quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga uitkijken van een flesje vintage
Even aan het checken of je een flesje vintage port kunt bekostigen?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef k_man het volgende:
Even aan het checken of je een flesje vintage port kunt bekostigen?
Een vintage die nu op dronk is, is namelijk heel duur. En de goedkopere vintages - die van een recent jaar - moeten nog zo'n 15 jaar doorontwikkelen op de fles.
Werkze!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef cybermans het volgende:loop stand by, gaan ze me ook nog een beetje bellen ook
moet ik weer aan de bak
Ik ga even wat in Zeist saboteren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:13 schreef cybermans het volgende:
hoop dat alles blijft werken, anders mag ik ff een taxi richting zeist gaan nemen vanuit deventer :S
Het zag er leuk uit, zo mooi wit, maar er zijn heel wat collega's verkeerd terecht gekomen met de fietsquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:52 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Hier geen sneeuw, het is wel koud! En ik moet zometeen op de fiets naar het werk, pfff, manlief heeft de auto meegenomen. Nou ja, dat is goed voor mij laten we maar zeggen.
Een half dagje werken vandaag en dan weekend!
moest jij er niet uit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
In bed liggen kan zo heerlijk zijn!
echt welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
In bed liggen kan zo heerlijk zijn!
Ze komt later vandaag. Rond 4 uur geloof ik. We gaan morgen een dagje naar Naturalis! Vandaag weet ik nog niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier met Isa vandaag. leuke dingen gepland?
Herkenbaar! De volkomen overdaad aan geuren en kleuren en onduidelijke beschrijvingen maken het een levende hel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf die winkels al bijna niet in want dan word ik misselijk, dus ik kan me dan niet voorstellen dat ze lekkere baddingetjes hebben...
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instapquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Lush heetf voor ieder wat wils ben ik van overtuigd
herkenbaar (en mijn neus kriebelt heel erg in zo'n winkel) , en wrs krijg ik er ook jeuk van met die hysterische huid van mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instap
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instap
Jaaa! Gummiebeertjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballen
Ja maar 'natuurlijk' is niet hetzelfde als 'goed' of 'niet-allergeen'. Ik vind het echt vieze, overgeparfumeerde rotzooi. Elke keer als ik weer eens iets probeer, omdat ik een klein proefje krijg, is het loos. Ik vind het ook gewoon veel te zeperigquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballen
Oh, die hebben ze hier in de stad ook! Zal 's kijken. Maar stiekem gebruik ik meestal douche-olie, van nivea of eucerin. Of zo'n lekkere vettige shower paste van ritualsquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
tis wel leuk om te geven aan mensen die er wel van houden / tegenkunnen..
net zoals spullen uit soap story , die winkel ruikt al wat beter voor mij.
Gebruik nog steeds Louis Widmer als gezichtverzorging oa naar volle tevredenheid maar als shampoo ben ik er vanaf door , jaja... droge hoofdhuid. Gezeur altijd dat die huid zo stom doet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze hier in de stad ook! Zal 's kijken. Maar stiekem gebruik ik meestal douche-olie, van nivea of eucerin. Of zo'n lekkere vettige shower paste van rituals
ja klopt! en je huid wordt en knalrood en heet en jeukerig vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
die hammam lijn van rituals is goddelijk, die hot scrub ga je heerlijk van gloeien
jij hebt toch ook een moeilijke huid? welk merk olie gebruik je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Douche olie gebruik ik momenteel ook en ik ben helemaal fanPrima tegen een droge huid
ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt! en je huid wordt en knalrood en heet en jeukerig van
oh das wel lekker een keer iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Nivea douche olie en daar reageer ik niet op met jeuk en vlekkenEindelijk iets anders dan dat eeuwige Sebamed en dergelijke.
DE, ik heb meestal idd Nivea-olie en soms die van Eucerin. Ik vind ze erg op elkaar lijken - de geur verschilt 'n klein beetje. Maar sowieso maar heel licht geparfumeerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Nivea douche olie en daar reageer ik niet op met jeuk en vlekkenEindelijk iets anders dan dat eeuwige Sebamed en dergelijke.
De limoen of de natural?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Douche olie gebruik ik momenteel ook en ik ben helemaal fanPrima tegen een droge huid
ik heb nu de neutral shampoo maar die jeukt meer dan de shampoo van dermolin... en de dermolin bevalt beter dan sebamed want daar wordt mijn haar heel droog van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Isabeau het volgende:
O, Neutral produkten daar kan ik ook uitstekend tegen! Douche olie van neutral, even onthouden en ook eens kopen.
Guhl!! Daar kan ik ab-so-luut niet tegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb nu de neutral shampoo maar die jeukt meer dan de shampoo van dermolin... en de dermolin bevalt beter dan sebamed want daar wordt mijn haar heel droog van.
nou ja, soms heb ik zo'n opleving in allergisch zijn (weerstand ofzo?) dus hoop dat ik ooit weer eens lekker
guhl ofzo erop kan smeren zonder dood te gaan van jeuk
I know! Dan krijg ik ineens eczeem van make-up die ik al maanden gebruik. Gewoon hetzelfde potje of stiftje, nota benequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
nou ja, soms heb ik zo'n opleving in allergisch zijn (weerstand ofzo?) dus hoop dat ik ooit weer eens lekker
guhl ofzo erop kan smeren zonder dood te gaan van jeuk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Guhl!! Daar kan ik ab-so-luut niet tegenEcht, dan is het feest voor mijn haar droog is
ik vind het nog steeds geweldig spul (al meer dan twee jaar) Vooral de reinigingsmelk en de hoge factor voor de zon (die ik al dagcreme gebruik) en de scrubquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de Louis Widmer dingen die ik heb al meer dan een jaar niet durven gebruiken.
Babyshampoo uit spanje, klinkt goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know! Dan krijg ik ineens eczeem van make-up die ik al maanden gebruik. Gewoon hetzelfde potje of stiftje, nota bene
Idioot genoeg ben ik in de winter veel allergischer dan in de zomer
Ik vind die Widmer-shampoo echt nog steeds briljant; krijg ik lekker zacht haar van. En ik heb mijn spaanse babyshampoo nogDat spul is echt perfect! En heel goedkoop.
Ik was er ook dol op, maar mijn eczeem is begonnen in de periode dat ik net 2 maanden Louis Widmer produkten gebruikte en dus durf ik niet zo goed meer. Maar goed, de eczeem bleef aanwezig en werd zelfs heftiger toen ik het niet meer gebruikte, dus dat zegt ook niets.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het nog steeds geweldig spul (al meer dan twee jaar) Vooral de reinigingsmelk en de hoge factor voor de zon (die ik al dagcreme gebruik) en de scrub
maar dan zou ik ook niet zo happig zijn om t weer te gaan gebruiken..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was er ook dol op, maar mijn eczeem is begonnen in de periode dat ik net 2 maanden Louis Widmer produkten gebruikte en dus durf ik niet zo goed meer. Maar goed, de eczeem bleef aanwezig en werd zelfs heftiger toen ik het niet meer gebruikte, dus dat zegt ook niets.
Het is echt obscuur spul uit de supermarkt, ik geloof 1,69 voor 750 mlquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Babyshampoo uit spanje, klinkt goed
enige babyshampoo die ik ooit gebruikt heb, want het ruikt zo lekker, is zwitsal... pfff wat een rotspul, dat mensen dat op een baby durven te smeren
Beetje goud/bruin kleurig? heb die namelijk ook staan, erg lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh, zit geen citrusgeur aan dus de natural denk ik
* Isabeau gaat zo tas inpakken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Fijn om te weten day ik eczeem-veilig kan douchen bij jou
Ik ga
Fout!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
IsaTot straks!
Ik kan niet wachten je weer te zien, tis al meer dan een maand geleden
Oeh, leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ik heb mezelf getrakteerd op Nigella's 'hoe word ik een goddelijk huiswief'![]()
Nouja eik heeft mijn moeder me getrakteerd, want ik had een iris-cheque gekregen van haar gisteren![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
Fout!
Jullie zijn na mijn verjaardag terug gekomen van het skieen en mijn verjaardag is nog geen 4 weken geleden.
Ach bij mij was het simpel, ik heb gewoonweg niet meer te bestedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, leuk
Ik heb nog 25 euro aan boekenbonnen liggenwat zal ik 's gaan kopen?
Boekenbonnen zijn zo fijnIk geef altijd het dubbele uit van de waarde van de bon, omdat ik dan vanalles zie wat ik graag wil hebben
Ach, op 't moment is het hier ook even op hoor. Na de vakantie. En L. heeft een auto geocht omdat 'ie z'n leasebak moet inleveren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach bij mij was het simpel, ik heb gewoonweg niet meer te besteden![]()
Maar ken het gevoel, ik word ook altijd erg hebberig in boekwinkels![]()
En ben ook erg content met mijn keuze....dat boek wilde ik al zolang zo graag
Krijg 'm volgende week, ding was in herdruk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, op 't moment is het hier ook even op hoor. Na de vakantie. En L. heeft een auto geocht omdat 'ie z'n leasebak moet inleveren.
Ha! We moeten 's allebei recepten uit dat boek gaan maken en vergelijken enzoLeuk! Zoek jij iets uit? Zonder noten en steenvruchten?
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja daar was ik niet voor uitgenodigd
I knowquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Leuk mk, dat boekHeb hem ook. Nog niet veel uitgemaakt .. tis wel veel slecht
ben nu ook meer in to de boeken van Tessa Kiros
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.
ohhh dat boeit mij eigenlijk niet zo dat het veel slecht isquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Leuk mk, dat boekHeb hem ook. Nog niet veel uitgemaakt .. tis wel veel slecht
ben nu ook meer in to de boeken van Tessa Kiros
Ik hoorde van Isa dat Eugène erg gecharmeerd was van mequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.
zo op zijn tijd is t leuk idd, volgens mij komt die frambozen pavlova uit dat boek die de mr een keer gemaakt heeft...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I knowWe gaan het natuurlijk ook niet elke dag doen! Tessa Kiros vind ik overigens ook tof
Hoe is 't met de sporterijen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhh dat boeit mij eigenlijk niet zo dat het veel slecht is![]()
maargoed ik hoef ook niet ontzettend op mijn figuur te letten gelukkig.
het financiele stukje is rond van de fysioquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is 't met de sporterijen?
Ik ga zo weer pilatessen, dat bevalt me wel! Schijnt erg goed voor je rug te zijn.
En daarna lekker een klein rondje rennen
voor mij is het nog langer geledenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
IsaTot straks!
Ik kan niet wachten je weer te zien, tis al meer dan een maand geleden
Ja, dat zijn dus ook heel leuke boeken. Ik vind ze heel leuk opgemaakt, ik word er wel vrolijk van!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ken Tessa nietvolgende keer in boekhandel ff zoeken
Ik zit echt bij een heel obscuur sportschooltjequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:43 schreef DarkElf het volgende:
jammer dat ze hier gee Pilates in de buurt hebben....
bye mktot morgen ofzo toch?
Ja gek hehquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij is het nog langer geleden
Mijn moeder heeft jaren yoga gedaan, vanaf dat ik 1 was ofzo.. en toen ik klein was yogade ik altijd meequote:Op donderdag 12 februari 2009 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat is wel minder, zeg
Nee, ik vind yoga echt tof, heel ontspannend en toch ook nog wel echt goed voor je lijf. Maar dat gezweef, nah.
Alles voor de show en de publiciteit.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef cybermans het volgende:
die wilders is weer flink aan het rellen in britland.... laat die gozer ze ding doen en je hoort er binnen 2 weken niets meer over. Maar nee we gaan flink schandaal trappen door hem te weren....
Doe ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je een keer tijd maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:41 schreef Den_Haag het volgende:
Doe ik ookWhen hell freezes over dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elf, en precies dát maakt jou zo'n lief, leuk en empathisch mens! Maar reken je rijk met RT! Het is je van harte gegund en je bent een geweldig wijf!!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
*zucht ik word helemaal sip van alle mensen die uit elkaar gaan/ serieuze relatie issues hebben...
ik ga wijn inschenken ... en vanavond mijn zegeningen nog eens tellen voor ik ga slapen
Ik (Isabeau) kan daar ook zo slecht tegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:32 schreef DarkElf het volgende:
*zucht ik word helemaal sip van alle mensen die uit elkaar gaan\ serieuze relatie issues hebben...
ik ga wijn inschenken ... en vanavond mijn zegeningen nog eens tellen voor ik ga slapen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Elf, en precies dát maakt jou zo'n lief, leuk en empathisch mens! Maar reken je rijk met RT! Het is je van harte gegund en je bent een geweldig wijf!!!
dát idd, en ook als het dicht in de buurt is en je veel emoties heel direct meemaakt... dat heeft echt effect op me merk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik (Isabeau) kan daar ook zo slecht tegenVooral als het leuke stellen zijn en je wéét dat je één van de twee gewoon niet meer zal zien na het beëindigen van de relatie.
Je beste vrienden, de gebroeders Gallo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:43 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor 2 vrienden van me. misschien kennen julie ze wel?
De een heet Ernst en de ander Julio
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je beste vrienden, de gebroeders Gallo?
Steer?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:18 schreef DarkElf het volgende:
en die heeft nu een rendez vous met een kale 40+ pindadus die gaan lekker eten en bier drinken zo
Gast, als er één ding is wat ik heb en wat jij niet hebt, dan is het haar op m'n hoofd.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, als er één ding is wat ik heb en wat jij niet hebt, dan is het haar op m'n hoofd.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast, als er één ding is wat ik heb en wat jij niet hebt, dan is het veel haar op m'n hoofd.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, 't begint wel wat dunner te worden op m'n kruin, maar ik dank god / allah / L'Oreal nog elke dag dat alles er voor de rest gewoon nog mooi dik en vol eruit ziet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veul meer haar
* Isabeau wappert met haar lange ondefinieerbare kleur haren
Met mijn enorme parfumallergie ' ikverdraagnietshuid' kan ik tegen louis widmer zonnecremequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het nog steeds geweldig spul (al meer dan twee jaar) Vooral de reinigingsmelk en de hoge factor voor de zon (die ik al dagcreme gebruik) en de scrub
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, 't begint wel wat dunner te worden op m'n kruin, maar ik dank god / allah / L'Oreal nog elke dag dat alles er voor de rest gewoon nog mooi dik en vol eruit ziet.
Mag ik zo lomp zijn om deze dame naar haar leeftijd te vragen ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb mijn eerste grijze haren ook al verwelkomd. En ik vind het absoluut niet erg.
Understatementquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef DarkElf het volgende:
oh joepie! dat was idd wel fijn dan
De brutaliteit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:57 schreef kres het volgende:
[..]
Mag ik zo lomp zijn om deze dame naar haar leeftijd te vragen ?![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:51 schreef DarkElf het volgende:
ziet er goed uit idd
omgik zap net langs "date my mom" .. wat een achterlijk programma is dat toch
37 kres!quote:
Hee Isabeau! Hoe is 't bad?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja!! Dat keek m'n ex heel vaak en het was èlke avond exact hetzelfde! Zelfde reacties, zelfde geheimpjes die moeders niet mocht vertellen en uiteraard toch deed, zelfde zinnetjes, echt compleet geregisseerd
er komt verder vrijwel niemand dus zoveel cadeaus zal ik sowieso niet krijgenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan is het wel leuk alvast een cadeautje idd zo vroeg
Ik 27 en dan al grijs haar.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
37 kres!
Nou, ik ben door het eten wel een beetje bijgekomen. Gut, wat heb ik een gare dag. Leuk, maar gaar.
Nu de man naar squash schoppen want dan kan ik aan het werk![]()
Heb je zoveel zorgen bij het GVB?quote:
Nou dan is t nog leukerquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er komt verder vrijwel niemand dus zoveel cadeaus zal ik sowieso niet krijgen
Je doet niks met je verjaardag ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er komt verder vrijwel niemand dus zoveel cadeaus zal ik sowieso niet krijgen
Nou!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
niet echt, heb niet een bruisend social life, er komen 3 collegaatjes even langs vrijdagavond/nacht wel gezellig maar that;s it
Daar hebben ze lekkere hashquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:55 schreef Liejannuh het volgende:
Oew, maar dat wordt sowieso een hele toffe week. En Marokko is tof!
En ik zou nog wat opzoeken over Marokko voor Dude en dat ga ik nu doen!
gerimpeld, bruin, zacht en melig?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeZe ziet er nu een beetje uit als een appeltje. Een oud appeltje
Coldfeet woont vlakbij Brussel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
beetje jammer dat ik voor jason mee kon rijden met mensen maar nu ooeens niet meer dus moet alleen met de trein en ergens een overnachting fixen dan maar goedkoop B&B ofzo
O, dat is dan wel heel vervelend.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:
beetje jammer dat ik voor jason mee kon rijden met mensen maar nu ooeens niet meer dus moet alleen met de trein en ergens een overnachting fixen dan maar goedkoop B&B ofzo
Beetje port erbij, kaneel, ff lekker sudderen, héérlijk hoor zo'n appeltjequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
NeeZe ziet er nu een beetje uit als een appeltje. Een oud appeltje
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Beetje port erbij, kaneel, ff lekker sudderen, héérlijk hoor zo'n appeltje
mwah ze gaan nu bij mensen op bezoek ofzo en dus kon ik niet mee. Nja en tis uitverkocht dus ga echt helemaal in mn eentje nuquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat is dan wel heel vervelend.Gaan die mensen niet meer of is de auto stuk of zo?
Dat snap ik....quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar mijn social life is wel suf en duf en met 2 van die 3 collegaatjes heb ik pas sinds n paar weken zo vriendschappelijk contact en die stonden erop te komen, de 3e collega is iemand die hier ook op de campus woont dus die heb ik ook uitgenodigd
Er is er nu eentje in de bonus bij Appie. Warre's LBV 2003. Niet slect voor een tientje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje port erbij, kaneel, ff lekker sudderen, héérlijk hoor zo'n appeltje
Oh, je kunt hier idd best slapen, geen probleem!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Coldfeet woont vlakbij Brussel.Wel jammer dat je niet mee kunt rijden zeg.
Must havequote:Op donderdag 12 februari 2009 22:56 schreef k_man het volgende:
Er is er nu eentje in de bonus bij Appie. Warre's LBV 2003. Niet slect voor een tientje.
Hey gesellie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
ik ook, heb gepost in top koks--top cocks
wijffie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey gesellie.
Killer_Mom in de Cul SC.
En ik had je post daar al gezien, wijffie.
Sorry, kerel.quote:
Mag het ook een whiskietje zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Man to Man, neem een sigaar en een portje,
Thanx babe.quote:
Ik zit 's morgens standaar achter de pc. We hebben een vast ritueel:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:31 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh![]()
Hier is het een werkdag, maar ik was er zo achterlijk vroeg uit, dat ik nog 10 minuten over heb![]()
Dus maar even de pc aan
natuurlijk kan ik jullie wel in Antwerpen afzetten als jullie dat willenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:13 schreef Isabeau het volgende:
(kunnen we niet mee?)
kon jullie ook niet terug brengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Gaat niet joh, we moeten om half zes bij dat Indonesische restaurant 'naast' jouw huis zijn.
Naisssquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:52 schreef cybermans het volgende:
Vandaag weer aan de noeste arbeid en waar late dienst tot 18:00. Maar lichtpuntje is wel dat als ik thuis kom en een beetje mazzel heb Puur van Jonnie Boer op me ligt te wachten
nope, moet de boodschappen doen. Zouden we morgen doen maar de mr kwam ineens aan met:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
dank u. jij nog een lekker lunch gepland?
ja! heel leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk he, van die ongeplande tripjesVeel plezier! PM eens waar jullie heengaan?
Ik hoop het maar. Ik heb echt twee uur rondgelopen en kwam tot de conclusie dat ze gewoon echt alles al heeft (en als ze het niet heeft koopt ze het hihi). Dus dan maar wat verwencadeautjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef DarkElf het volgende:
Tis misschien niet heel spannend het cadeau Tezz maar wel heel leuk om zoiets te krijgen
Nou, ik ga hooguit een blokje om in mijn lunchpauze, maar meer tijd heb ik niet helaas! Maar goed, ik ben dan ook in de gelukkige positie dat ik parttime werk en maar drie keer per week lunchpauze heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemiddag. Wat is iedereen sportief in de pauzes. Ik kan natuurlijk niet Achterblijven, bij ons wordt getafeltennist in de pauzes. Waarin ik natuurlijk keihard faal.
Wie voetbalde er ook al weer in de pauzes? Liejannuh?
Mja, in de lunchpauze is het redelijk rustig in het zwembad, als ik na werktijd ga, is het drie keer zo druk. Dus dan werk ik liever een uurtje langer doorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemiddag. Wat is iedereen sportief in de pauzes. Ik kan natuurlijk niet Achterblijven, bij ons wordt getafeltennist in de pauzes. Waarin ik natuurlijk keihard faal.
Wie voetbalde er ook al weer in de pauzes? Liejannuh?
Toen ik mijn dochtertje nog niet had ging ik ook heel vaak 's morgens voor het werken zwemmen. Lag ik om zeven uur in het zembad, heeeeeeerlijk begin van de dag was dat! Kwart over zes uit bed, make-up en fohn ritueel overslaan, snel ontbijt en lekker naar het bad. Heerlijk was dat!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, in de lunchpauze is het redelijk rustig in het zwembad, als ik na werktijd ga, is het drie keer zo druk. Dus dan werk ik liever een uurtje langer door
Ik kom vanavond niet thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef golfer het volgende:
Goedemiddag.
Het zonnetje schijnt zowaar een beetje. Ben gelijk vrolijk daardoor.
Heerlijk! Ik zou ook zo graag weer zwemmenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
w00t. 16 baantjes schoolslag, 50 crawl. Ik leer het nog wel
Yeahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind zwemmen an sich een fijne sport. Het is alleen zo fokkin' jammer dat je eerst naar het zwembad moet fietsen, je omkleden in zo'n klein hokje en moet douchen, en na het zwemmen hetzelfde ritueel in omgekeerde volgorde.
Maar ik heb vandaag wel een heule grote vent eruit gezommen
Ja, heb het in een aantal topic op Fok! al gezien. Dat jochie.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:12 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-krijgt-dochter.html![]()
Ongelofelijk dat zoiets nog voor kan komen in deze tijd zeg. Ik hoop maar dat het met de baby allemaal goed komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
OMG. Waar waren die ouders? Wat een waanzin.
Lief!!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:57 schreef DarkElf het volgende:
Over baby's: heb trouwens net de allerschattigste baby paksoitjes gekocht
Wij hebben hier in de buurt dus helemaal geen leuke kook-winkeltjes he. Geen toko, geen turk, geen oil&vinegar. NIETS.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:02 schreef DarkElf het volgende:
courgettesoep, lekker.
paksoi vind ik ook erg lekkeris voor zondag, zijn we wrs helemaal (familie)moe als we thuiszijn dus dan is een snelle noodlesoep met veel paddestoelen (oesterzwammen en shitakes gehaald
) , taugé, gember, paksoi en peultjes (oa) wel zo lekker
![]()
en zo kon ik weer even bij de toko neuzen waar ze een vrucht van 13 kilo hadden liggen
Wij moeten voor de turk en toko ook zo'n kleine 20 km verderop zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben hier in de buurt dus helemaal geen leuke kook-winkeltjes he. Geen toko, geen turk, geen oil&vinegar. NIETS.
Ik hoef ook maar een kilometer of 15, maar ik moet in het centrum van Eindhoven zijn en dan ben je al snel een halve dag onderweg met al die drukte. Dus daar heb ik (meestal) geen zin in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij moeten voor de turk en toko ook zo'n kleine 20 km verderop zijn.
Maar goed, dat vind ik niet zo erg, we doen er toch maar eens in de week boodschappen. (anders
zou ik het wel ver vinden)
Nee snap ik, das de reden waarom wij naar Bergen op Zoom gaan ipv Antwerpen in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hoef ook maar een kilometer of 15, maar ik moet in het centrum van Eindhoven zijn en dan ben je al snel een halve dag onderweg met al die drukte. Dus daar heb ik (meestal) geen zin in.
Buiten dat deelt mijn man mijn kookfetish niet (ja, hij eet het met smaak op, maar daar blijft het bij), dus hij wil op een vrije zaterdagochtend echt niet met me naar Eindhoven voor een potje olie of zo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee snap ik, das de reden waarom wij naar Bergen op Zoom gaan ipv Antwerpen in.
Daar zitten echt toffe winkels maar wat een ellende om daarheen te gaan zeg, veels te druk.
Oh ja dat scheelt natuurlijk ook. de mr doet dat wel, die zou het zelf nooit doen maar als ik met zo'n idee kom dan vindt ie het bestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Buiten dat deelt mijn man mijn kookfetish niet (ja, hij eet het met smaak op, maar daar blijft het bij), dus hij wil op een vrije zaterdagochtend echt niet met me naar Eindhoven voor een potje olie of zo.
Ach Bergen Op Zoom...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee snap ik, das de reden waarom wij naar Bergen op Zoom gaan ipv Antwerpen in.
Daar zitten echt toffe winkels maar wat een ellende om daarheen te gaan zeg, veels te druk.
goeie of slechte?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ach Bergen Op Zoom...
De herinneringen....![]()
![]()
![]()
Je geloven nu ook in Darwin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo Isa en ik zijn terug uit Leiden. Naturalis was super gaaf! Boerhave zijn we niet aan toegekomen. Net even gesnackt en zo weg om met oma te gaan tafelen
Kijk dat zijn nog's leuke acties...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:51 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed, bedenk me net: de mr is ook wel grappig daarin..
toen we nog in Rotterdam woonden werd ik wakker een keer en de zon scheen, dus ik riep: we gaan een zonnebril kopen voor me. Ok zegt ie, waar dan? Dus ik zeg (voor de gein) : Maastricht!..
zegt ie: ok.
Dus wij naar Maastricht voor een zonnebril en bier![]()
![]()
leuke dingen zijn dat iddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef kres het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog's leuke acties...
Zoiets ook paar keer uitgehaald maar dan vanuit Amersfoort om 5 uur in de middag. We hadden beide geen zin om te koken en wisten niks leuks te bedenken.... dus ja dan maar naar ValkenburgMeteen ff langs de casino...
Nou dat kluitje gele bolletjes geeft het aan.quote:
ja t waren idd veel gele bolletjesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:58 schreef kres het volgende:
[..]
Nou dat kluitje gele bolletjes geeft het aan.
Gemengde gevoelens.. Mijn laatste relatie kwam daar vandaan... Dat hebben we 2.5 jaar volgehouden. We konden het helaas niet eens worden over wie waar zou komen wonen...
Dus met veel pijn in't hart de relatie moetten beindigen...
Ahh gossie toch....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:26 schreef Tezz het volgende:
Mijn husband zou dus echt never nooit zo'n spontane actie uitvoeren he. Bij hem moet alles gepland zijn en verrassingen zitten er gewoonweg niet in (tenziij vier weken voorafgaand aan de verrassing in drievoud ingediend en zorgvuldig gepland).
Nee eigenlijk helemaal niet (maar dat komt waarschijnlijk vooral omdat ik graag alles onder controle houdt thuisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:28 schreef kres het volgende:
[..]
Ahh gossie toch....
Is toch niet zo´n control freak he?
Hi !!!!!!! Ik doe een wijntje met je mee, goed? Jij drinkt waarschijn een Chardonay, ik plop even een merlot open...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Haai!!!!!!
Leuke dag gehad, was vanmiddag naar een toneelstuk met mijn reintegratiegroepje![]()
En dan nu eindelijk een wijntje
Doe ff gek... Gooi je agenda overboord. Zal je zien dat het allemaal stuk leuker wordt... Gewoon op een dag wakker worden en dan pas bedenken wat je gaat doen.. niet je leven 4 wkn vooruit plannen... Lijkt me echt heeeeel erg..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef cybermans het volgende:
hmmm spontaan.. checkt agenda
dit weekend vol (ouders komen langs en het is nog een tering bende (aaaaarghhh))
volgend week vol
weekend daarna vol
weekend daarna vol
weekend daarna ruimte
Hoe bedoel je ik leef bij me agenda
Gezelligquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hi !!!!!!! Ik doe een wijntje met je mee, goed? Jij drinkt waarschijn een Chardonay, ik plop even een merlot open...
Yepzz en ik heb 'm verdiend ook na deze weekquote:
proostquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:45 schreef DarkElf het volgende:
chardonnay, goed plan.
moet toch koken met wijn straks, kan ik hem beter even voorproeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |