Goed idee! En de winnaar is geworden een Marques del Puerto Rioja uit 2001quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik gooi straks gewoon een fles wijn open
ooh gaaf ja doen !!! je kunt de uitnodiging ook langs brengen eens ...:)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er komen dit jaar nog een hoop voorstellingen, dus dat komt goed. Ik zal je een uitnodiging sturen voor mijn voorstellingen in april
.
quote:
Je wil een speciale behandelingquote:Op zondag 15 februari 2009 08:42 schreef Charisma het volgende:
goede morgen allemaal , iemand al wakker o fnog in de slaapmodus ?
![]()
[..]
ooh gaaf ja doen !!! je kunt de uitnodiging ook langs brengen eens ...:)
Waar is ook_gek eigenlijk? Al een bladzijde niet gezien.quote:
Ik wilde net zeggen dat Elegy het stokje heeft overgenomen , maar je had hem al gequotequote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Waar is ook_gek eigenlijk? Al een bladzijde niet gezien.
Join da club lolquote:Op zondag 15 februari 2009 15:53 schreef Elegy het volgende:
Gisteren Danzig geweest. Qua vrouwen viel het een beetje tegen maar was toch wel weer leuk. De laatste keer dat ik uit was, was een jaar geleden, en ook in de Danzig. Toen waren er meer mooie vrouwen.
Ja, ik kom niet zo vaak buiten
Dat zelfde probleem heb ik ook ja....wil normaal om 7 uur beginnen, want dan kan ik lekker rond half 4 weg hier. Maar vanmorgen lukte het me niet...quote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef Sp00k13 het volgende:
een half uur later dan ik zelf had geplanned op me werk half 8 is een betere tijd dan kan ik teminste om 4 uur weg nu zit ik hier tot half 5
Flexibele werktijden zijn leuk inderdaad. Ik mag tussen 7 en half 10 beginnen, en daarna moet ik gewoon mn dag volmaken.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Charisma het volgende:
leuk zo flexible werktijden, had ik die maar , hoef ik niet al om 0515uur op te staanmaar ik ga dan ook om 1430uur naar huis, wel brak natuurlijk als je weinig slaapt
![]()
goede morgen allemaal![]()
vraagje, waarom is A_A eigenlijk helemaal gestopt op FOK?
RATMEN, ik wacht op je komst
hij had 20k posts, dus wilde ff 100 stemmen of hij zou blijven.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:07 schreef Charisma het volgende:
Vraagje, waarom is A_A eigenlijk helemaal gestopt op FOK?
ooh op die fiets, ga je niet met de fiets ?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:10 schreef Sp00k13 het volgende:
Ik doe ict ondersteuning bij het paleis van justitie hier in den haag dus ook ambtenaar.
zeker in de zomer is vroeg beginnen relaxed ja maar in de winter ook hoor
en het scheelt met de drukte in de randstadtrail
tenminste dat schat ik zo in hoor xDquote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh op die fiets, ga je niet met de fiets ?![]()
Calex, thanks, ik dacht dat A_A forever weg zou gaan van FOK
Nee ik ga niet op de fiets lolquote:Op maandag 16 februari 2009 12:30 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh op die fiets, ga je niet met de fiets ?![]()
Calex, thanks, ik dacht dat A_A forever weg zou gaan van FOK
Inderdaad, maar vroeg opstaan nietquote:
geef mij maar tussen 4 en 6 savondsquote:Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Elegy het volgende:
Ochtend, geweldig. Dan is alles nog stil en rustigTussen 3 en 5 bij voorkeur
Grappig dat je t zegt. Ik moet ook weer 3 werkplekken inrichten op verdiep2 in een gebouw zonder liftquote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef Sp00k13 het volgende:
Nee ik ga niet op de fiets lolloop al genoeg hier door het gebouw met die storingen.
En als je dan ergens op verdieping 8 staat en de liften doen het weer eens niet en je moet met een
pc kast naar verdieping 3 met de trap dan hoef je ook niet meer te fietsen of te fitnessen
Ja erg knullig af en toe ik was in ieder geval al blij dat ik naar benden moest en niet naar boven.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Grappig dat je t zegt. Ik moet ook weer 3 werkplekken inrichten op verdiep2 in een gebouw zonder lift
Zou ook helpen voor de volksgezondhied als mensen wat vaker de trap namen en voor het energie verbruikquote:Op maandag 16 februari 2009 14:42 schreef Elegy het volgende:
Vertel dat eens tegen die luie honden hier die rustig een paar minuten staan te wachten op de lift als ze maar één (1, uno, one, un, einz) etage omhoog of omlaag moeten...
Toen ik nog op de VU zat was het ongeschreven regel dat je voor drie of minder etages gewoon de trap nam. Iedereen, dus ook docenten. Tenzij je slecht ter been was natuurlijk.
Iedereen die voor 1 of 2 etages de lift pakte kon dan ook op hoongelach van de andere liftgangers rekenen. Dat zouden ze hier ook moeten doen, bordjes ophangen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Misschien snapte hij het wel, maar had hij er niet zo'n trek in. Ik zie zat mensen die dit op deze manier doen en er veeeeeel langer dan 2 maanden mee wegkomen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Jill-RMC het volgende:
- Toen ik als uitzendmiep bij NN werkte was er een gast die flexibele werktijden niet snapte. Hij kwam om 10.30 uur binnen en ging om 4 uur naar huis. Terwijl ie 40 uur per week moest draaien. Plus dat ie dan nog eens om het kwartier, 10 minuten ging roken. Af en toe viel ie ook in slaap tijdens het werk. Heeft toch zeker 2 maanden geduurd voordat ze m ontslagen hebben
Smorgensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:30 schreef Elegy het volgende:
Stom verkeer op de weg
Hooooi Den Haag!
Zou ik ook doen. Gewoon om te jennen. Zo zouden mijn kinderen niet eens mogen reageren, laat staan een volwassen vent in een dergelijke functie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:49 schreef Sp00k13 het volgende:
lol machtsmisbruik gewoon melden dat mag hij namelijk niet eens gebruiken zijn functie op die manier.
dus gewoon een klacht indienen bij het OM in den haag.
en uiteraard is dat toeteren ook behoorlijk foutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Gewoon om te jennen. Zo zouden mijn kinderen niet eens mogen reageren, laat staan een volwassen vent in een dergelijke functie.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:40 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Had ook al leuke opener van de dag. Ging een knakker met ze dikke audi spontaan op de rem bij een kruispunt terwijl we voorrang hadden! Ik toeteren, auto achter me toeteren.. Stapt ie uit, dus ik doe me raam open. Wil die me een hand geven en stelt zich voor als Officier van Justitie in Den Haag. Dus ik zeg dat ie gevaarlijke situaties creeert, en toen dreigde ie m dat t maar beter was dat ik nooit hem tegenover me zou krijgen in een rechtszaal
Ik heb wel ze kenteken, dus zit er eigenlijk over te denken om m te melden bij "meld misdaad anoniem" voor aggressief rijgedrag
Dan had je toch wel direct mij gemaild he? Scoop van het jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Atreidez het volgende:
Dat had een mooie kop geweest"Bestuurder geslagen door OvJ na toeteren"
Dat spul is al jaren te koop gekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef Arnem_ het volgende:
Mensen, Groot nieuws! Bij de Super in Den Haag is tegenwoordig gewoon Joppiesaus te koop! Super zou ik zeggen!
Een fles van 850ml voor een zeer schappelijk bedrag flink onder de twee euro (ik weet niet of dat wel helemaal klopt want normaal moet je aan de kassa een betalingsregeling treffen om het mee te krijgen, nouhja profiteer er van zou ik zeggen).
Geen dank voor het mededelen van dit heugelijke feit, graag gedaan!
Nou, nou, wat een antipathie in mijn richting. Waarom weet ik het dan pas sinds vandaag en hebben de winkels dat dan angstvallig voor mij verborgen gehouden al die tijd? Waarom heb je dat niet even eerder aan de grote klok gehangen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:24 schreef jna het volgende:
[..]
Dat spul is al jaren te koop gekOf het heet Smulsaus van Calve
Krakersquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:19 schreef pluisje81 het volgende:
Brand in de Marathon
http://www.ad.nl/video/3009902/Brand_in_oude_disco_Marathon.html
Sowieso krakers![]()
G A D V E R D A M M E wat een smerige bocht is dat zeg. Mijn zus vind het ook fantastisch, ik ga ervan braken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:01 schreef Arnem_ het volgende:
Mensen, Groot nieuws! Bij de Super in Den Haag is tegenwoordig gewoon Joppiesaus te koop! Super zou ik zeggen!
Een fles van 850ml voor een zeer schappelijk bedrag flink onder de twee euro (ik weet niet of dat wel helemaal klopt want normaal moet je aan de kassa een betalingsregeling treffen om het mee te krijgen, nouhja profiteer er van zou ik zeggen).
Geen dank voor het mededelen van dit heugelijke feit, graag gedaan!
Kapsalonnetje is heerlijk! Vooral om 4 uur 'snachtsquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb gisteren kennisgemaakt met het fenomeen 'Kapsalon', na een discussie of het Kapsalon of Kapsaloon (zoals de klant het schreef) was. Wat weer overging in een discussie nasi of nassi (wederom een klant die niet kan spellen).
Maar goed volgens mij slippen je aderen al dicht als je er naar kijkt
Ja er ging een gerucht dat er een doner zaakje in de Keizerstraat zit nu?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb gisteren kennisgemaakt met het fenomeen 'Kapsalon', na een discussie of het Kapsalon of Kapsaloon (zoals de klant het schreef) was. Wat weer overging in een discussie nasi of nassi (wederom een klant die niet kan spellen).
Maar goed volgens mij slippen je aderen al dicht als je er naar kijkt
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kapsalonnetje is heerlijk! Vooral om 4 uur 'snachts![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:56 schreef Elegy het volgende:
WTF is een kapsalon? Ik heb zo een vermoeden dat het niet echt in mijn sportvoeding past
In loosduinen zit op het hoofdplein ook zo'n turk naast de Rabobank en slager en daar is ie ook heerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef CaLeX het volgende:
Kapsalon
eens per week mag het wel
Van de turk die in de markthof zit (athene?? Is die het lekkerst!!!)
Daar heb ik in de zomer een broodje doner gekregen met een meegebakken strontvlieg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:37 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
In loosduinen zit op het hoofdplein ook zo'n turk naast de Rabobank en slager en daar is ie ook heerlijk
Het zal niet de eerste keer zijn dat je dat gebeurtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Daar heb ik in de zomer een broodje doner gekregen met een meegebakken strontvlieg.(Geen garp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |