Over dat gedoe in Weesp.quote:Laten we hopen dat die jongens morgen weer met een pak rammel thuis zitten.
indeed! Minderjarigen die een zwaar misdrijf plegen - dit issue buiten beschouwing - moeten wat mij betreft in een jeugdgevangenis tot ze 18 zijn, daarna moeten ze opnieuw als volwassene worden berechtquote:Op donderdag 12 februari 2009 01:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Jammer dat zulk ettertuig vanwege de leeftijd altijd met een straf van niks wegkomt. Terwijl ze dondersgoed weten waarmee ze bezig zijn. Wat dat betreft zuigt jeugdrecht echt enorm zwaar.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:05 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
indeed! Minderjarigen die een zwaar misdrijf plegen - dit issue buiten beschouwing - moeten wat mij betreft in een jeugdgevangenis tot ze 18 zijn, daarna moeten ze opnieuw als volwassene worden berecht
Puik idee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:05 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
indeed! Minderjarigen die een zwaar misdrijf plegen - dit issue buiten beschouwing - moeten wat mij betreft in een jeugdgevangenis tot ze 18 zijn, daarna moeten ze opnieuw als volwassene worden berecht
Zo is het precies. Opportunistische media en een compleet doorgeslagen paniekinstelling bij een deel van de bevolking zorgen dat elke scheet in Schutkubberveen tegenwoordig voor kamervragen en 'publieke verontwaardiging' zorgt. Blijf toch eens een klein beetje nuchter nadenken, stelletje gammele jankbalken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Ach, het is toch ook allemaal opgeblazen. Paniek om niks.
Iemand loopt met een masker rond en er komt een dreigtelefoontje.
Dat kun je toch niet serieus nemen![]()
Gewoon een kwajongensstreek die flink uit de hand is gelopen.
Ach, alsof jij vroeger geen irritante geintjes hebt uitgehaald. Doe niet zo verzuurd met je 'slaan' en 'stampen' man.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
Zwaar boeten? Die jongens zijn 13 en 14 jaar, vallen onder het jeugdstrafrecht en komen er met een boete en/of vervangende taakstraf wel van af. De ouders zijn inderdaad degenen die even wat nieuw moraal bij ze naar binnen moet slaan/praten/stampen.
Oostenrijkse skotoes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef DuTank het volgende:
Paar tikken van de skotoe ja. Als zij uit hun celletje komen, doen ze echt nooit meer zo iets hoor.
waarom wordt mijn post weggehaald omdat er een scheldwoord in zit, en die van de ts niet?quote:
Ben jij ook een Geert Wilders stemmer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:05 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Ik blijf wel ontopic, dus.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ga je dit topic nou ook al omtoveren in een "wie is neukbaar topic" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |