Dit vind ik dus ook, zelfs als ik een vriendin zal hebben zal ik niks extras doen met valentijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Schijtvalentijn. Een of andere eikel die dacht te bepalen op welke dag mijn vriendje EXTRA lief moet doen tegen me en me extra veel aandacht moet geven. Dus niet. Bovendien is het reuze commerciëel, als je kijkt wat je betaalt, damn
.
Nouja ik heb vorig jaar wel een harten bonbondoos naar m'n vriend opgestuurd, anoniem, maar ik vond het doosje zo leuk. Beetje jammer dat dat alleen met Valentijn kan
.
chuck ?quote:
Crazyquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
chuck ?
Doe jij chucken met valentijn?
ow, vrouwen serrie ...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Crazy![]()
Chuck Bass. Gossip Girl
Rrrrrrr (L)quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh als ik dan toch iets voor Valentijn mag uitzoeken..![]()
![]()
![]()
Hèquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil niet dat ie met Vanessa heeft maar het schijnt helaas wel waar te zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
en heb eindelijk foto va nde seat. Foto kon beter maar goed
bij deze:
[ afbeelding ]
1.9 diesel, 90 pk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:31 schreef toma het volgende:![]()
avond
[..]
hij is vet. Wat voor motor ligt er nou in?
morgen werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
Ga je niet stappen?
maar een mager motortje, zeker een lease-bak?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1.9 diesel, 90 pk.
Nu pitten
Slaap lekker allen.voor alle dames
Voor thekid ook een kussen[ afbeelding ]
En voor de rest een fijne slaap tijd
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Men ik ben écht de topickiller hier he. Truste
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Men ik ben écht de topickiller hier he. Truste
.
Jah Leasebakquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:32 schreef toma het volgende:
[..]
maar een mager motortje, zeker een lease-bak?
Bij de carnavalsverenigingquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
morgen werken
Spaar het stappen nog even op tot carnaval. Waar gaan jullie ergens carnavallen?
Is heeeel romantischquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:03 schreef Coam het volgende:
Toen ik nog op school zat ging ik elk jaar standaard weg met carnaval, maar nu heb ik geen schoolvakantie!Ik ontvlucht het liever.
Morgen romantisch friet eten bij de schoonouders op valentijnsdag!
Kijk uit joh,quote:
kijk uit gek,quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kijk uit joh,
dadelijk valt er je hand af
Wat nu mij gek noemenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:41 schreef toma het volgende:
[..]
kijk uit gek,
er komt bloed uit je mond
Hmm, sorry, doe ik nietquote:
Sex en auto's.... dat is zo'n beetje het enige waar het topic harder van gaat lopen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
is hier verdacht rustig vandaag
zeker geen sex onderwerp
Mja.. als je als vrouw over een of ander lekker ding begint zonder dat wij, de mannen van dit topic bedoelt worden... Tja..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:53 schreef styliste het volgende:
[..]
Sex en auto's.... dat is zo'n beetje het enige waar het topic harder van gaat lopen...
want? jullie kunnen toch ook je mening geven? Doe ik andersom ook hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mja.. als je als vrouw over een of ander lekker ding begint zonder dat wij, de mannen van dit topic bedoelt worden... Tja..
quote:
Had je maar door de rode zee moeten gaan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
is hier verdacht rustig vandaag
zeker geen sex onderwerp
Rode Zee???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Had je maar door de rode zee moeten gaan!
lekker tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuk jij met vrouwen terwijl ze ongesteld zijn?
wrom niet? als de vrouw dat zelf fijn vind, rubbertje erom, geen centje pijn..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuk jij met vrouwen terwijl ze ongesteld zijn?
Bah.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
[..]
wrom niet? als de vrouw dat zelf fijn vind, rubbertje erom, geen centje pijn..
Ik heb meer matrooskwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
en we zijn weer actief ....
maar jah, messenga, een echte schipper bevaart ook de rode zee (weet alleen niet of ik het zal doen)
dat is beter dan piratenkwaliteitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef toma het volgende:
[..]
dat is beter dan piratenkwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef toma het volgende:
[..]
dat is beter dan piratenkwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
denk zelfde geldt voor de meeste jongensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef styliste het volgende:
de meeste vrouwen vinden het niet eens fijn hoor
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Lekker toch, glibberen in restjes baarmoederslijmvliesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk zelfde geldt voor de meeste jongens![]()
![]()
![]()
ligt eraan waar je behoeftes liggen ....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker toch, glibberen in restjes baarmoederslijmvlies![]()
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
. Iew.
Ander onderwerp!![]()
Ik was onschuldig, ik heb alleen een link naar de Rode Zee geplaatst ....You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Bah!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Schiet lekker op :Squote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:28 schreef VoreG het volgende:
Ik had nog geen team voor een teamassignment dus ik had ene groepsmail verstuurt en daar krijg ik gelijk een reactie op van iemand dat ze nog een teammember zochten. Hij zou donderdag wat laten horen over de meeting. Mail ik vandaag waarom ik nog niks had gehoord zegt hij 'ja we hadden eigenlijk al iemand gevonden..'. Ben ik lekker mee zeg..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
1 kratje bier !!!!quote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
* Crazy-M geeft een bakje aan Stylistequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:49 schreef styliste het volgende:
[..]
uh uh uh uh
het weer?
*omschrijving van het weer geeft:
Ik luister NL-Talig![]()
aaaaaaaaaaaaah,
geen zin meer
Ik luister NL-Talig![]()
Ik deel het gevoelquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weekend voor jullie..
werken voor mij.
![]()
![]()
Je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weekend voor jullie..
werken voor mij.
![]()
Ik moet morgen ook werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weekend voor jullie..
werken voor mij.
Neee, wij moeten samen werken![]()
Werker *meldt*quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Weekend voor jullie..
werken voor mij.
![]()
Kijk, we zijn niet alleen zusje!![]()
ze is overigens nu ook werken"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef Messenga het volgende:
"Pasta, daar eet je toch geen kaassaus bij?"
"Jawel, hoezo?"
"Ja, ik moet rooie saus hebben"
zeikwijf
rooie saus
![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:10 schreef Messenga het volgende:
"Pasta, daar eet je toch geen kaassaus bij?"
"Jawel, hoezo?"
"Ja, ik moet rooie saus hebben"