quote:Op maandag 16 februari 2009 10:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op zich is de tt toch heel duidelijk? Dan open je toch een buitenlandse tifo topic?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef dndiek het volgende:
Je had het ook in dit topic kunnen plaatsen![]()
De buitenlandse (italiaanse) TIFO/Ultra scene
Was dat niet iets met een pollen topic?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef Blawh het volgende:
Het topic over grasmatten is onvindbaar. Dacht dat Vaduz er 1 had geopend vorig jaar.
Ja. Pol #1 dacht ik. Heb al gezocht via FOK!'s Google zoekoptie.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Was dat niet iets met een pollen topic?
Thanks.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef Breach het volgende:
Pol #1 Grasmatten
Tip: De volgende keer kun je ook de topicrange vergroten. In dit geval 3 tot 6 maanden
Inderdaad, beetje raar van Sezten om zo'n grote mond te geven terwijl hij zelf overduidelijk fout zit.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:03 schreef Grulez het volgende:
Op zich is de tt toch heel duidelijk? Dan open je toch een buitenlandse tifo topic?
Yes, thanks.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze kan dicht trouwens:
Ik overweeg een seizoenkaart te nemen van Excelsior.
Je kan ook gewoon niet zo pietluttig elke post gaan reporten, dat is van een nog lager niveau dan mijn eigenlijke post.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje raar van Sezten om zo'n grote mond te geven terwijl hij zelf overduidelijk fout zit.
Gast, er is gewoon een topic voor buitenlandse TIFO's.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet zo pietluttig elke post gaan reporten, dat is van een nog lager niveau dan mijn eigenlijke post.
Ik hoef naar jou, weer, geen verantwoording af te leggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, er is gewoon een topic voor buitenlandse TIFO's.
En waarom was je als een debiel vannacht heel het Sevilla topic aan het volspammen?
"Ain't it good to be alive believe"quote:
QFT.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:48 schreef sezten het volgende:
[..]
"Ain't it good to be alive believe"
quote:
check check double check.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doei Gordon, welkom terug sjimz #12191
slotje
Wat betekent QFT ? Zag het laatst ook al ergensquote:
Quoted For Truth.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betekent QFT ? Zag het laatst ook al ergens
Quiz Forever Tangoquote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Quoted for Truth.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een voorbeeld functiequote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze grap zou te makkelijk zijn dus ik zeg het maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |