SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je hebt t gehaald en das t belangrijkste![]()
Mja, op zich wel logisch..quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd.. pfft.
Ja ik weet nog niet of ik maandag naar B ga.. kan me er echt niet toe zetten. Ik heb daarvoor twee hoorcollege's sochtends en dan moet ik zo'n anderhalf uur / 2 uur gaan zitten wachten op mto-b.. echt geen bok zin in.
De Jumbo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet eten.. suggesties, anyone? Ik heb nergens zin in.. Zal ik shoarma bestellen? Ik weet alleen niet welke shoarmatent goeie shoarme levert.. anyone?
Leuke uitdrukking hèquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:28 schreef theKiD het volgende:
Geen bok zin inWhehehe.. ik moest lachen
Zoals? Als jij me nou gezelschap komt houden. Gaan we samen FOK!ken op de uniquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, op zich wel logisch..
Dan ga je in de tussentijd iets productief doen? :p
Ik heb tot 14.30 werkgroep Sociale Psychologie en daarna college Gezondheid (wat overigens wel saai is...quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Leuke uitdrukking hè.
[..]
Zoals? Als jij me nou gezelschap komt houden. Gaan we samen FOK!ken op de uni. En daarna voor MTO uit eten in de Menza
.
Bij mij was dat gewoon per vak anders.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:20 schreef automatic_ het volgende:
Nee, begrijpelijk
Bij ons zijn de deadlines 12.00
Bij ons is nu (toevallig) alles 12.00quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij mij was dat gewoon per vak anders.
Ik ook.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een beetje honger, maar ik ben te lui om iets te maken.
Nicequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:50 schreef Crazy-M het volgende:
en heb eindelijk foto va nde seat. Foto kon beter maar goed
bij deze:
[ afbeelding ]
Ojee, heb je er aan mogen voelen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:53 schreef ghizzer het volgende:
bij de Scapino in Broekhoven werkt een vrouw met wel een heel erg fijne kont.
ik heb het niet gevraagd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ojee, heb je er aan mogen voelen?
als ze het me had aangeboden had ik het zeker gedaan. en in mijn dromen even een *** tussen de schoenenrekkenquote:
Hij heeft "met mij" op een ander forum gezetenquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft "met mij" op een ander forum gezeten
Nee, scholieren.comquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Oeh! Welk forum? Was het daar niet gezellig dat jullie nu hier zitten? Oeh oeh oeh oeh was het ELLEgirl forum?
hehequote:Op donderdag 12 februari 2009 19:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil best een keer met je meerijden Crazy, in zo'n mooie auto ^^.
Ik zag 'vrouw' en 'kont'. Gaat het alweer bijna over seks? Ik voorspel een stormlooptopic.
Dank jequote:
Muts. Ik durf te meeten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Nu durft ze wel te meeten. Crazy-M heeft een positieve uitwerking op automatic_
![]()
.
*kuch*quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Muts. Ik durf te meeten!![]()
Maar sommige mensen vinden het not done als hun "internet kennissen" hoi zeggen, dus daarom deed ik het niet
ik BEN positief geladenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Nu durft ze wel te meeten. Crazy-M heeft een positieve uitwerking op automatic_
![]()
.
* Crazy-M geeft thekid een Kussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |