want? jullie kunnen toch ook je mening geven? Doe ik andersom ook hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mja.. als je als vrouw over een of ander lekker ding begint zonder dat wij, de mannen van dit topic bedoelt worden... Tja..
quote:
Had je maar door de rode zee moeten gaan!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
is hier verdacht rustig vandaag
zeker geen sex onderwerp
Rode Zee???quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Had je maar door de rode zee moeten gaan!
lekker tochquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuk jij met vrouwen terwijl ze ongesteld zijn?
wrom niet? als de vrouw dat zelf fijn vind, rubbertje erom, geen centje pijn..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neuk jij met vrouwen terwijl ze ongesteld zijn?
Bah.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef styliste het volgende:
[..]
wrom niet? als de vrouw dat zelf fijn vind, rubbertje erom, geen centje pijn..
Ik heb meer matrooskwaliteiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
en we zijn weer actief ....
maar jah, messenga, een echte schipper bevaart ook de rode zee (weet alleen niet of ik het zal doen)
dat is beter dan piratenkwaliteitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef toma het volgende:
[..]
dat is beter dan piratenkwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:00 schreef toma het volgende:
[..]
dat is beter dan piratenkwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
denk zelfde geldt voor de meeste jongensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:57 schreef styliste het volgende:
de meeste vrouwen vinden het niet eens fijn hoor
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Lekker toch, glibberen in restjes baarmoederslijmvliesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk zelfde geldt voor de meeste jongens![]()
![]()
![]()
ligt eraan waar je behoeftes liggen ....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker toch, glibberen in restjes baarmoederslijmvlies![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lekker toch, glibberen in restjes baarmoederslijmvlies![]()
. Iew.
Ander onderwerp!![]()
Ik was onschuldig, ik heb alleen een link naar de Rode Zee geplaatst ....You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: