, geniet van ieder moment en stoor je alsjeblieft niet aan kleine dingetjes. Ga niet de regeltroel (excusez le mot) uithangen op je bruiloft, laat het lekker gaan. Dit is jullie dag en het gaat om jullie geluk. Dat ome Jan dit pak al op de 4e bruiloft en 6e begravenis aan heeft is niet belangrijk. Dat je nichtje of eigen kind zich niet stil houdt tijdens het ja-woord is ook niet belangrijk. Het is jullie feestje en jullie liefde staat centraal. Lach om de schoonheidsfoutjes en accepteer het maar gewoon, zo gaan die dingen.
Je hebt iedereen om je heen die belangrijk voor jullie zijn en iedereen gunt jullie het geluk.
Zelfs al zakt de taart in elkaar door de hitte of scheurt je zwager in het gemeentehuis uit zijn broek (echt gebeurd!), dit is jullie feestje.
Geniet, geniet, geniet!
Jeps!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:39 schreef Mula het volgende:
[..]
Hey wat grappig! Is dat de school met speeltuin die je ziet als je met de trein naar station Noord gaat?
Die kwam hier helaas zelfs niet toen ik na 7 weken thuis zitten niks doen tegen de muren omhoog vloog...quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:05 schreef huuphuup het volgende:
Ik ook hoor p_iglet! Ik kan het zelf wel maar het kost gewoon veel tijd en ik vind het niet leuk, dus dat geld zou ik er wel voor over hebben.
Ik zit met smart te wachten op die nesteldrang enzo
Shitquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:08 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Die kwam hier helaas zelfs niet toen ik na 7 weken thuis zitten niks doen tegen de muren omhoog vloog...
Ik ging vooral veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel boodschappen doen. Met 1,5 week overtijd een dag voor de bevalling nog uitgebreid op de bakfiets boodschappen gedaan.
we kunnen er zo ongeveer nu nog van eten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
ik kreeg net van mijn zeer romantische vriend een doos Ferrero Prestige in de handen gedrukt van het tankstation: 'Alsjeblieft, voor jou! Ik vergeet vast dat het Valentijn is over een paar dagen'
Heeft een van jullie daar op school gezeten? Ik woon trouwens heel dicht bij jullie. Loop geregeld bij je voor de deur langs!quote:
jawel hoor, ze gaat maandag weer beginnen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef snoopy het volgende:
Ach Bix toch![]()
Is er nu helemaal geen behandeling meer mogelijk?
Onee, is nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:19 schreef Mula het volgende:
[..]
Heeft een van jullie daar op school gezeten? Ik woon trouwens heel dicht bij jullie. Loop geregeld bij je voor de deur langs!
Mula. 5 minuten bij jou vandaan. Niet veel mensen hebben een begraafplaats in de voortuin!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Onee, is niet
Het is niet bij een school is gewoon in het Noorderplantsoen
Wie ben jewaar woon je?
En hoe weet je waar ik woon, haha.
Ik zit ff te rekenen, maar dan zijn wij ook 12.5 jaar getrouwdquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Enne Belaan, volgend jaar november pas hoor.
Ruim 10 jaar ... dat is eind volgend jaar 12.5 jaar (ja, dat realiseerde ik me net toen ik dat van de buurvrouw lasquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:51 schreef Grijs het volgende:
En dat er een paar al bijna 12,5 jaar getrouwd zijn! Wij zijn ruim 10 jaar getrouwd,
Beyoncequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief zoekt goeie muziek om op te sporten. Denk genre club en electro. Bijvoorbeeld Daft Punk, dat idee.
Iemand tips?
Beetje Chemical Brothers? Of Justice?quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:15 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik* ik wist dat je zou komen!
Maar nee is niet zn ding geloof ikhij vindt sowieso heel vaak van een hele cd maar 1 nummer leuk ofzo.
Bij ons nog net niet (we zijn in juli getrouwd), maar als je het zo bekijkt gaat het wel hard, ja!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar ... dat is eind volgend jaar 12.5 jaar (ja, dat realiseerde ik me net toen ik dat van de buurvrouw las)
Ja, die serie ken ik nog wel. Boek nooit gelezen, maar dat was een franse televisieserie, toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Als je met MijnPostbank iets betaalt krijg je een sms-je met een code die je moet invullen. En dat sms-je komt hier niet altijd door. Inmiddels is ie er (na wisselen van netwerk).
Ik heb het boek De Verschoppeling gekocht (jeugdsentiment). Denk niet dat iemand hier het kent, was ook een jeugdserie in de jaren '70.
Misschien kan diegene mij ook effe uitleggen hoe dat ook weer gaat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:
succes bij de tandarts saffier.
Kan iemand mijn kind uitleggen dat als je om 4.45 uur wakker wordt dat je dan gewoon nog even moet gaan slapen...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit ff te rekenen, maar dan zijn wij ook 12.5 jaar getrouwd
ze wilden eigenlijk monopoly-en maar dat moch niet van mijquote:
Kloptquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:21 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die serie ken ik nog wel. Boek nooit gelezen, maar dat was een franse televisieserie, toch?
nee niks ontaards aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:08 schreef Stout het volgende:
[..]
ze wilden eigenlijk monopoly-en maar dat moch niet van mij![]()
ontaarde moeder he !
Hoe leer je trouwens je kind VOORUIT touwtje springen ?? Timo kan het wel achteruit maar vooruit nog niet..
Ja, ik ben er nog steeds erg blij mee, ook al past ie niet meer. Om hem nu passend te krijgen moet ie weer ingenomen worden en er was al zoveel ingenomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |