quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef sjak het volgende:
Jetske: "Papa, luister eens. Jij mag niet nee zeggen, OK?"
Papa: "ehhhh, OK"
Jetske: "Papa, mag ik een snoepje?"
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Ireth het volgende:
Suus begint aanstaande zaterdag met échte zwemles. Hiervoor heeft ze al watergewenning gehad en ze vind het gewoon écht niet leuk.Ze ziet dus ook als een berg nu tegen de zwemles op. Mijn advies was dan ook dat ze maar heel goed haar best moest doen, das te eerder heeft ze haar A, des te eerder mag ze stoppen en des te eerder kan ze kiezen voor wat anders. Maar wat zou ze dan graag willen???
Na even nadenken wist ze het....
Autorijles!
Zeg praat me ff een depressie aanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:17 schreef MamsX het volgende:
Haha die suus, kan ze beter een jaar of 14 over haar zwemles doen.. Anders is het wachten nog zo lang![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:18 schreef snoopy het volgende:
Jet
Suus![]()
Morris: 'Mama, ik wil geen zes zijn hoor. Als ik 6 ben vallen mijn tanden eruit en dat vind ik eng'
Haha! Lekker bijdehand...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:13 schreef sjak het volgende:
Jetske: "Papa, luister eens. Jij mag niet nee zeggen, OK?"
Papa: "ehhhh, OK"
Jetske: "Papa, mag ik een snoepje?"
quote:
Ik dacht ff dat je het had over mijn Milaquote:Op zondag 1 maart 2009 19:47 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Zo, ff laten zien wie de baas is in huis Mila
Geweldig!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef Ireth het volgende:
Suus begint aanstaande zaterdag met échte zwemles. Hiervoor heeft ze al watergewenning gehad en ze vind het gewoon écht niet leuk.Ze ziet dus ook als een berg nu tegen de zwemles op. Mijn advies was dan ook dat ze maar heel goed haar best moest doen, das te eerder heeft ze haar A, des te eerder mag ze stoppen en des te eerder kan ze kiezen voor wat anders. Maar wat zou ze dan graag willen???
Na even nadenken wist ze het....
Autorijles!
Dat komt vast over een paar jaartjes welquote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je het had over mijn Mila![]()
Mikael noemt dat draaihaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef Fuente het volgende:
Krullen volgen Sara: Rondjeshaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar jaar geleden hadden we Jasper uitgelegd wat 'uitgebloeid' was. In zijn logica waren bloemen de nog in de knop zaten 'ingebloeid'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pien en Floor zitten te spelen met de boerderij.
Floor komt naar mij toe en zegt : "kippuhsal", met andere woorden het kippenhok.
Pien boos, want " NEE !!!, hoererij !!! "
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pien en Floor zitten te spelen met de boerderij.
Floor komt naar mij toe en zegt : "kippuhsal", met andere woorden het kippenhok.
Pien boos, want " NEE !!!, hoererij !!! "
haha, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:32 schreef Macka66 het volgende:
Lucie haalt iets aan van weken terug. "Dat heb je goed onthouden" zeg ik. Lucie kijkt me vragend aan. "Dat je dat nog weet" zeg ik, "wat goed van je Luus. Je bent een slim meisje". Waarop Lucie op een vriendelijk maar blasé toontje antwoordt "Neeee, ik heb plánnen!"![]()
maar hoe ze nou aan die uitdrukking komt![]()
quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
En dat jochie bij de kapper!
Hoe oud was die ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
die fase duurt langquote:Op zondag 29 maart 2009 22:14 schreef sjak het volgende:
Jetske is weer een nieuwe fase in gegaan.
Mama, wil jij een broodje poep![]()
Broodje plasje dan, mama![]()
![]()
Broodje luier?
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef livelink het volgende:
Broodje luier, die variant kende ik nog niet.
En Rewimo, ik ben eigenlijk wel geschokt dat een optreden van Henk Westbroek tegenwoordig aan een bingo gekoppeld is. Dat klinkt wel heel erg als een zanger die in zijn nadagen de bejaardencentra afloopt
heeeeeeeeeel langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |