quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga uitkijken van een flesje vintage
Even aan het checken of je een flesje vintage port kunt bekostigen?quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef k_man het volgende:
Even aan het checken of je een flesje vintage port kunt bekostigen?
Een vintage die nu op dronk is, is namelijk heel duur. En de goedkopere vintages - die van een recent jaar - moeten nog zo'n 15 jaar doorontwikkelen op de fles.
Werkze!quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:07 schreef cybermans het volgende:loop stand by, gaan ze me ook nog een beetje bellen ook
moet ik weer aan de bak
Ik ga even wat in Zeist saboteren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:13 schreef cybermans het volgende:
hoop dat alles blijft werken, anders mag ik ff een taxi richting zeist gaan nemen vanuit deventer :S
Het zag er leuk uit, zo mooi wit, maar er zijn heel wat collega's verkeerd terecht gekomen met de fietsquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:52 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Hier geen sneeuw, het is wel koud! En ik moet zometeen op de fiets naar het werk, pfff, manlief heeft de auto meegenomen. Nou ja, dat is goed voor mij laten we maar zeggen.
Een half dagje werken vandaag en dan weekend!
moest jij er niet uit?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
In bed liggen kan zo heerlijk zijn!
echt welquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
In bed liggen kan zo heerlijk zijn!
Ze komt later vandaag. Rond 4 uur geloof ik. We gaan morgen een dagje naar Naturalis! Vandaag weet ik nog niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier met Isa vandaag. leuke dingen gepland?
Herkenbaar! De volkomen overdaad aan geuren en kleuren en onduidelijke beschrijvingen maken het een levende hel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf die winkels al bijna niet in want dan word ik misselijk, dus ik kan me dan niet voorstellen dat ze lekkere baddingetjes hebben...
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instapquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Lush heetf voor ieder wat wils ben ik van overtuigd
herkenbaar (en mijn neus kriebelt heel erg in zo'n winkel) , en wrs krijg ik er ook jeuk van met die hysterische huid van mijquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instap
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Brrr, ik ben ook geen fan! Het ruikt allemaal zo... onnatuurlijk. Ik voel de jeuk al opkomen als ik die winkel instap
Jaaa! Gummiebeertjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballen
Ja maar 'natuurlijk' is niet hetzelfde als 'goed' of 'niet-allergeen'. Ik vind het echt vieze, overgeparfumeerde rotzooi. Elke keer als ik weer eens iets probeer, omdat ik een klein proefje krijg, is het loos. Ik vind het ook gewoon veel te zeperigquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
,maar het is juist héél natuurlijk, er zitten zelfs soms nog beestjes in de bruisballen
Oh, die hebben ze hier in de stad ook! Zal 's kijken. Maar stiekem gebruik ik meestal douche-olie, van nivea of eucerin. Of zo'n lekkere vettige shower paste van ritualsquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
tis wel leuk om te geven aan mensen die er wel van houden / tegenkunnen..
net zoals spullen uit soap story , die winkel ruikt al wat beter voor mij.
Gebruik nog steeds Louis Widmer als gezichtverzorging oa naar volle tevredenheid maar als shampoo ben ik er vanaf door , jaja... droge hoofdhuid. Gezeur altijd dat die huid zo stom doet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze hier in de stad ook! Zal 's kijken. Maar stiekem gebruik ik meestal douche-olie, van nivea of eucerin. Of zo'n lekkere vettige shower paste van rituals
ja klopt! en je huid wordt en knalrood en heet en jeukerig vanquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
die hammam lijn van rituals is goddelijk, die hot scrub ga je heerlijk van gloeien
jij hebt toch ook een moeilijke huid? welk merk olie gebruik je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Douche olie gebruik ik momenteel ook en ik ben helemaal fanPrima tegen een droge huid
ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt! en je huid wordt en knalrood en heet en jeukerig van
oh das wel lekker een keer iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Nivea douche olie en daar reageer ik niet op met jeuk en vlekkenEindelijk iets anders dan dat eeuwige Sebamed en dergelijke.
DE, ik heb meestal idd Nivea-olie en soms die van Eucerin. Ik vind ze erg op elkaar lijken - de geur verschilt 'n klein beetje. Maar sowieso maar heel licht geparfumeerd!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Nivea douche olie en daar reageer ik niet op met jeuk en vlekkenEindelijk iets anders dan dat eeuwige Sebamed en dergelijke.
De limoen of de natural?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Douche olie gebruik ik momenteel ook en ik ben helemaal fanPrima tegen een droge huid
ik heb nu de neutral shampoo maar die jeukt meer dan de shampoo van dermolin... en de dermolin bevalt beter dan sebamed want daar wordt mijn haar heel droog van.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:34 schreef Isabeau het volgende:
O, Neutral produkten daar kan ik ook uitstekend tegen! Douche olie van neutral, even onthouden en ook eens kopen.
Guhl!! Daar kan ik ab-so-luut niet tegenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
ik heb nu de neutral shampoo maar die jeukt meer dan de shampoo van dermolin... en de dermolin bevalt beter dan sebamed want daar wordt mijn haar heel droog van.
nou ja, soms heb ik zo'n opleving in allergisch zijn (weerstand ofzo?) dus hoop dat ik ooit weer eens lekker
guhl ofzo erop kan smeren zonder dood te gaan van jeuk
I know! Dan krijg ik ineens eczeem van make-up die ik al maanden gebruik. Gewoon hetzelfde potje of stiftje, nota benequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:37 schreef DarkElf het volgende:
nou ja, soms heb ik zo'n opleving in allergisch zijn (weerstand ofzo?) dus hoop dat ik ooit weer eens lekker
guhl ofzo erop kan smeren zonder dood te gaan van jeuk
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Guhl!! Daar kan ik ab-so-luut niet tegenEcht, dan is het feest voor mijn haar droog is
ik vind het nog steeds geweldig spul (al meer dan twee jaar) Vooral de reinigingsmelk en de hoge factor voor de zon (die ik al dagcreme gebruik) en de scrubquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de Louis Widmer dingen die ik heb al meer dan een jaar niet durven gebruiken.
Babyshampoo uit spanje, klinkt goedquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know! Dan krijg ik ineens eczeem van make-up die ik al maanden gebruik. Gewoon hetzelfde potje of stiftje, nota bene
Idioot genoeg ben ik in de winter veel allergischer dan in de zomer
Ik vind die Widmer-shampoo echt nog steeds briljant; krijg ik lekker zacht haar van. En ik heb mijn spaanse babyshampoo nogDat spul is echt perfect! En heel goedkoop.
Ik was er ook dol op, maar mijn eczeem is begonnen in de periode dat ik net 2 maanden Louis Widmer produkten gebruikte en dus durf ik niet zo goed meer. Maar goed, de eczeem bleef aanwezig en werd zelfs heftiger toen ik het niet meer gebruikte, dus dat zegt ook niets.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het nog steeds geweldig spul (al meer dan twee jaar) Vooral de reinigingsmelk en de hoge factor voor de zon (die ik al dagcreme gebruik) en de scrub
maar dan zou ik ook niet zo happig zijn om t weer te gaan gebruiken..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was er ook dol op, maar mijn eczeem is begonnen in de periode dat ik net 2 maanden Louis Widmer produkten gebruikte en dus durf ik niet zo goed meer. Maar goed, de eczeem bleef aanwezig en werd zelfs heftiger toen ik het niet meer gebruikte, dus dat zegt ook niets.
Het is echt obscuur spul uit de supermarkt, ik geloof 1,69 voor 750 mlquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Babyshampoo uit spanje, klinkt goed
enige babyshampoo die ik ooit gebruikt heb, want het ruikt zo lekker, is zwitsal... pfff wat een rotspul, dat mensen dat op een baby durven te smeren
Beetje goud/bruin kleurig? heb die namelijk ook staan, erg lekkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Eh, zit geen citrusgeur aan dus de natural denk ik
* Isabeau gaat zo tas inpakken
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Fijn om te weten day ik eczeem-veilig kan douchen bij jou
Ik ga
Fout!quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
IsaTot straks!
Ik kan niet wachten je weer te zien, tis al meer dan een maand geleden
Oeh, leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:21 schreef mascara-klodder het volgende:
ik heb mezelf getrakteerd op Nigella's 'hoe word ik een goddelijk huiswief'![]()
Nouja eik heeft mijn moeder me getrakteerd, want ik had een iris-cheque gekregen van haar gisteren![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:05 schreef Liejannuh het volgende:
Fout!
Jullie zijn na mijn verjaardag terug gekomen van het skieen en mijn verjaardag is nog geen 4 weken geleden.
Ach bij mij was het simpel, ik heb gewoonweg niet meer te bestedenquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, leuk
Ik heb nog 25 euro aan boekenbonnen liggenwat zal ik 's gaan kopen?
Boekenbonnen zijn zo fijnIk geef altijd het dubbele uit van de waarde van de bon, omdat ik dan vanalles zie wat ik graag wil hebben
Ach, op 't moment is het hier ook even op hoor. Na de vakantie. En L. heeft een auto geocht omdat 'ie z'n leasebak moet inleveren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach bij mij was het simpel, ik heb gewoonweg niet meer te besteden![]()
Maar ken het gevoel, ik word ook altijd erg hebberig in boekwinkels![]()
En ben ook erg content met mijn keuze....dat boek wilde ik al zolang zo graag
Krijg 'm volgende week, ding was in herdruk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, op 't moment is het hier ook even op hoor. Na de vakantie. En L. heeft een auto geocht omdat 'ie z'n leasebak moet inleveren.
Ha! We moeten 's allebei recepten uit dat boek gaan maken en vergelijken enzoLeuk! Zoek jij iets uit? Zonder noten en steenvruchten?
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohja daar was ik niet voor uitgenodigd
I knowquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Leuk mk, dat boekHeb hem ook. Nog niet veel uitgemaakt .. tis wel veel slecht
ben nu ook meer in to de boeken van Tessa Kiros
quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.
ohhh dat boeit mij eigenlijk niet zo dat het veel slecht isquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:31 schreef DarkElf het volgende:
Leuk mk, dat boekHeb hem ook. Nog niet veel uitgemaakt .. tis wel veel slecht
ben nu ook meer in to de boeken van Tessa Kiros
Ik hoorde van Isa dat Eugène erg gecharmeerd was van mequote:Op donderdag 12 februari 2009 14:32 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had ook mensen uitgenodigd die nog steeds aan het herstellen waren van de vorige ontmoeting met jou. Ik vrees dat ze zo snel weer een ontmoeting niet aankonden.
zo op zijn tijd is t leuk idd, volgens mij komt die frambozen pavlova uit dat boek die de mr een keer gemaakt heeft...quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I knowWe gaan het natuurlijk ook niet elke dag doen! Tessa Kiros vind ik overigens ook tof
Hoe is 't met de sporterijen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhh dat boeit mij eigenlijk niet zo dat het veel slecht is![]()
maargoed ik hoef ook niet ontzettend op mijn figuur te letten gelukkig.
het financiele stukje is rond van de fysioquote:Op donderdag 12 februari 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe is 't met de sporterijen?
Ik ga zo weer pilatessen, dat bevalt me wel! Schijnt erg goed voor je rug te zijn.
En daarna lekker een klein rondje rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |