Jullie kunnen hem zelf volgens mij ook best gebruikenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Nu wel interesse in Bakiechoco?!
Netjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Post van Feyenoord:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Netjes![]()
Veel hinder van die klep gehad?
Sorry, het was alleen de kampioensdroom van jong feyenoordquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hopelijk breken ze nog een jodenbeen dan!
Jong Ajax kan officieel toch helemaal geen kampioen worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, het was alleen de kampioensdroom van jong feyenoord
Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, het was alleen de kampioensdroom van jong feyenoord
In hun eigen competitie kunnen ze toch gewoon kampioen worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jong Ajax kan officieel toch helemaal geen kampioen worden?
Volgens de KNVB regels kan een dispensatie team officieel geen kampioen worden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
In hun eigen competitie kunnen ze toch gewoon kampioen worden?
Netjes!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Post van Feyenoord:
[ afbeelding ]
Acht de kans aardig klein dat Feyenoord van ajax wintquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef PabloLopez het volgende:
Hoop zo dat die nitwits verliezen van Feyenoord zondag, dat zou echt CRISIS in Duivendrecht-Dorp zijn
Het zelfvertrouwen is weer groot na de overtuigende overwinning op Sparta in Rotterdam.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:03 schreef PabloLopez het volgende:
Hoop zo dat die nitwits verliezen van Feyenoord zondag, dat zou echt CRISIS in Duivendrecht-Dorp zijn
De gemeentegrens van Amsterdam is destijds opgeschoven omdat anders de trainingsvelden van Ajax in Duivendrecht zouden komen te liggen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:14 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen is weer groot na de overtuigende overwinning op Sparta in Rotterdam.
Leuke verbastering trouwens van Amsterdam, Duivendrecht-Dorp![]()
![]()
gecondoleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zo'n mooi weekend had kunnen worden....
Krijg net te horen dat een bekende van me is gestorven aan leukemie (pas 22 jaar).
Het was niet iemand in mijn directe vriendengroep. Sprak hem zo nu en dan.quote:
Poeh, gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zo'n mooi weekend had kunnen worden....
Krijg net te horen dat een bekende van me is gestorven aan leukemie (pas 22 jaar).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |