Nee hoor, ik heb nooit bevestigend geantwoordquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Die tiet.
En je zou een TT in honor of Viking doen omdat je mij de laatste post ontnomen hebt.
Een waardebon van 800 euro!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:50 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel paar is 1 jaar lang nieuwe schoenen?
Jij bent gemeen, heel gemeenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nooit bevestigend geantwoord
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is geen jaar aan schoenen. Dat is hooguit een seizoen
Ik zou het reddenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
800 Euro = een jaar nieuwe schoenen?
Niet als je Co of k_i_m heet
Ik dacht het al toen ik het vanochtend las. Je zou alle magere varianten moeten vermijden. Jij kan best halfvolle melk hebben en een gewoon toetje en dan nog eens een plak ontbijtkoek tussendoor enzo. Jouw lijstje leek nl. op mijn lijstje toen ik aan het afvallen was. Dus ipv een toetje te nemen à 55 cal. Neem er een van minstens 150. En zo verder. Maar babysteps!! Het is wel goed dat je wel gewoon weer mee-eet met alles!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik heb me keurig aan mijn eetlijstje gehouden én nog een plakkie kipfilet tussendoor genomen. En ik heb een hartstikke vol gevoel...!
Maar het suffe is, dit lijstje komt lang niet aan de kcal waarvan jullie gisteren aangaven dat het een normale dag zou zijn. En dit lijstje leek goed, toch?Vreemd. Maar ik schroef het nog wel op straks.
nee al moet ik er speciaal voor op blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
gaat deze tvp het houden tot morgenochtend half negen?
K doe gemiddeld 1 jaar met een paar Puma's en heb nog een ander paar waar ik al bekant 2 jaar mee doet. Ben ik nu verloren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is geen jaar aan schoenen. Dat is hooguit een seizoen
Raad eens wiens mail morgen genegeerd gaat worden, jij evol personquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee al moet ik er speciaal voor op blijven
Ik kom een heel eind hoor met 800 euro!! Ik heb deze winter 2 paar laarzen gekocht. 1 paar was idd 320 euro of zo, maar die van 2 weken terug waren afgeprijsd van 230 voor 95. En dan heb ik vorig jaar zomer in de uitverkoop een paar ballerina's gekocht en wat teenslippers. En volgens mij was dat het!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
800 Euro = een jaar nieuwe schoenen?
Niet als je Co of k_i_m heet
Hmmm ik ga al lief doenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Raad eens wiens mail morgen genegeerd gaat worden, jij evol person
Ik beloof je dat ik maandag naar de winkel ga om box 4 te halen en 5 als ze die hebben, maar dat zal nog wel niet hè?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Co? Mag ik je even streng toespreken?
Zou je niet eens GREYS ANATOMY gaan bijkijken zodat je bij bent met Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |