Dat is waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daar gebruik jevoor, niet
en [ afbeelding ]
Pssst, heeft ze niet Hyves oid?quote:
Dat wilde ik dus niet weten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef JobV het volgende:
Ons pap zit in de douche, dus ik kan nog even reageren
Normaliter sta je onder de douche. Alleen mongolen gaan zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef JobV het volgende:
Ons pap zit in de douche, dus ik kan nog even reageren
krijg je daar een melding van of zit je zelf de hele tijd de f5en totdat er iemand komt kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dan lurken op mijn FoBo, maar er zelf geen hebben
Met zoen opener zijn ze je zo vergeten hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef JobV het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik heb me ook aangemeld op dit forum.
Ik ben Job en zit in de 4e. Mijn hobbies zijn computeren, scouting en anime. Ook doe ik veel gamen op de xbox en computer. Later wil ik Journalist worden en ik ga ook journalistiek doen als opleiding.
Als jullie nog vragen hebben, mag dat altijd natuurlijk.
Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga krijgen.
Groetjes Job
Staat dit in het goede topic?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef JobV het volgende:
Ik ben Job en zit in de 4e. Mijn hobbies zijn computeren, scouting en anime.
Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga krijgen.
Nee kijk af en toe in mijnfobo en zie wie laatste lurker wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je daar een melding van of zit je zelf de hele tijd de f5en totdat er iemand komt kijken?
O My Godquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef JobV het volgende:
Hoezo kloon? Ook weer zo'n woord zoals pic en bashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |