Wat doet Alt + F4 dan bij jou?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:24 schreef JobV het volgende:
[..]
Ha-ha, dat is niet waar want dan doet de computer afsluiten. Maar het is me nu gelukt denk ik, dankjewel
En dan heb je het; 'Je wordt lid van FOK!'quote:Ik voel me namelijk al m'n hele leven 'anders' als de rest.
Jij date met alles wat los en vast zit. Zelfs de Mechelse herder van de buurman is niet voor je veiligquote:
Nee ze is een man.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef JobV het volgende:
Ik snap het soms niet helemaal hoor, want ik ben ook bij andere forums aan het kijken, heb net ook gereageerd in een ander forum.
En leanne ben jij een meisje?
Past ie wel thuis hier tussen al die autisten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
En dan heb je het; 'Je wordt lid van FOK!'
Meen je dat ? Hij had er veel meer van kunnen maken. Hij lult zichzelf al na twee posts tegen. En een 16 jarige HAVO scholier weet heus wel wat pics en bashen betekent. Als hij zich daadwerkelijk had voorgedaan als een 4e klas basisschool kind dan was hij er misschien nog wel mee weggekomen, nu is het overduidelijk kansloos.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
JobV is een nieuwe fokheld
1. Kijk naar het poppetje naast haar naamquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:27 schreef JobV het volgende:
Ik snap het soms niet helemaal hoor, want ik ben ook bij andere forums aan het kijken, heb net ook gereageerd in een ander forum.
En leanne ben jij een meisje?
Doh... Sarcasmequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Meen je dat ? Hij had er veel meer van kunnen maken. Hij lult zichzelf al na twee posts tegen. En een 16 jarige HAVO scholier weer heus wel wat pics en bashen betekent. Als hij zich daadwerkelijk had voorgedaan als een 4e klas basisschool kind dan was hij er misschien nog wel mee weggekomen, nu is het overduidelijk kansloos.
quote:
We zijn allemaal toch een beetje andersquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
En dan heb je het; 'Je wordt lid van FOK!'
Pics?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef JobV het volgende:
ik ga douchen nu, ik kom zo terug. Misschien niet maar dan kom ik morgen weer.
Groetjes
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je snapt hem.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij date met alles wat los en vast zit. Zelfs de Mechelse herder van de buurman is niet voor je veilig
Dat is waarquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Daar gebruik jevoor, niet
en [ afbeelding ]
Pssst, heeft ze niet Hyves oid?quote:
Dat wilde ik dus niet weten...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef JobV het volgende:
Ons pap zit in de douche, dus ik kan nog even reageren
Normaliter sta je onder de douche. Alleen mongolen gaan zitten.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:41 schreef JobV het volgende:
Ons pap zit in de douche, dus ik kan nog even reageren
krijg je daar een melding van of zit je zelf de hele tijd de f5en totdat er iemand komt kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dan lurken op mijn FoBo, maar er zelf geen hebben
Met zoen opener zijn ze je zo vergeten hier.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef JobV het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik heb me ook aangemeld op dit forum.
Ik ben Job en zit in de 4e. Mijn hobbies zijn computeren, scouting en anime. Ook doe ik veel gamen op de xbox en computer. Later wil ik Journalist worden en ik ga ook journalistiek doen als opleiding.
Als jullie nog vragen hebben, mag dat altijd natuurlijk.
Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga krijgen.
Groetjes Job
Staat dit in het goede topic?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:06 schreef JobV het volgende:
Ik ben Job en zit in de 4e. Mijn hobbies zijn computeren, scouting en anime.
Ik hoop dat ik hier een gezellige tijd ga krijgen.
Nee kijk af en toe in mijnfobo en zie wie laatste lurker wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je daar een melding van of zit je zelf de hele tijd de f5en totdat er iemand komt kijken?
O My Godquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef JobV het volgende:
Hoezo kloon? Ook weer zo'n woord zoals pic en bashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |