abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 maart 2009 @ 07:38:18 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_67486746
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig ben ik groter dan Tijn.


En Sara, Ikea, hoe komt ze erbij?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_67486788
David kwam vanochtend om 6.00 aan mijn bed.
Begon voorzichting aan me te duwen en fluisterde; mama....mama...we moeten opstaan hoor.
De haan is al aan het uilen

haha
pi_67486943
Uilen?
En dat jochie bij de kapper!
Hoe oud was die ongeveer?

Mijn moeder vertelde mij trouwens laatst dat ik té eigenwijs was.
De mama: Loop toch niet steeds achter me aan te drentelen!
Freecell (3): maar mama loopt steeds voor mij
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:21:16 #179
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_67502308
Suus is aan het lezen... Avi 1 niveau...

Het woord wat ze moest lezen was 'zegt'.

"zzzzzzzzzz....eeeeeeeeehhh......tuh! Oh nee, ik ben de guh vergeten!"

En terwijl ze met haar ene hand naar haar voorhoofd grijpt en met haar andere hand naar haar voorhoofd reikt zegt ze "Even mijn geheugen wisselen hoor, deze doet het niet zo goed!"

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:25:16 #180
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_67502439
geheugen wisselen... haha
Nieuwe memory kaart erin!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_67511288
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
En dat jochie bij de kapper!
Hoe oud was die ongeveer?
Geen idee ben niet zo goed in leeftijden schatten.
♥ scars make us who we are ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2009 @ 17:17:18 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67522422
Gisteravond waren we bij een optreden van Henk Westbroek. Daar was een bingo aan gekoppeld en ik legde Christan uit hoe dat werkte.

Christan: "Wat is digidonaal?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 29 maart 2009 @ 22:14:52 #183
593 sjak
Juffie Bloem
pi_67531113
Jetske is weer een nieuwe fase in gegaan.
Mama, wil jij een broodje poep
Broodje plasje dan, mama
Broodje luier?


En ze was vandaag ook weer om op te vreten:
Oma was jarig en was bezig allemaal cadeau's uit te pakken. Ineens loopt Jetske naar haar toe en geeft haar een enorme knuffel. Als ze klaar is met knuffelen kijkt ze naar haar oma en zegt: "Alsjeblieft"
Lekker douchen!
pi_67531259
hehheh jetske, lekker vieze grappen maak jij! en wat lief, die knuffel voor oma!
  zondag 29 maart 2009 @ 22:26:12 #185
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67531481
Broodje luier , die variant kende ik nog niet.

En Rewimo, ik ben eigenlijk wel geschokt dat een optreden van Henk Westbroek tegenwoordig aan een bingo gekoppeld is. Dat klinkt wel heel erg als een zanger die in zijn nadagen de bejaardencentra afloopt
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_67531595
haha ja ik had er ook meteen erg triestige associaties bij. (nu heb ik die toch al wel een beetje bij henk westbroek, maar allez. ).
pi_67532661
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:14 schreef sjak het volgende:
Jetske is weer een nieuwe fase in gegaan.
Mama, wil jij een broodje poep
Broodje plasje dan, mama
Broodje luier?


die fase duurt lang

Op TV is er de aftiteling van kindertijd: wil je nog meer kindertijd, ga dan naar kindertijd.nl

Sven: mama, bestaat er ook piemel.nl????
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 29 maart 2009 @ 23:09:18 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67532857
Sven. Tegen Katja heb ik op een gegeven moment gezegd dat het echt afgelopen moest zijn als ze 6 werd, ik werd er helemaal kierewiet van. Maar ja, ik had er natuurlijk niet aan gedacht dat Job vervolgens volop in die fase zou komen.

En Katja had laatst Katja.nl ingetypt om het even uit te proberen. Ik schrok, ik was bang dat er allemaal sites met strenge meesteressen naar boven zouden komen, maar gelukkig heeft het snoepmerk de boel geclaimd. Job.nl ook maar even gechecked, maar dan kom je logischerwijze op een banensite, dus daar hoef ik ook niet bang voor te zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 30 maart 2009 @ 07:20:49 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67536984
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef livelink het volgende:
Broodje luier , die variant kende ik nog niet.

En Rewimo, ik ben eigenlijk wel geschokt dat een optreden van Henk Westbroek tegenwoordig aan een bingo gekoppeld is. Dat klinkt wel heel erg als een zanger die in zijn nadagen de bejaardencentra afloopt
Er worden getallen getrokken en die bepalen de volgorde van de liedjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 30 maart 2009 @ 11:56:09 #190
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_67542005
Merlijn iedere keer als er weer iets is : Kom maar mee papa of als zijn eten of drinken op is : opperdepop. Dat laatste deed hij vorige week dus ook toen ik toevallig op zijn kamer was, hij dronk wat water maar zijn fles was op. In zijn slaap zette hij de fles ( rietjesbeker ) weg en zei opperdepop en droomde weer gewoon verder
  maandag 30 maart 2009 @ 12:32:47 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67542929
Luuke komt net binnen met haar step: "Ik zeg tegen mezelf, ik mag binnen bestwel steppen."

Wat doe ik hier nog... Ze rijdt nu natuurlijk vrolijk rond.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67543104
hahaha leuk!
anna heeft ook veel van dat soort constructies. 'toen fluisterde ik tegen mezehelf 'ik wil niet eens een toetje!" (toen we 's avonds nog even napraatten over het feit dat ze een keer voor straf geen toetje kreeg).

en sven, hehheh.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:27:27 #193
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67544526
Maneki was het een lekker moederkoekje En laat Sven voorlopig maar niet alleen achter de pc easy-going

Linde gisteravond bij het avondeten tegen mijn vriend toen die een hap eten nam: " Goed zo papa!"

En voor het slapen gaan tegen de kermis aan de overkant: "Dag kermis Linne slapen "
pi_67547437
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

die fase duurt lang
heeeeeeeeeel lang


Luuke eigenwijsje

En Sven is er ook vroeg bij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_67668342
wat ze die kinderen toch over pasen leren op school...

Anna: "toen baby Jezus groot geworden was, dachten de soldaten dat hij een boef was! en toen moest hij picknicken op een berg en toen kreeg hij spijkers in z'n handen.."
Piet: "ja en toen brachten ze 'm naar een grot."
Anna: "maar toen hij voor de tweede keer geboren was, ging hij weer naar z'n vrienden, de vissers."
Piet: "want God had 'm weer levend getoverd"
G: oja, is God een tovenaar?
Anna: "God is een heks!!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:09:49 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67668440
Anna en Piet

Volgens mij hebben ze hier en daar een stukje gemist, bix
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67668618
dit was gisteren, en vanmorgen hadden we 't er nog even over.
ik: "ik vind 't wel raar dat ze dachten dat hij een boef was, Jezus was toch een heel aardige man?"
Anna: "ja, waarom was hij eigenlijk een man?"
ik: "eh... baby Jezus was toch een jongetje, dus toen hij groot was was hij een man."
Anna: "nietus, baby Jezus is een MEISJE!"
pi_67668684
leren ze dat van jullie, of op school?


Juliette mag van mij rozijntjes uit de keukenla pakken. Ze rent blij naar de keuken, en komt terug met in haar hand twee paaseitjes. 'Zijn dat rozijntjes?' vraag ik. Juliette knikt: 'Dat is chocoladerozijntjes!'
pi_67668823
op school. wij hebben 't paasverhaal nog niet zo uitgebreid met ze doorgenomen, maar dit is wel een aardige aanleiding om 't een en ander bij te stellen.

hihi, slim, juliette!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 april 2009 @ 10:25:17 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67668885
Slimmerikje, die Juliette
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')