Sowieso is het slimmer om in dat soort zaken gewoon open en eerlijk te zijn. Geef gewoon je (goed onderbouwde) mening, en dan kun je het er als 2 volwassen mensen over hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef JobV het volgende:
Ik denk dat ik het gewoon eerlijk zeg, anders komen ze er straks achter dat ik gelogen heb en dan moet ik nog meer nablijven.
wel bedankt voor jullie berichten hoor!
quote:Hoi
Ik ben aan het bedenken wat ik met dit geld zou gaan doen. Ik heb een paar dingen bedacht maar misschien weten jullie ook wel iets.
dit zijn mijn gedachtes:
1. Iets kopen in een winkel en dan al het geld op de toonbank strooien zodat de mevrouw achter de kassa alles kan gaan tellen ha-ha.
2. Iets goeds doen en aan een goed doel geven.
3. Of allemaal op straat neerleggen in een soort van spoor ergens naartoe
4. Op de bank neerzetten
Uh, dat was het wel, weet jij nog iets, zeg het dan maar even!
Groetjes job
er is vandaag al een poging gedaan om deze aardige jongeman af te zeiken waren de FA's niet blij mee (kleine tip maar)quote:
Open dan geen topico....quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:35 schreef JobV het volgende:
Dankjewel voor de smoezen maar ik denk dat ik het eerlijk op ga zeggen, anders komen ze er dalijk achter en dan ben ik nog verder van huis
groetjes job
Jouw % gesloten topics lijkt een beetje op de mijnequote:Op donderdag 12 februari 2009 18:40 schreef JobV het volgende:
ja sorry maar ik kwam daar eigenlijk later pas achter
dat moet toch een band scheppenquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:45 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Jouw % gesloten topics lijkt een beetje op de mijne
Muah, met valt nog mee: http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?searchmode=advanced&urlkeyword=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&withts=ijsbergsla&replieby=&dateurl_1=&dateurl_2=&resorder=relquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat moet toch een band scheppen
Natuurlijke selectie, m'n beste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er is vandaag al een poging gedaan om deze aardige jongeman af te zeiken waren de FA's niet blij mee (kleine tip maar)
Theeforum?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:06 schreef JobV het volgende:
ja mijn forums zijn allemaal weg, net als het theeforum
groetjes Job
Ik weet niet hoe je je dagelijke leven doorkomt, maar denk even na.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:15 schreef JobV het volgende:
jaa ik vroeg wie theezakjes spaart en toen geloofden mensen mij niet dat ik thee uit afrika en zuid-amerika had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |