hoe bedoel je, de OP?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:43 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb de OP op de Wiki aangepast, van mij hoeft die DealPerfect er niet bij in het lijstje eigenlijk.
De openingspost op de wiki bedoel ik.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
hoe bedoel je, de OP?
ik heb DealPerfect er zelf bijgetypt omdat pedo's van die eien condooms houde
Daar staat dat dealperfect gedoe er ook niet bij.. ik zeg tog dat ik het zelf heb toegevoegd...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De openingspost op de wiki bedoel ik.
wel alles wat je gekocht hebt in stock?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:53 schreef Kadooosh het volgende:
Begin me nu wel te irriteren aan de vertragingen... al me orders van deze maand(20-30+) staan op Waiting for Supplier...
Kan me haast niet voorstellen dat al die fabrieken gewoon ff 3 weken vakantie nemen of is dat normaal daar dat bedrijven gewoon met ze alle in 1 keer vakantie nemen.
Oke Chinees Nieuwjaar enzo maar je ziet hier toch ook niet met oud en nieuw/kerst dat alles opeens een paar weken stil ligt.
van ieder 1$.quote:
Wat voor geweldig product is dat?quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:44 schreef Andyy het volgende:
ik wacht nog op m'n 1 cent pakketje van de FP
prachtig dat je voor 1 cent iets kan kopen en dat de TNT het moet bezorgen
(terwijl dat meer dan 1 cent kost)
Je bent wel onderdanig zegquote:Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kan alles krijgen via Jack.. maakt niet uit wat.. maar ik zal het vragen!
Ja maar alle merken zijn nep.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:50 schreef sweetlady-o het volgende:
Bestaat er ook een soort DX maar dan met kleren en schoenen?
Linkje naar FP?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef Andyy het volgende:
die ik overigens niet nodig heb, misschien iemand op school kado doen die een ipod heeft
Hongkong inderdaad! Maar ik denk niet dat ze dat erbij gaan zetten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:37 schreef JobV het volgende:
Is deze site uit China? Want ze hebben echt leuke dingen daar en is dit niet gemaakt door kinderarbeid dan?
Hoe lullig ook, diezelfde kinderen vullen ook de schappen van heel wat lokale winkel(ketens) hier en daar staan maar weinig mensen bij stil.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:50 schreef JobV het volgende:
Maar van die kinderen ik heb dat op tv gezien en dat is echt erg hoor. Die werken de hele dag voor superweinig geld
Ze moeten ook heel lang werken echt tot 9 uur ofzo
Naar dat desbetreffende artikel inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:47 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.letmegooglethatforyou.com/?q=focalprice
De rest moet zelf wel lukken.
Tuurlijk wel, gewoon een product in je mandje flikkeren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Hoe gaat DealPerfect om met verzendkosten? Ik kan dat niet zo erg vinden op de site?
Waarschijnlijk omdat ze er niet zijn. Even los van het feit dat op iedere pagina 20 keer "Free Shipping" staat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Hoe gaat DealPerfect om met verzendkosten? Ik kan dat niet zo erg vinden op de site?
O...kee..quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een product in je mandje flikkeren.
Nee das Engels voor: doe es wat voor je geld!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef TNA het volgende:
"Processing - Contact us for the latest update." - is dat Chinees voor "Het wordt 2010"?
Bij DX zit het in je prijs verwerkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
O...kee..
tsssssssssss..... beetje verzendkosten gaan rekenen om die chinese bende hier te krijgen...
DX FTW! Free Shipping!
Volgens mij ook ja, staat nu al anderhalve week op die status -_-quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef TNA het volgende:
"Processing - Contact us for the latest update." - is dat Chinees voor "Het wordt 2010"?
Precies, gewoon goed kijken waar je totaal op uitkomt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Bij DX zit het in je prijs verwerkt.
Heb net zo'n ''egg'' gekocht voor de gein bij DealPerfect, hij gooit 'm morgen op de post.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Precies, gewoon goed kijken waar je totaal op uitkomt.![]()
Zal vanmiddag eens kijken wat de verschillen zijn, dealperfect is nou niet echt SFW.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef TNA het volgende:
Volgens mij betekend die status dat je DX even moet mailen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef Morellow het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja, staat nu al anderhalve week op die status -_-
Verzendkosten bij DX worden voor een deel gesubsidieerd door de overheid.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt..quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verzendkosten bij DX worden voor een deel gesubsidieerd door de overheid.
Dat wist ik niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:23 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Verzendkosten bij DX worden voor een deel gesubsidieerd door de overheid.
DealPerfect krijgt o.a. (nog) geen subsidie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wist ik niet?Hoe doen de klonen het dan? Zelfde subsidie of vallen sommigen er ook gewoon buiten?
Zover als ik weet moet je aan een reeks van eisen voldoen om aanspraak te maken op dat potje. Het fijne weet ik er niet vanaf.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:58 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat wist ik niet?Hoe doen de klonen het dan? Zelfde subsidie of vallen sommigen er ook gewoon buiten?
Láát me nou in die waan... Bovendien lijkt DX alsnog goedkoper te zijn dan DP, voor de artikelen die ik vergeleken hebquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Lees hierboven. Het zit maar voor een klein deel in de prijs. Verpakkingskosten enz.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:43 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Láát me nou in die waan... Bovendien lijkt DX alsnog goedkoper te zijn dan DP, voor de artikelen die ik vergeleken heb
Ik snap hem en aan de ene kant is het fijn voor ons maar aan de andere kant is het concurrentievervalsing wat het aanbod beperkt houd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Stinosss het volgende:
Het is iig om de export naar het buitenland te verhogen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef -Trinity- het volgende:
Nog steeds waiting for supplier.
Ik was er ook verbaasd over. Maar hun mailserver zal het wel gewoon 24/7 doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:20 schreef Stinosss het volgende:
Ik krijg net mailtjes dat twee order geshipped zijn. Werken die nu nog...djeez.
quote:
En dat interesseert iemand hier wel?quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:14 schreef Andyy het volgende:
die ik overigens niet nodig heb, misschien iemand op school kado doen die een ipod heeft
quote:
Bij mij werd vorige week een ETA ook plotseling vier dagen vooruitgezet. Kan gebeuren. Maar, nadat mijn orders op 'Packaging' stonden had ik ze vier dagen (dagen, niet werkdagen) later binnenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
Is dat normaal bij een stel oortjes en een usbstick? De ETA stond namelijk op gisteren en nu is er nog steeds niks gebeurd.
Mijn pakketje is vandaag nog verzondenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:13 schreef Stinosss het volgende:
Idd, zoveel wordt er de laatste tijd niet geshipped.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
Is dat normaal bij een stel oortjes en een usbstick? De ETA stond namelijk op gisteren en nu is er nog steeds niks gebeurd.
Open nou eens geen tickets voor zulk soort dingen!quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:01 schreef Flubberbal het volgende:
nee dat duurt max 3 a 4 werkdagen.
open 's een ticket zou ik zeggen?
Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:39 schreef Granaatappel het volgende:
Open nou eens geen tickets voor zulk soort dingen!
DX heeft niet alles op voorraad, dus moeten ze het eerst ontvangen van de fabriek, dat kan lang duren. Kom op zeg als jij een dollar betaalt voor iets waar je hier 6 euro voor betaalt dan verwacht je toch ook niet dat je het snel aankomt. Die Apple iPod oortjes kosten in de winkel ook iets van ¤30 en bij DX ongeveer ¤1,50 maar dan kan het wel 3 weken tot een maand duren.
Dat is een richtlijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.
Misschien was ik iets te hard, als je voor de eerste keer iets hier hebt besteld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet op hun site zetten dat stap 1 (supplier) normaal 1 tot 5 werkdagen duurt. Dan ga ik me namelijk na 10 dagen afvragen wat er aan de hand is.
Moet je maar je zaakjes beter regelen, en als je gewoon bijhoudt hoeveel voorraad je nog hebt aan verhandelbaar spul, bijbestellen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:37 schreef lezut het volgende:
Wat ik een beetje vervelend vind aan het feit dat DX traag is, is nog geen eens dat ik lang moet wachten totdat ik de producten in mijn handen heb, maar meer dat ik eigenlijk al mijn geld parkeer in china en dat ik er niet bij kan.
Als je niet zoveel besteld is dat niet zó erg, maar als je veel besteld, weinig geld hebt en wel es wat verhandeld is het behoorlijk irritant
Niet verkeerd bedoelt maar dat is toch nog weleens voorbij gekomen hier, ook op de fora van DX en via de andere sites die het in banners hebben gemeld op hun website.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef lezut het volgende:
Lunar New Year zag ik niet aankomen.
Dat is so true, afzetters van de media markt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:06 schreef JoPiDo het volgende:
vandaag in de Mediamarkt in een opwelling een kabeltje met allemaal verloopstukken gekocht om mijn pc met de tv te verbinden, zie ik op de DX-site een veel betere kabel (zonder verloopstukken, maar precies wat ik wil) voor 2,50 dollar
bij Mediamarkt was de hele set 20 euro
morgen setje terug brengen en wachten op het kabeltje van DX
waarom nog bij Mediamarkt kopen???
Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:57 schreef lezut het volgende:
Ik heb ook eens wat mensen bij made-in-china benaderd. Klinkt opzich wel goed, goede prijzen en snelle levering. Maarja, om nou ¤300 via Western Union naar China te sturen... Dilemma
Inderdaad, Western Unionquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.
Voor jou dus: DOEN!![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:32 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, Western Union![]()
Alleen doen als je iemand persoonlijk kent, je hebt nl. geen kopersberscherming zoals bij PayPal het geval is.
Ja, klopt, ik ben ook geen idioot, dus daarom doe ik het waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 18:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Mensen die geld via western union overmaken verdienen het om opgelicht te worden.
Voor jou dus: DOEN!![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:54 schreef lezut het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ben ook geen idioot, dus daarom doe ik het waarschijnlijk ook niet![]()
Zo moeilijk is het voor die gasten immers ook niet om een PayPal account te maken.
Ze accpeteren ook T/T, dat gaat volgens mij via de gewone bank, voor mij dus Postbank. Maarja, lijkt me net zo fraude-gevoelig, koperbescherming ala PayPal is wel een vereiste. Maarja, die chinezen zien mij ook al onterecht claimen, dan zijn zij hun geld net zo goed kwijt...
@JoPiDo, als je een MaleTulp naar Male 3.5mm kabel zoekt kun je die ook voor 70ct oid bij de Action halen.
Maar dan heb je hem wel voor Augustus thuisquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
s-video naar tulip
en de Action is net te ver weg om voor een euro besparing langs te fietsen
This is wholesale price with minimum order of 60 pcs. You can not reach the minimum order, please contact us before you order and i am sorry to tell you that the price must be higher than wholesale price.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef NextTVH het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21137 dit is wel vet voor carnaval![]()
Dan heb je er ook al veel aanquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
This is wholesale price with minimum order of 60 pcs. You can not reach the minimum order, please contact us before you order and i am sorry to tell you that the price must be higher than wholesale price.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
This is wholesale price with minimum order of 60 pcs. You can not reach the minimum order, please contact us before you order and i am sorry to tell you that the price must be higher than wholesale price.
Inderdaad via DHL/EMS, zeker dom ja, die controleren volgens mij elk pakketje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:41 schreef Stinosss het volgende:
Waarschijnlijk middels DHL/EMS laten verzenden. Wat een sukkel.
Lol, mijn schouderbreedte is 60 cm, en ik train niet eensquote:
Stoerquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lol, mijn schouderbreedte is 60 cm, en ik train niet eens.
Om nog maar te zwijgen over 2,05 meter lengte.
En dan DealExtreme vergetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 22:05 schreef jschoormans het volgende:
Op deze site worden webwinkels die geen verzendkosten rekenen verzameld: http://www.skipshippingcosts.com
Heb ik ook soms, het is zo goedkoop dat je veel besteld en dat het ineens veel isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:Vandaag werd er opeens 45 euro van mn bankrekening afgeschreven, en ik dacht dat ik ongeveer voor 10 euro troep had gekocht
.
dus er staat zeg maar zo'n 60 dollar in je shopping cart en je denkt dat dat maar 10 euro is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag werd er opeens 45 euro van mn bankrekening afgeschreven, en ik dacht dat ik ongeveer voor 10 euro troep had gekocht
.
Nee het waren een stuk of 8 kleine bestellingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
dus er staat zeg maar zo'n 60 dollar in je shopping cart en je denkt dat dat maar 10 euro is?
Ik ben blij dat alle bedragen los op mijn creditcardoverzicht staan en naar het totaalbedrag kijk ik maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee het waren een stuk of 8 kleine bestellingen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:11 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21137
Ze verkopen ook LED T-shirts, wel aan de prijzige kant..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:54 schreef NextTVH het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21137 dit is wel vet voor carnaval![]()
Ja en ik vraag of het aan de prijzige kant is.quote:
Ik zie vraag noch vraagteken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ja en ik vraag of het aan de prijzige kant is.
Zoek op Wristwatch en dan vanaf 15-20 dollar zoeken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:31 schreef Flubberbal het volgende:
kan iemand mij missch, een linkje naar een horloge op DX geven waar die 2/ 3 rondjes ook echt draaien.bewegen en niet fakecrap zijn opgeplakt...
?
Leuk ding, jammer alleen dat ze voor ¤2 bij de Action liggen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef makkie88 het volgende:
zo, net ff http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20296 deze besteld, gewoon leuke gadget
Zou je willen hahaha..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:06 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Leuk ding, jammer alleen dat ze voor ¤2 bij de Action liggen...
Die heb ik idd voor nog geen twee euro bij de action gekocht. Geen usb versie, maar gewoon op batterijenquote:
Deze gaat ook gewoon op batterijenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die heb ik idd voor nog geen twee euro bij de action gekocht. Geen usb versie, maar gewoon op batterijen
En het verzendbedrijf wordt weer gesubsidieerd door de regering?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
En Stinosss..
Jack zegt dat de verzendkosten niet door China/Hong Kong of de regering worden gesteund maar door het verzendbedrijf.
En het verzendbedrijf is eigendom van....?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
En Stinosss..
Jack zegt dat de verzendkosten niet door China/Hong Kong of de regering worden gesteund maar door het verzendbedrijf.
Ik heb hoogstpersoonlijk een paar van die dingen gekocht, alleen dan niet op USB voeding maar op batterijen. Action Beverwijk. ¤2 per stuk.quote:
Ga iemand anders z'n grap stelenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb hoogstpersoonlijk een paar van die dingen gekocht, alleen dan niet op USB voeding maar op batterijen. Action Beverwijk. ¤2 per stuk.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:29 schreef THEFXR het volgende:
mijn bestelling staat al 13 dagen waiting for supplier, het artikel zelf is wel op voorraad,
werken ze bij dx niet over in het weekend ofzo?
is op voorraad,jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is het wel op vooraad? Wat heb je besteld dan?
Maandag t/m zaterdag werken ze trouwens.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 @ 00:08 schreef Dionysiou het volgende:
Klopt, ik heb iemand die het zelfde kan leveren en in 1 dag shipt
volgende topic titel: "waar dx sloom is"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:50 schreef Elias3 het volgende:
DX is wel erg sloomhet lijkt wel alsof ze niks meer doen
1 dag gaat hem ook niet lukkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:08 schreef Dionysiou het volgende:
Same for me. Staat al een week lang op waiting for supplier, maar op de site staat gewoon in stock ships in 1 to 3 days :S, weird.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef THEFXR het volgende:
mijn bestelling staat al 13 dagen waiting for supplier, het artikel zelf is wel op voorraad,
werken ze bij dx niet over in het weekend ofzo?
Die had ik ook besteld, sinds 5 februari tot gister op waiting for supplier :S Maar vandaag eindelijk expedited....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:42 schreef Zapper het volgende:
Bij mij staat
[ afbeelding ]
Ook al 4 dagen op Expedited Order Received - in stock
Jackquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:08 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je er een vergrootglas bij besteld?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:32 schreef Wunny het volgende:Met wat mazzel komen mijn Seamonkeys vandaag aan =)
Ik had mijn ei besteld. En in de zelfde tijd (HK) tijd had ie hem nog op de post gedaan. hij is er altijd heel vroeg en laat bij..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:01 schreef Stinosss het volgende:
[..]
1 dag gaat hem ook niet lukken.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Heb je er een vergrootglas bij besteld?
Die gast heeft zeker geen klanten ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:08 schreef Dionysiou het volgende:
Dit staat nu ook in de post van Tiffany op de DX-forums. Ben benieuwd of morgen álles weer up and running isquote:Factories are now returning to work, this situation is dramatically improving on a daily basis. We expect a full service time recovery on around Feb 15, 2009 as all factories will resume normal production.
leuk horloge, ik heb em ook! in november besteld!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:42 schreef Zapper het volgende:
Bij mij staat
[ afbeelding ]
Ook al 4 dagen op Expedited Order Received - in stock
Echt ziek, en dan met die contest voor DX logo, die Hakan_G een beetje zitten zeiken dat hij zijn eigen DX points zomaar doneert, och wat aardig van je.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef Dionysiou het volgende:
Die mods op DX zoals Hakan_G enz krijgen per week 560 DX Points
owhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die heb ik idd voor nog geen twee euro bij de action gekocht. Geen usb versie, maar gewoon op batterijen
560 DX points per week? Dus 80 per dag. 8 dollar per dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef Dionysiou het volgende:
Die mods op DX zoals Hakan_G enz krijgen per week 560 DX Points
issie nog heel?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had voor mijn beste vriendin deze besteld:
[ afbeelding ]
En hij is toevallig op Valentijnsdag aangekomen! Had het afleveradres veranderd in die van haar maar mijn naam stond er wel op ivm mijn account denk ik. Dus de verassing was er wat af
Dat doe je niet voor de punten idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
560 DX points per week? Dus 80 per dag. 8 dollar per dag
Zoveel vind ik dat ook weer niet, die Hakan_G zit elke dag minstens 6 uur op dat forum man.
SKU 11599?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:42 schreef Granaatappel het volgende:
Bij DX met doosje. ---> Als je ze in bulkrate bestelt dan krijg je geen doosje.
Bij FP zonder doosje.
Probeer de normale payout eens ipv de express payout. Hielp bij mij..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik krijg nu ook dat creditkaart gekut. Hoe zit dat?
Denk dat het komt door mijn negatieve saldo bij paypallquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef lezut het volgende:
[..]
Probeer de normale payout eens ipv de express payout. Hielp bij mij..
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef THEFXR het volgende:
ik heb maar eens even een geschil geopend, voor het geval dat.....
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef THEFXR het volgende:
mijn staus:Processing Paused due to PayPal Complaint
De honden...
Zo werkt het systeem niet, DX moet gewoon proberen te leveren ipv de levering stop te zetten, als ik de goederen binnen heb, hef ik het geschil op.quote:
Denk dat DX gewoon niet iets voor jouw isquote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo werkt het systeem niet, DX moet gewoon proberen te leveren ipv de levering stop te zetten, als ik de goederen binnen heb, hef ik het geschil op.
Maar nu lijkt het wel andersom, hef jij maar het geschil op en dan gaan wij verder met leveren!
p.s. ik had daarvoor een ticket aangemaakt die na 72 uur nog niet beantwoord was.
Dat klopt niet, in het verleden heel vaak met plezier en tevredenheid besteld,maar de laatste 2 maanden is het niet goed, en geen incidenteel probleem maar structureel bij DX!quote:Op zondag 15 februari 2009 02:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Denk dat DX gewoon niet iets voor jouw is, vereist namelijk een hoop geduld
.
Mja das waar duurt inderdaad de laatste tijd zeer lang.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in het verleden heel vaak met plezier en tevredenheid besteld,maar de laatste 2 maanden is het niet goed, en geen incidenteel probleem maar structureel bij DX!
Zaten ze allemaal in doosjes?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef julian6 het volgende:
Vandaag mijn oordopjes binnengekregen, ze zaten in een enorme envelop. Die was maar voor eenderde gevuld dus als ik de volgende keer 30 paar bestel moet 't daar ook wel inpassen
Ik heb het zelfde gehad... weet et ook nietquote:Op zondag 15 februari 2009 10:15 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Zaten ze allemaal in doosjes?
Ik meende te lezen op het DX forum dat als je ze in bulk bestelt dat je dan geen doosje meer erbij krijgt?
-----
Ik had bij mijn laatste envelop van DX zo'n grote gele sticker erop zitten met een barcode erop, met iets van '0 SIM <cijfers>', een andere envelop weer niet, weet iemand wat dit is?
oke, dankje, goede tip voor me volgende bestellingquote:-----
Voor degenen die het nog niet wisten: $2,- korting als je 5 items in je order plaatst en bij checkout de coupon: THANKYOU gebruikt.
Mooie rotstreek dat ze opeens je orders plat leggen omdat je een (imho terechte) complaint bij PayPal neerlegt.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat klopt niet, in het verleden heel vaak met plezier en tevredenheid besteld,maar de laatste 2 maanden is het niet goed, en geen incidenteel probleem maar structureel bij DX!
ebayquote:Op zondag 15 februari 2009 02:49 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja das waar duurt inderdaad de laatste tijd zeer lang.
Weet iemand of ze trouwens ergens van die rubbertjes voor een sennheiser cx300 verkopen, ben er 1 kwijt en allen de grootste passen mij... heb anders geen bass, dit dus:
http://www.amazon.co.uk/5(...)0-Pack/dp/B000VD3FDU
Lol je geeft zelf de link toch alquote:Op zondag 15 februari 2009 02:49 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja das waar duurt inderdaad de laatste tijd zeer lang.
Weet iemand of ze trouwens ergens van die rubbertjes voor een sennheiser cx300 verkopen, ben er 1 kwijt en allen de grootste passen mij... heb anders geen bass, dit dus:
http://www.amazon.co.uk/5(...)0-Pack/dp/B000VD3FDU
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Mooie rotstreek dat ze opeens je orders plat leggen omdat je een (imho terechte) complaint bij PayPal neerlegt.
Ik was al lang blij dat ze van de week 1 order van mij richting Nederland hebben getrapt, er staan nog 2 orders op ready maar er gebeurd gewoon niets mee, terwijl dat eerder een kwestie van een dag wachten was.
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje "Ten onder gaan aan je eigen succes" wordt...
edit: DX kan weer Memory Sticks leveren zo te zien. Wel lekker aan de prijs![]()
Cancel zequote:Op zondag 15 februari 2009 @ 18:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
er staan bij mij orders van inmiddels 2 a 3 oud weken nog steeds op ´Waiting for supplier´
mwah, die spullen wil ik graag hebbenquote:
Ik heb mij eens diep ingelezen op de DX forums en op FP en kom tot de conclusie dat DX interne problemen heeft en dit afschuift op chinees nieuwjaar en op leveranciers die dan zogenaamd 4 weken dicht zijn, door de economische recessie!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Mooie rotstreek dat ze opeens je orders plat leggen omdat je een (imho terechte) complaint bij PayPal neerlegt.
Ik was al lang blij dat ze van de week 1 order van mij richting Nederland hebben getrapt, er staan nog 2 orders op ready maar er gebeurd gewoon niets mee, terwijl dat eerder een kwestie van een dag wachten was.
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje "Ten onder gaan aan je eigen succes" wordt...
Ja, dat heb ik van het begin af aan al een beetje sneu gevonden. En er zitten echt een paar forum-nazi's te moderaten op de DX-foraquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
p.s. Als je de naam noemt van een ander bedrijf op DX, krijg je direct een ban op het forum!
Als je een geschil opent kan DX niets meer doen voor je.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef THEFXR het volgende:
Even een reminder voor iedereen je kan maar tot 45 dagen na bestellings datum een geschil bij paypal openen, daarna ben je je geld kwijt!
Dan gaat het zelfs trager, dan krijgen mensen die na je 1ste bestelling hebben besteld weer voorrang op jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
mwah, die spullen wil ik graag hebben
als ik ze cancel, en dan weer nieuwe orders aanvraag, gaan ze dan sneller of even traag
trouwens, waarom gaat het eigenlijk zo langzaam nu
gaat het nog om die lui die bij DX zijn weggegaan
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb mij eens diep ingelezen op de DX forums en op FP en kom tot de conclusie dat DX interne problemen heeft en dit afschuift op chinees nieuwjaar en op leveranciers die dan zogenaamd 4 weken dicht zijn, door de economische recessie!
Maar FP heeft totaal geen leveringsproblemen, die fabrieken/leveranciers liggen helemaal niet stil.
DX is hard op weg om failliet te gaan, als dit nog lang duurt!
p.s. Als je de naam noemt van een ander bedrijf op DX, krijg je direct een ban op het forum!
Ik heb ze toch eerst de gelegenheid gegeven op het om te lossen, maar ik hoor niks en daar ben ik niet de enigste in, als je eens goed kijkt op het forum van DX!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een geschil opent kan DX niets meer doen voor je.
Het kost ze handen vol werk om een PayPal geschil op te lossen, en als ze te veel geschillen krijgen mag je geloof ik zelfs niet meer PayPal gebruiken voor je site.
Open dus geen geschil, maar regel het gewoon met DX.
Niet een geschil openen en dan boos worden dat ze niet refunden, zodra jij een geschil opent kunnen ze niet refunden.
Waar heb jij het overquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar FP heeft totaal geen leveringsproblemen, die fabrieken/leveranciers liggen helemaal niet stil.
Bij mij wordt niks beantwoord, bij sommige duurt het zelfs 2 maanden hebben ze de goederen nog niet!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef Granaatappel het volgende:
Ik snap echt niet al die onrust over DX.
Alles werkt goed, het duurt alleen een beetje langer, so what?
CSE Tickets worden netjes beantwoord, order cancellations worden netjes verwerkt.
Ik ben tevreden met DX!
Kansloosquote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als ik morgen mijn laser krijg dan zal ik DX voor altijd dankbaar zijn.
De enigstequote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst de gelegenheid gegeven op het om te lossen, maar ik hoor niks en daar ben ik niet de enigste in, als je eens goed kijkt op het forum van DX!
Dat DX dan maar een rufund doet ipv te shippen, dan trek ik mijn geschil wel in,maar niet andersom!
Zei je moeder tegen je toen je geboren werdquote:
Gozer, verzin eens wat nieuwsquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Zei je moeder tegen je toen je geboren werd
De supplier voor beide 8GB Memory Stick Pro Duo is ook naar de klote, FP heeft al een andere supplier, prijs is alleen wel van ruim 15 dollar naar ruim 18 dollar gegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 21:29 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gozer, verzin eens wat nieuws.
OT: het schijnt dat de supplier van sku 03315 failliet is. Waren fijne nds flashkaarten. Ben benieuwd hoeveel DX er nog op voorraad heeft.
Waar las je dat?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Stinosss het volgende:
DX schijnt zijn personeel ook slecht uit te betalen...
Post eens wat leuke dingen dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
Via hem kan je achter het hele bedrijf komen van DX.
Stinosss heeft gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Stinosss het volgende:
Er is niks leuks te verttellen, en patsen over Jack al helemaal niet. Dion...
Wat Jack zegt klopt de helft van de tijd ook niet. Hij probeer zo veel mogelijk mensen naar Dealperfect te sluizen en Dealextreme de grond in te boren. Lekker objectief en tevens zinloos![]()
.
DX blijft natuurlijk gewoon de nr. 1. En zodra alles dadelijk weer back in stock is zullen oude tijden herleven
.
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De supplier voor beide 8GB Memory Stick Pro Duo is ook naar de klote, FP heeft al een andere supplier, prijs is alleen wel van ruim 15 dollar naar ruim 18 dollar gegaan.
Ik verwacht dat DX binnenkort (morgen) wel gaat volgen.
Moeten nog verzendkosten bij, die worden gesubsidieerd en DX heeft een profit marge anders verkopen ze voor jan met de korte achternaam.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef lezut het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224
$24
DX houdt ons volgens mij keihard voor de gek. Ik heb laatst wat zitten mailen met een supplier via made-in-china (dat WU-gedoe, moet hem nog even terugmailen dat ik wel interesse heb, maar alleen met PayPal), maar die kan dus 8GB kaartjes leveren voor 12.8 dollar, en dan moet ik 50 kaartjes kopen. Lijkt me dat DX daar makkelijk aan komt.
Die was altijd al 24 dollar, dus niet doen alsof dat nu ineens was.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:13 schreef lezut het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224
$24
DX houdt ons volgens mij keihard voor de gek. Ik heb laatst wat zitten mailen met een supplier via made-in-china (dat WU-gedoe, moet hem nog even terugmailen dat ik wel interesse heb, maar alleen met PayPal), maar die kan dus 8GB kaartjes leveren voor 12.8 dollar, en dan moet ik 50 kaartjes kopen. Lijkt me dat DX daar makkelijk aan komt.
Bij een lopend geschil is de transactie geblokkeerd en kán DX helemaal niet refunden, al zouden ze dat willen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat DX dan maar een rufund doet ipv te shippen, dan trek ik mijn geschil wel in,maar niet andersom!
Oke, die had ik dan nog niet eerder gezien. In dat geval heb ik niets gezegd. Hij lijkt namelijk erg veel op de reguliere MS PD kaartjes van DXquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die was altijd al 24 dollar, dus niet doen alsof dat nu ineens was.
Die was duurder omdat hij sneller was ofzo.
het enigste wat zwakzinnig is, is jouw kop!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
De enigste![]()
?
Misschien moet je even ergens anders je zwakzinnige conclusies gaan trekken?
Dan moeten ze maar shippen,he, het een of de ander!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bij een lopend geschil is de transactie geblokkeerd en kán DX helemaal niet refunden, al zouden ze dat willen.
Leer Nederlandsquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het enigste wat zwakzinnig is, is jouw kop!
Tief hier eens op, allah.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar shippen,he, het een of de ander!
Bij mij staan 5-tal orders al 3 dagen op Pending Refund Authorization.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef Yacht het volgende:
22ste product gekocht en meteen daarna gecancelled.. geld nog steeds niet terug
Mensen blijven toch wel dingen roepen over levertijden en zulks.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef neo2000 het volgende:
Zo; kunnen we er nu weer een leuk topic van maken?
Dan duurt het nog langer.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:16 schreef Dionysiou het volgende:
Dealextreme #40 - Waar DX weer op rails komt!
Ze kunnen dan wel degelijk refunden, via PayPal. Die optie verschijnt gewoon in het PayPal menu.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bij een lopend geschil is de transactie geblokkeerd en kán DX helemaal niet refunden, al zouden ze dat willen.
Bijna onmogelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef TNA het volgende:
Thumbs up voor DX! Nadat de status op 'Shipping'' werd gezet, heb ik mijn items steeds vier dagen later gekregen, inclusief weekenddagen
Ik heb nog niet in dit topic een huilie gezin over prijzen? Als ik iets op Focal Price zie dat goedkoper is dan op DX, maak ik een price match aan bij DX, dit veranderen ze dan ook netjes binnen de 48 uur. Heb tot nu toe 2 price matches aangevraagd en beiden zijn succesvol verwerkt.quote:
Well, ik weet niet precies hoe en wanneer ze updaten, maar ik heb afgelopen weken als een junkie iedere ochtend mijn orderstatus gecheckt. Zodra deze de nacht ervoor op 'Shipped' was gezet, kreeg ik m'n order vier dagen later binnen. Vandaag hetzelfde verhaal: donderdagochtend op 'Shipped', vandaag in de bus.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:25 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk.
Na shipment kun je het niet binnen 4 dagen hebben, ze updaten de status gewoon niet altijd correct. Als jouw
Dat is dusquote:Op maandag 16 februari 2009 15:33 schreef TNA het volgende:
[..]
maar ik heb afgelopen weken als een junkie iedere ochtend mijn orderstatus gecheckt. .
lijntje links is voor de uren, de overige voor de minutenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe werkt de telling van dit horloge?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
Ik wou net zeggen. Wat is er mis met het feit dat je op een verveeld moment even 10 seconden aan je order besteed.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach ach, ik besteed 15 seconde aan het bekijken van een website, het is me wat
dat mag ook wel aangezien mijn orders nog steeds op 'waiting for supplier' staanquote:Op maandag 16 februari 2009 16:34 schreef NextTVH het volgende:
http://dealextreme.com/fo(...)-204~threadid.265807 Hier staat dat alles weer op voorraad is en ze zo snel mogelijk gaan verzenden![]()
Statusupdatesquote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
dat mag ook wel aangezien mijn orders nog steeds op 'waiting for supplier' staan
dat na 2,5 weken tijd
Linker rijtje omhoog zijn de uren. (Lopen verticaal)quote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Dionysiou het volgende:
Hoe werkt de telling van dit horloge?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20339
Maar je hebt vast toch nog wel ergens een doorzichtige bloemenvaas staan?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Wunny het volgende:
Sea Monkeys zijn binnen, wat is dat vaasje fakking klein.
Alles is klein, veel kleiner dan je verwacht, jammer
Mag aannemen dat je wel weet dat de correcte spelling van het woord "fucking" is, toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Wunny het volgende:
Nu snap je waarschijnlijk ook mijn opmerking over het vergrootglas. Die monkeys zelf zijn overigens ook enorm klein dus het is wel in verhouding met elkaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:48 schreef Wunny het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat je wel weet dat de correcte spelling van het woord "fucking" is, toch?
Link?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:17 schreef Flubberbal het volgende:
eindelijk s een plastic boksbeugeltje dat gemaakt is met kinderhandjes
tuurlijk, die andere 38 topics waren toch ook leuk, de meeste postings zijn positief over DX, maar de laatste tijd is het helemaal niet positief, dat vind je dan ook terug in dit topic!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef neo2000 het volgende:
Is dit de huillie verzamelplaats..? Bedoeling is dat je hier in dit topic komt om te janken toch?
* Levertijden van DealExtreme zijn KUT!
* Prijzen van DealExtreme zijn KUT!
* DealExtreme is KUT, andere winkels zijn beter, totdat ik daar iets besteld heb en ik verzendkosten moet betalen, dan is dat ook KUT!
* DealExtreme is KUT, andere winkels zijn beter, totdat ik daar iets besteld heb en ik ontdek dat ik langer dan 5 minuten moet wachten voordat het hier is, dan is dat ook KUT!
* DealExtreme is KUT, kan beter bij de MediaMarkt 30 keer zoveel betalen! Kan ik vervolgens DealExtreme vervloeken waarom zij mij niet vanuit China belden met de mededeling dat het bij hen goedkoper is. KUT!
* Mijn order welke ik 3 seconden geleden geplaatst heb, ik nog niet verstuurd. KUT!
Zo; kunnen we er nu weer een leuk topic van maken?
Zo'n ding doe ik ook altijd om m'n vingers als ik naar feestjes gaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:13 schreef lezut het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21202
Special decoration for fingers
Hij is niet van plastic http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21202quote:
Als je bij DX EMS selecteert dan krijg je DHL, als ik het goed heb.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Zo'n ding doe ik ook altijd om m'n vingers als ik naar feestjes ga
Edit: bij de verzendingsmethoden van dealperfect, only for holland DHLdat heeft dx niet
Kijk maar eens bij Volumerate, daar hebben ze zelfs DHL Only for the Neitherlandsquote:Op maandag 16 februari 2009 18:33 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Edit: bij de verzendingsmethoden van dealperfect, only for holland DHLdat heeft dx niet
We kunnen niet allemaal 11 zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Wunny het volgende:
[..]Omg gast, meen je deze reactie serieus?
Ja maar Jack kijkt soms ook op dit forum, ik ga niet zomaar z'n foto postenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef Flubberbal het volgende:
haha serieus?
dionysiou heb je misschien een foto van jack zelf?
Alle Chinezen zien er hetzelfde uit. Jack ookquote:Op maandag 16 februari 2009 19:13 schreef Flubberbal het volgende:
haha serieus?
dionysiou heb je misschien een foto van jack zelf?
Heb het idee dat veel mensen denken dat Jack dé Chinese Gadget-god is ofzoquote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef Flubberbal het volgende:
wahhahah wat is zn msn dan? of skype? of ga je dat ook niet zomaar posten?
Zag hem ook, ik vertrouw het alleen niet helemaal, het is allemaal nog wat nieuw.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=14045
de populaire horloge
goedkoper dan DX
wow hij is echt goedkoper!!! 2$.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.aspx?sku=14045
de populaire horloge
goedkoper dan DX
Ja, om 3 weken te wachten, in plaats van 2 dagen voordat hij geshipped isquote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
wow hij is echt goedkoper!!! 2$.
bespaar je de moeite en koop bij DX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |