quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:33 schreef fransbreda het volgende:
Jep
Het grote FC Limburg topic #1
Mijn topic.![]()
Ik zie net dat het de KMA flat is. Even voor de volledigheid, hè.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:36 schreef JDude het volgende:
Cool, die twee torens zo! Nu ga ik nog even proberen die flat op de achtergrond te herkennen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zie net dat het de KMA flat is. Even voor de volledigheid, hè.
Tsja daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik doe liever iets anders met je
Nee, ik drink enkel koffie bij haar en dan ga ik meteen weer naar huis, we hebben nog niet eens aangeraakt.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, ik drink enkel koffie bij haar en dan ga ik meteen weer naar huis, we hebben nog niet eens aangeraakt.
Kwaliteit Jan Diederick, geen kwantiteit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:16 schreef JDude het volgende:
De Tukkers () halen ons bijna in!
En Tilburg heeft een Raad-de-straat-topic in het spelletjesforum, moeten wij ook eens doen.
My thoughts exactly!quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:10 schreef fransbreda het volgende:
don't imitate innovate
Woz binnen gehad vandaag, blijft toch aardig doorstijgen zeg.
Wij 400 bijna 500 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:49 schreef Swiffer het volgende:
Hier ook, gewoon bijna 700 ballen.. Damn..
Bij mij is het net andersomquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:02 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk Kuuks.
Je moet haar ook niet wakkerswaffelen Ross.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef Rossdale het volgende:
Opstaan met ruzie. Altijd fijn
Een uur later op mijn werk als gehoopt, dus ik mag lekker nog tot een uur later werken ook. Joy
Ik zal het onthouden!quote:Op maandag 16 februari 2009 09:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je moet haar ook niet wakkerswaffelen Ross.
Maak ons maar weer jaloers.quote:
INDERDAAD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |