Bij Queens is het vooral vanaf het "ere"terras volgens mij. Nog nooit zoveel Ge-ssshhhh gehoord. Rotterdam is ook triest hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij Queens komt het voor een deel omdat het buiten is en vanaf het park veel lawaai komt. Hier komt het lawaai gewoon alleen maar uit die vipboxen.
Het beeld is pijnlijk duidelijk ja. Ik heb het ook alleen nog maar hetzelfde meegemaakt bij al die keren dat ik bij Nederlandse toernooien aanwezig was. Echt te dramatisch voor woorden en je ontkomt er gewoon niet aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Queens is het vooral vanaf het "ere"terras volgens mij. Nog nooit zoveel Ge-ssshhhh gehoord. Rotterdam is ook triest hoor, daar niet van.
Ik zat vanmiddag ook weer voor een of andere vutters club met een Rotterdams wijf wat niet kon ophouden met gelul over koetjes en kalfjes. "Oh mar ik vind ut sooo geselluggg..straks lekker happie etuh, oh hoe ken det nou...4-1..oh wag effies, tis un tiebreek wat leuk. Bij mij selluf gaat het nie meer so goed de laatste tijd, mar ik weet al wel waar ik mijn nieuwe heup ga late sette hoor"
Echt waar
1x nog dus, meteen GSM Nadal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:24 schreef wimderon het volgende:
Hoe vaak ga je nog SV spelen vandaag Tsonga
scoringspercentage bj het net was zeker laag, denk rond de 10%. Wle dom van Sjonga om op 30-30 een dubbele fout te slaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Tsonga heeft echt domme fouten gemaakt..regelmatig naar het net op ballen waarvan je denkt whatever....en zijn scorepercentage aan het net was volgens mij zeer laag....
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben hun coming-out al gehad?
Ik ga al jaren een of twee keer naar het toernooi, maar ik ben nog elk jaar verbaasd over dit soort dingen. Ik bedoel, iemand vroeg aan m'n zoon of hij wist of Sharapova er ook wasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ging tussen de twee sessies door even naar een training van Seppi en (Mooi)Bo(y)lelli kijken, zegt zo'n wijf naast me over Bolelli: ''Is dat niet die Tsonga?''![]()
Heb je nu nog steeds geen Vista-laptop speciaal voor het tennis gekocht?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:37 schreef Federer-fan het volgende:
Als je met een iMac en iMac-OS wilt kijken naar de stream op de NOS-website heb je toch flipmac nodig?
Nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen Vista-laptop speciaal voor het tennis gekocht?
Is ook niet nodig, je kan alles kijken met je macquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:16 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen Vista-laptop speciaal voor het tennis gekocht?
Leg jij het Fed-Fan dan even uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ook niet nodig, je kan alles kijken met je mac
Linkjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:13 schreef Norrage het volgende:
hij gaf het antwoord zelf al(P.S. wat een triestheid in het wereldbeker schaatsen topic, ongelooflijk
)
Klote-tennis, da's toch geen sportquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:16 schreef tennisboy het volgende:
Nu is Murray- Anic live bij de NOS.
Hij staat wel 3-1 voor in de H2H hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef sven2345 het volgende:
Precies zoals ik had verspeld..Ancic word gedeklasseerd...net als al die keren als hij tegen Federer speelt
Waar had je dat voorspeld?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:38 schreef sven2345 het volgende:
Precies zoals ik had verspeld..Ancic word gedeklasseerd...net als al die keren als hij tegen Federer speelt
quote:
dalijk speel je m nog uitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Murray doet wat ie doen moet voor mijn XL-game
hoewel ik toch verwacht dat Murray t toernooi wint. Ik zie Nadal niet 1-2-3 van Monfils winnen. Als ie al wint, dan denk ik dat Murray m in de finale verslaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |