quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoorde trouwens laatst van een hele hippe bloemendame dat gipskruid echt niet meer kan hoor Lishe.
Maar wie weet, in het kader van retro ofzo.
Hoofdpijn, keelpijn, moe, neus zit dicht, mijn ogen willen niet normaal open, (dat gaat in slowmotion) En ik heb buikpijn, (maar dat heb ik de hele week al)quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:07 schreef Belana het volgende:
die TT
vlindur wat heb je dan?
Lishe, ik vind het geweldig klinken allemaalwanneer is het ook alweer? duurt het echt nog zo lang?
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:05 schreef Lishe het volgende: ik denk bij hun een blote-voeten-bloemetjes-fee-achtig tuinfeest.
![]()
![]()
sporten? pasjes? Twirlen??quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:23 schreef Vlindur het volgende:
Dank je belana! En lische natuurlijk ook![]()
Heb een kop chocomelk gemaakt. En ik moet vanavond ook nog sportenMaar ik ga wel. want ik zit er pas net 3 weken op. En ik moet al die pasjes nog leren.
Ik zou voor exact die kleuren gaan. Ben ook nog steeds trots op dat ik hem zelf gemaakt heb.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:08 schreef RockabeIIa het volgende:
BE en trouwen... Ik herinner me nog foto's van je! Zou je het nu weer zo doen of zou je toch voor een andere kleur gaan?
20 maart 2010quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef Belana het volgende:
iksnapum lishe
ow, innepin, ook al trouwenwanneer?
vlindur, beterschap!
Steps!quote:
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:28 schreef phluphy het volgende:
Is dat de bruidsmars in de TT?![]()
Leuk zeg al die plannen. Ik ga het bijna jammer vinden dat ik al getrouwd ben!
Zo'n wedding planner lijkt mij ideaal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.
Je kan het zelfs zo regelen dat zij van alles uit zoekt voor je.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zo'n wedding planner lijkt mij ideaal.
Je moet dan toch zelf alles uitzoeken en dat zij het dan regelt en bespreekt?
De ene helft vind het helemaal geweldig om alles zelf te organiseren en doen, de andere helft is gewoon veel te nuchter voor een weddingplanner (ik bijv.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje is druk bezig te starten als 'weddingplanner' maar het blijkt nog knap lastig te zijn om klanten te vinden en zelf denk ik omdat dat toch wel een beetje komt omdat de meeste mensen het nog steeds veel te leuk vinden om alles zelf helemaal uit te zoeken en uit te pluizen. De voorpret is volgens mij al de halve lol eraan.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan het zelfs zo regelen dat zij van alles uit zoekt voor je.
Jij geeft je wensen op, zij gaat een aantal opties zoeken, komt die met je bespreken, jij maakt de keuze en dan gaat zij het regelen. En dat gaat dan van locatie, tot band, tot kaart, tot ringen etc. etc.
Op zich wel een heel tof beroep ook.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:46 schreef E.T. het volgende:
ff Nuanceren.. ik vond de voorbereidingen enzo wel leuk om alles uit te zoeken en regelen.. maar om nou te zeggen 'genieten' Dat vind ik nou echt veel te veel eer voor zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |