quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef JobV het volgende:
jaa ik vroeg wie theezakjes spaart en toen geloofden mensen mij niet dat ik thee uit afrika en zuid-amerika had.
Naziquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie, m'n beste.Gezamelijk de zondebok zoeken en deze keihard aftuigen om zodoende het groepsgevoel te versterken.
He, theezakjes zijn heel belangrijk. Er zijn veel mensen die de zakjes sparen en TS wil ze helpen. Daar is niks mis mee, met thee. (rijmt)quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je je dagelijke leven doorkomt, maar denk even na.
Who f*cking cares about theezakjes? Of je zit te trollen, of je bent gewoon heel dom.
Nou Job, hier is iemand waar je je theezakjes kunt dumpenquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, theezakjes zijn heel belangrijk. Er zijn veel mensen die de zakjes sparen en TS wil ze helpen. Daar is niks mis mee, met thee. (rijmt)
Ik heb geen koffiezegeltjes om mee te ruilen. Job, spaart ze ook flippo's? Ik heb net mijn collectie afgesloten, misschien wil ze die wel ruilen tegen haar theezakjes.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:24 schreef Homp_Vet het volgende:
[..]
Nou Job, hier is iemand waar je je theezakjes kunt dumpen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
misschien wil ze die wel ruilen tegen haar theezakjes.
Zijn ze nog in originele staat, niet van die uitgelubberde theezakjes? Anders heb ik ook wel interesse.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:20 schreef JobV het volgende:
ja pokemonkaartjes heb ik ook, dirkh wil jij die theezakjes echt hebben? flippo's spaart ze niet maar wel van die c1000 dingen.
groetjes job
Wat heb je allemaal. Zet maar op je blog. Die lees ik geregeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef JobV het volgende:
heb ik van die thee uit afrika en zuidamerika al gedaan maar we hebben er veel meer hoor .welke wil je hebben?
Niet zo spotten met de almighty JobV (hij wordt door sommige FOK-legendes al een held genoemd).quote:
Hij verricht eerst maar eens AnthonyZeus-praktijken, en dan zien we wel verder.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:22 schreef andre347 het volgende:
[..]
Niet zo spotten met de almighty JobV (hij wordt door sommige FOK-legendes al een held genoemd).
Zet maar op je blog!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef JobV het volgende:
ik heb er best veel maar ook gewone hoor maar daar zit geen theezakje omheen. maar wel zon kaartje, wil je die ook?
Bier kan je ook aan mensen gevenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:48 schreef Job het volgende:
ik ga denk ik van die muntjes jupiler bier kopen of breezers want die breezers kan ik dan aan iemand geven.
de mooiste meisjes drinken altijd een cocktail, die bestaat uit:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef JobV het volgende:
ok kgomkzy dankjewel
maar meisjes lusten toch eigenlijk geen bier ofwel?
Had je niet wat betere research kunnen doen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:26 schreef mirved het volgende:
Job heb je een zus? en heeft die soms ook theezakjes?
Nu ik dit bericht van hem weer lees, ben ik de enige die steeds denkt dat Job sarcastisch lacht door het streepje tussen de twee ha's?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:17 schreef JobV het volgende:
Dankjewel allemaal
Ik ben niet dom hoor, want ik doe gymnasium maar wat is PICS en Bashen?
En ik heb een zusje van 14.
En Yosander, ik snap wel dat dat niet werkt hoor, ha-ha.
Waar waar waarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Had je niet wat betere research kunnen doen?![]()
Hij heeft zelfs een persoonlijk voorsteltopic![]()
[..]
Nu ik dit bericht van hem weer lees, ben ik de enige die steeds denkt dat Job sarcastisch lacht door het streepje tussen de twee ha's?
ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:31 schreef Sneijder5 het volgende:
Nu ik dit bericht van hem weer lees, ben ik de enige die steeds denkt dat Job sarcastisch lacht door het streepje tussen de twee ha's?
Die werkt altijd goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:56 schreef wise het volgende:
Wees een vent en zeg dat je geen zin had en daarom spijbelde. Je kan erwel om heen blijven draaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |