Cancel zequote:Op zondag 15 februari 2009 @ 18:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
er staan bij mij orders van inmiddels 2 a 3 oud weken nog steeds op ´Waiting for supplier´
mwah, die spullen wil ik graag hebbenquote:
Ik heb mij eens diep ingelezen op de DX forums en op FP en kom tot de conclusie dat DX interne problemen heeft en dit afschuift op chinees nieuwjaar en op leveranciers die dan zogenaamd 4 weken dicht zijn, door de economische recessie!quote:Op zondag 15 februari 2009 11:25 schreef lezut het volgende:
[..]
Mooie rotstreek dat ze opeens je orders plat leggen omdat je een (imho terechte) complaint bij PayPal neerlegt.
Ik was al lang blij dat ze van de week 1 order van mij richting Nederland hebben getrapt, er staan nog 2 orders op ready maar er gebeurd gewoon niets mee, terwijl dat eerder een kwestie van een dag wachten was.
Ik heb zo'n gevoel dat dit weer een gevalletje "Ten onder gaan aan je eigen succes" wordt...
Ja, dat heb ik van het begin af aan al een beetje sneu gevonden. En er zitten echt een paar forum-nazi's te moderaten op de DX-foraquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
p.s. Als je de naam noemt van een ander bedrijf op DX, krijg je direct een ban op het forum!
Als je een geschil opent kan DX niets meer doen voor je.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef THEFXR het volgende:
Even een reminder voor iedereen je kan maar tot 45 dagen na bestellings datum een geschil bij paypal openen, daarna ben je je geld kwijt!
Dan gaat het zelfs trager, dan krijgen mensen die na je 1ste bestelling hebben besteld weer voorrang op jou.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
mwah, die spullen wil ik graag hebben
als ik ze cancel, en dan weer nieuwe orders aanvraag, gaan ze dan sneller of even traag
trouwens, waarom gaat het eigenlijk zo langzaam nu
gaat het nog om die lui die bij DX zijn weggegaan
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb mij eens diep ingelezen op de DX forums en op FP en kom tot de conclusie dat DX interne problemen heeft en dit afschuift op chinees nieuwjaar en op leveranciers die dan zogenaamd 4 weken dicht zijn, door de economische recessie!
Maar FP heeft totaal geen leveringsproblemen, die fabrieken/leveranciers liggen helemaal niet stil.
DX is hard op weg om failliet te gaan, als dit nog lang duurt!
p.s. Als je de naam noemt van een ander bedrijf op DX, krijg je direct een ban op het forum!
Ik heb ze toch eerst de gelegenheid gegeven op het om te lossen, maar ik hoor niks en daar ben ik niet de enigste in, als je eens goed kijkt op het forum van DX!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je een geschil opent kan DX niets meer doen voor je.
Het kost ze handen vol werk om een PayPal geschil op te lossen, en als ze te veel geschillen krijgen mag je geloof ik zelfs niet meer PayPal gebruiken voor je site.
Open dus geen geschil, maar regel het gewoon met DX.
Niet een geschil openen en dan boos worden dat ze niet refunden, zodra jij een geschil opent kunnen ze niet refunden.
Waar heb jij het overquote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Maar FP heeft totaal geen leveringsproblemen, die fabrieken/leveranciers liggen helemaal niet stil.
Bij mij wordt niks beantwoord, bij sommige duurt het zelfs 2 maanden hebben ze de goederen nog niet!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef Granaatappel het volgende:
Ik snap echt niet al die onrust over DX.
Alles werkt goed, het duurt alleen een beetje langer, so what?
CSE Tickets worden netjes beantwoord, order cancellations worden netjes verwerkt.
Ik ben tevreden met DX!
Kansloosquote:Op zondag 15 februari 2009 21:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als ik morgen mijn laser krijg dan zal ik DX voor altijd dankbaar zijn.
De enigstequote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst de gelegenheid gegeven op het om te lossen, maar ik hoor niks en daar ben ik niet de enigste in, als je eens goed kijkt op het forum van DX!
Dat DX dan maar een rufund doet ipv te shippen, dan trek ik mijn geschil wel in,maar niet andersom!
Zei je moeder tegen je toen je geboren werdquote:
Gozer, verzin eens wat nieuwsquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Zei je moeder tegen je toen je geboren werd
De supplier voor beide 8GB Memory Stick Pro Duo is ook naar de klote, FP heeft al een andere supplier, prijs is alleen wel van ruim 15 dollar naar ruim 18 dollar gegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 21:29 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Gozer, verzin eens wat nieuws.
OT: het schijnt dat de supplier van sku 03315 failliet is. Waren fijne nds flashkaarten. Ben benieuwd hoeveel DX er nog op voorraad heeft.
Waar las je dat?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Stinosss het volgende:
DX schijnt zijn personeel ook slecht uit te betalen...
Post eens wat leuke dingen dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
Via hem kan je achter het hele bedrijf komen van DX.
Stinosss heeft gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Stinosss het volgende:
Er is niks leuks te verttellen, en patsen over Jack al helemaal niet. Dion...
Wat Jack zegt klopt de helft van de tijd ook niet. Hij probeer zo veel mogelijk mensen naar Dealperfect te sluizen en Dealextreme de grond in te boren. Lekker objectief en tevens zinloos![]()
.
DX blijft natuurlijk gewoon de nr. 1. En zodra alles dadelijk weer back in stock is zullen oude tijden herleven
.
![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224quote:Op zondag 15 februari 2009 21:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De supplier voor beide 8GB Memory Stick Pro Duo is ook naar de klote, FP heeft al een andere supplier, prijs is alleen wel van ruim 15 dollar naar ruim 18 dollar gegaan.
Ik verwacht dat DX binnenkort (morgen) wel gaat volgen.
Moeten nog verzendkosten bij, die worden gesubsidieerd en DX heeft een profit marge anders verkopen ze voor jan met de korte achternaam.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef lezut het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224
$24
DX houdt ons volgens mij keihard voor de gek. Ik heb laatst wat zitten mailen met een supplier via made-in-china (dat WU-gedoe, moet hem nog even terugmailen dat ik wel interesse heb, maar alleen met PayPal), maar die kan dus 8GB kaartjes leveren voor 12.8 dollar, en dan moet ik 50 kaartjes kopen. Lijkt me dat DX daar makkelijk aan komt.
Die was altijd al 24 dollar, dus niet doen alsof dat nu ineens was.quote:Op zondag 15 februari 2009 @ 22:13 schreef lezut het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13224
$24
DX houdt ons volgens mij keihard voor de gek. Ik heb laatst wat zitten mailen met een supplier via made-in-china (dat WU-gedoe, moet hem nog even terugmailen dat ik wel interesse heb, maar alleen met PayPal), maar die kan dus 8GB kaartjes leveren voor 12.8 dollar, en dan moet ik 50 kaartjes kopen. Lijkt me dat DX daar makkelijk aan komt.
Bij een lopend geschil is de transactie geblokkeerd en kán DX helemaal niet refunden, al zouden ze dat willen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat DX dan maar een rufund doet ipv te shippen, dan trek ik mijn geschil wel in,maar niet andersom!
Oke, die had ik dan nog niet eerder gezien. In dat geval heb ik niets gezegd. Hij lijkt namelijk erg veel op de reguliere MS PD kaartjes van DXquote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die was altijd al 24 dollar, dus niet doen alsof dat nu ineens was.
Die was duurder omdat hij sneller was ofzo.
het enigste wat zwakzinnig is, is jouw kop!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
De enigste![]()
?
Misschien moet je even ergens anders je zwakzinnige conclusies gaan trekken?
Dan moeten ze maar shippen,he, het een of de ander!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Bij een lopend geschil is de transactie geblokkeerd en kán DX helemaal niet refunden, al zouden ze dat willen.
Leer Nederlandsquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het enigste wat zwakzinnig is, is jouw kop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |