Ik ben begonnen aan zn sportzomerdagboek. Dat ie het altijd druk heeft is nog zwak uitgedrukt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
mart smeets, ik heb het altijd druk
sponser jij die narcistquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan zn sportzomerdagboek. Dat ie het altijd druk heeft is nog zwak uitgedrukt.
Heb jij een nieuwe UI?quote:
Nee, ik heb het boek te leen van een vriend van me. En hem een narcist noemen vind ik populistisch meepraten. Okay, hij vind zichzelf goed in wat hij doet, maar hij is ook goed in wat hij doet. En sommige mensen zijn gewoon snel chagrijnig. Dat maakt ze niet de meest vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sponser jij die narcist
Paar daagjes naar London zo te zien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Was Rabbering nou op vakantie of wat?
Hij was er van de week wel één dag volgens mij. Misschien heeft hij deze week veel TV opnames ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef TIM-846 het volgende:
Was Rabbering nou op vakantie of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |