quote:11/2/2009 - 'Een miljoen fans voor PSV' [update]
(Gepost door RvN)
Volgens de jongste resultaten van het jaarlijkse onderzoek van Sport+Markt, in opdracht van de clubs, zijn er in Nederland nu 1.020.000 Nederlanders die zich fan van PSV noemen. Voetbal International citeert vandaag uitgebreid uit dat onderzoek. PSV groeide daarmee 110.000 ten opzichte van een jaar geleden, al nam het imago van de club wel af. PSV zit Feyenoord, met 1,2 miljoen, inmiddels dicht op de hielen. Ajax leidt met ruim 2 miljoen fans.
Uit de totaalberekening van het merkwaarde onderzoek komt dat PSV de tweede club van Nederland blijft achter Ajax. De verdeling van de tv-gelden gebeurt voor het eerst dit jaar op basis van die rangschikking, zo hebben de clubs afgesproken.
[update] Algemeen Dagblad citeert uit een Europees onderzoek van hetzelfde bedrijf, waaruit blijkt dat PSV in Europa in totaal 1,3 miljoen fans zou hebben.
al gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:36 schreef dndiek het volgende:
Doe eens wat aan de eerstvolgende wedstrijd eendje
geen idee, er heeft naar het schijnt een onderzoek plaatsgevonden onder 2000 Nederlandersquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:41 schreef ganzenherder het volgende:
Wanneer ben je officieel een fan trouwens? Vroegen ze gewoon, vindt u voetbal interessant zo ja wat is uw favoriete club?
En een miljoen waren fan van PSV?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, er heeft naar het schijnt een onderzoek plaatsgevonden onder 2000 Nederlanders
De eerste 2 zonder onze mooiboyquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef ruud.nl het volgende:
Aardige serie wedstrijden voor de boeg.![]()
Kan Lazo laten zien wat ie waard isquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De eerste 2 zonder onze mooiboy
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:
Daar gaan we vanuit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook zonder onze barbie winnen we.
Ik vind die schorsing nog steeds 1 grote farce. Van welke kant ik het ook bekijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
die was ook geschorst geweestquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat we Addo verhuurd hebben, had die mooi in de spits gekund.
Maar?quote:
Als we allemaal een tientje storten, dan kunnen we misschien een fatsoenlijke verdediger erbij halenquote:
Die staat als het goed is op youtube... zal eens zoeken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat die fatsoenlijke verdediger?
Zeg heeft iemand een herhaling van PSV - AC Milan (halve finale CL 04/05)
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4138quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Herinner me daar maar niet meer aan zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dank dank dank. En ja op youtube was het weggehaald door de auteursrechten van de uefa -_-'quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=4138
Ons laatste CL-succesje voor wie weet hoelangquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:32 schreef murpheh het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5108
Arsenal - PSV![]()
Alex
Komend seizoen weer johquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ons laatste CL-succesje voor wie weet hoelang
Toen was Lucius zelfs een uitstekende verdedigerquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het blijkt maar weer gewoon dat Hiddink 150% uit zijn spelers weet te halen. Dat verklaart ook meteen zijn sucessen bij landen als Zuid-Korea en Australiequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen was Lucius zelfs een uitstekende verdedigerhij hield zich dat jaar redelijk moeiteloos staande in de CL
daar kan je je nu weinig meer bij voorstellen.
EDquote:PSV-fans maken gratis pannenkoeken met Van Bastaardsuiker
EINDHOVEN - Supporters van PSV die zaterdagavond de wedstrijd tegen AZ bezoeken, kunnen kort daarvoor terecht bij café De Aftrap om gratis een pannenkoek te nuttigen. De harde kern van de aanhang heeft een ludieke actie bedacht om Ajax-trainer Marco van Basten een beetje te plagen.
De coach werd vorige week in de Arena door een fan uitgemaakt voor 'pannenkoek'. In reactie daarop worden er zaterdag vanaf 17.00 uur pannenkoeken gebakken voor aanhangers van PSV. Hen wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage van 0,20 euro te storten; een bedrag dat verwijst naar het netnummer van Amsterdam. Ook kunnen zij hun pannenkoek laten bestrooien met 'Van Bastaardsuiker', zoals de fans het noemen. Er worden maximaal 200 pannenkoeken gemaakt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toen was Lucius zelfs een uitstekende verdedigerhij hield zich dat jaar redelijk moeiteloos staande in de CL
maar dat was meer een uitzondering, Lucius speelde heel dat seizoen gewoon enorm goed. Waar Bouma bijvoorbeeld in Milaan door de mand viel beef Theo met gemak overeind.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef murpheh het volgende:
[..]
En feher tegen arsenal deed het ook niet heel slecht
En het dan nog harde kern noemen ookquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
En het dan nog harde kern noemen ookFail
haha inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou stel je voor dat je eens een ludiek geintje uithaalt. Kan je beter na een paar verliespartijen met de muts op het trainingsveld op lopen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoiets heet een steekproef, en is meestal de gebruikelijke wijze om dit soort dingen te meten. Je kan moelijk 16 miljoen Nederlanders gaan interviewen lijkt me.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee, er heeft naar het schijnt een onderzoek plaatsgevonden onder 2000 Nederlanders
Ja, duhquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Zoiets heet een steekproef, en is meestal de gebruikelijke wijze om dit soort dingen te meten. Je kan moelijk 16 miljoen Nederlanders gaan interviewen lijkt me.
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik PSv - Milan kijk, wat waren we dichtbij toen zeg..
Ja precies. Als je hier vraagt voor welke club iemand is, is het eerste antwoord: "Ajax, want ik kom toch uit Amsterdam" als je daarna naar een speler vraagt weten ze er geen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja, duh![]()
Maar ik vroeg me dus af hoe ze de definitie van PSV supporter hebben gezien. Supporter van een club zijn kan nogal verschillende dingen betekenen enzo.
Nou, stel je voor, een andere club belachelijk maken waar het net een paar wedstrijden kut gaat, terwijl je zelf daarvoor een halfjaar hebt gebaggerd en dan ook nog eens voor een wedstrijd waar die club niet eens de tegenstander is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou stel je voor dat je eens een ludiek geintje uithaalt. Kan je beter na een paar verliespartijen met de muts op het trainingsveld op lopen
Dacht ik ook en dat met name Van Raaij daar ontzettend van baalde.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef mcyodogg het volgende:
Hij was toch ontslagen?
Laat je niet zo kennen joh, het is maar een geintje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, stel je voor, een andere club belachelijk maken waar het net een paar wedstrijden kut gaat, terwijl je zelf daarvoor een halfjaar hebt gebaggerd en dan ook nog eens voor een wedstrijd waar die club niet eens de tegenstander is.
Het geeft alleen maar aan wat er leeft bij de fans in Eindhoven.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef Manu82 het volgende:
Derksen zegt dat Gerets is weggegaan vanwege privé problemen, maar hij is toch weggegaan vanwege problemen met de spelersgroep?
viquote:Erik Gerets per direct weg bij PSV
20/05/2002 19:41
Erik Gerets en PSV zullen met onmiddellijke ingang uit elkaar gaan. De trainer en voorzitter Harry van Raaij zijn in China, waar de club op dit moment verblijft, tot de conclusie gekomen dat voortzetting van de relatie aanzienlijke risico's met zich mee zal brengen.
Voorzitter Harry van Raaij liet weten grote moeite te hebben met het besluit, dat eerder op de avond aan de selectie van PSV werd medegedeeld. 'Iedere voetballiefhebber weet hoe ik over Gerets denk en wat ik van hem vind', aldus Van Raaij op www.psv.nl.
Toch was het besluit onontkoombaar, meende de preses: 'Erik heeft PSV als speler en als trainer grote successen gebracht. Topsport is een hard bedrijf en als voorzitter moet je altijd het belang van de club voorop stellen. Het vertrek van Gerets gaat mij zeer aan het hart, maar er blijft ons geen andere keuze dan afscheid te nemen in het belang van PSV.'
Erik Gerets was drie jaar hoofdcoach van de club uit Eindhoven. Tijdens zijn eerste twee seizoenen werd hij landskampioen, maar de afgelopen competitie bleef PSV met lege handen staan.
Het vertrek van de Belg komt overigens niet als een complete verrassing. Tijdens de afgelopen winterstop waren er al spanningen tussen Gerets en een groot deel van de spelersgroep van PSV. Verschillende spelers lieten destijds weten genoeg te hebben van de trainer. De speciaal naar Spanje afgereisde Harry van Raaij suste toen nog de gemoederen.
Perschef Pedro Salazar liet vanuit China weten dat er nog geen opvolger voor Gerets in beeld is. 'Iedereen gaat nu eerst rustig op vakantie. Pas in augustus hoeft er een nieuwe trainer op de stoep te staan', aldus Salazar. Erwin Koeman, de huidige assistent-trainer en in het bezit van het diploma Coach Betaald Voetbal, als interim-coach is in ieder geval geen optie, zei hij.
Net een paar wedstrijden kut gaat? You make me laugh...quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, stel je voor, een andere club belachelijk maken waar het net een paar wedstrijden kut gaat
Schijnbaar zijn ze in Amsterdam toch tevredenquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Net een paar wedstrijden kut gaat? You make me laugh...
Gaat toch al jaren kut bij jullie man.
Blijkbaar ja, ach een kinderhand is snel..........quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze in Amsterdam toch tevreden.
Had dat niet te maken met het feit dat iemand aan iemands vrouw had gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef Manu82 het volgende:
Derksen zegt dat Gerets is weggegaan vanwege privé problemen, maar hij is toch weggegaan vanwege problemen met de spelersgroep?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Herinner me daar maar niet meer aan zeg.
Gerets had de vrouw van Ernie Brandts een keer goed hard genomen inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Had dat niet te maken met het feit dat iemand aan iemands vrouw had gezeten?
We weten dat dat jouw voorkeur heeft Rob maar daar hoef je ons topic niet mee vol te spammen....quote:
Nog meer 'inside info' Pyth?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gerets had de vrouw van Ernie Brandts een keer goed hard genomen inderdaad
logisch maar ik vind dit onderzoek toch wat te beperkt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Zoiets heet een steekproef, en is meestal de gebruikelijke wijze om dit soort dingen te meten. Je kan moelijk 16 miljoen Nederlanders gaan interviewen lijkt me.
Ik krijg nog steeds kippenvel als ik PSv - Milan kijk, wat waren we dichtbij toen zeg..
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:57 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
copyright:RayMania
Waaaaaaquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
Ik vreet zaterdag wel een extra pannenkoek met van Bastaardsuiker, lekker puhquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:
Sorry, kon het even niet laten.
Ik weet hoe het is om door AC Milan uitgeschakeld te worden als je denkt dat je al door bent.
Sadistisch.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
Dat lijkt me niet bepaald representatief.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ROFLOL!quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
Of die van Tomasson in de CL kwartfinale 02/03quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
Met het verschil dat jullie écht al bijna door waren en wij op een verlenging af gingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:
Ik weet hoe het is om door AC Milan uitgeschakeld te worden als je denkt dat je al door bent.
Het blijft voor beide op dat moment ultrakut.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Met het verschil dat jullie écht al bijna door waren en wij op een verlenging af gingen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het blijft voor beide op dat moment ultrakut.
quote:Ludieke actie PSV-fans jegens Van Basten
Marco van Basten is door PSV-fans op ludieke wijze te kakken gezet. De supporters van de Eindhovenaren hebben speciale pannenkoeken gemaakt. Zo meldt het Eindhovens Dagblad.
Deze pannenkoeken kunnen voorafgaand aan de wedstrijd tegen AZ, tevens een kraker in de Eredivisie, gratis worden opgegeten. Om de grap een extra dimensie te geven, wordt de pannenkoek bestrooid met Van Bastaardsuiker.
Fans van de club kunnen wel een vrijwillige bijdrage leveren. Deze bijdrage, 0,20 euro, is ook ludiek te noemen. Men probeert namelijk te verwijzen naar het netnummer van Amsterdam (020).
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou, stel je voor, een andere club belachelijk maken waar het net een paar wedstrijden kut gaat, terwijl je zelf daarvoor een halfjaar hebt gebaggerd en dan ook nog eens voor een wedstrijd waar die club niet eens de tegenstander is.
Het geeft alleen maar aan wat er leeft bij de fans in Eindhoven.
Vorige pagina, kusje.quote:
Tyfuslul.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
Slechte grap ja. Hoezo pikken PSV'ers het op als grap terwijl wij geeneens tegen Ajax spelen. Als Ajacieden het in het supportershome zouden doen was het wel leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Slappe actie met die pannekoeken
daar is maar één reactie op:quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FM
verschil is wel dat wij de finale hadden gespeeld als we hadden gewonnen........quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:39 schreef sjimz het volgende:
daarom, ik heb vorig jaar in het Eredivisietopic ook redelijk wat kritiek geleverd. Tis allemaal nogal regionaal afhankelijk en je krijgt met zo'n steekproef nooit een representatieve groep op regionaal niveauquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet bepaald representatief.
Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat er met deze methode clubs blijken te zijn met 0 fans.
Ik vind 'm erg sneu, er zijn blijkbaar toch veel PSV'ers die steeds naar Ajax kijken... Wat heeft een ajax supporter die zijn trainer uitscheldt in hemelsnaam met PSV van doen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:22 schreef noxious het volgende:
Ik vind em wel lollig eigenlijk
Vrij onschuldig plagerijtje van PSV naar Ajax.
Omdat ik het gevoel krijg dat er in Amsterdam toch altijd wel weer iets mis gaat. Jullie worden niet voor niets al vijf jaar op rij geen kampioen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
Hoezo zie je Ajax nauwelijks nog als concurrent? Omdat PSV zo ontzettend veel punten voorstaat of hoe moet ik het zien?
En toch blijft voor ajax de wedstrijd tegen die middenmoter uit de havenstad belangrijker dan tegen hun enige echte concurrent, zo krijg ik het idee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:36 schreef PyTh het volgende:
ajax is in principe de enige echte concurent van PSV.
AZ is daar de laatste jaren bijgekomen maar hebben het vorig jaar ook niet waar kunnen maken.
Inderdaad, dat was vier jaar geleden nog 12.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou toch wel mooi zijn om a la Man. United, de recordkampioen in sneltreinvaart te evenaren.
Nou zie ik Ajax niet ook 20 jaar zonder titel, maar inmiddels is het verschil nog 'maar' 8 titels.
Ok. Overigens snap ik die antipathie ook prima. Ik ging voetballen zo'n beetje volgen eind jaren 80, ook een hele sterke periode van PSV met 7 kampioenschappen in 8 jaar ofzo. Bij mij in de buurt dus heel veel PSV 'arrogantie' en dat vond ik toen irritant.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:39 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel krijg dat er in Amsterdam toch altijd wel weer iets mis gaat. Jullie worden niet voor niets al vijf jaar op rij geen kampioen.
Maar ok, dat 'nauwelijks nog als concurrent', was een beetje flauw gesteld. Want eigenlijk kennen we in Nederland de laatste jaren een top-2: PSV en ajax.
Dat is uw goed recht. Ik heb het idee dat we beiden in ieder geval goed kunnen relativeren. En dat blijft mijns inziens toch het belangrijkst. Antipathie ok, haat is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok. Overigens snap ik die antipathie ook prima. Ik ging voetballen zo'n beetje volgen eind jaren 80, ook een hele sterke periode van PSV met 7 kampioenschappen in 8 jaar ofzo. Bij mij in de buurt dus heel veel PSV 'arrogantie' en dat vond ik toen irritant.
Ook mijn uitslag, mitsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ok.... wat wordt het zaterdag ?
Ik zeg 3-1
Ja, want Lazovic is zo goed dat zelfs als hij in de spits staat, hij 4 doelpunten voorkomt!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ook mijn uitslag, mitsLazovic
speelt. Anders 0-5.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:22 schreef noxious het volgende:
Ja, want Lazovic is zo goed dat zelfs als hij in de spits staat, hij 4 doelpunten voorkomt!
In de kroeg misschien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:40 schreef lookinforyou het volgende:
Lazovic en 3x scoren
Of uberhaupt scoren....
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Of bij de moeder van Stevens.
[..]
[..]
Nee, dan Koevermans.quote:
Gewoon Lazo opstellen en die knalt de bal met Romero en al door het net heen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
Dan maar zonder spits voetballen zaterdag
Afellay, elk andere doelpuntenmaker is een verrassing.quote:
Nee man, Nijland in de spitsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan maar zonder spits voetballen zaterdag
hij trapt nog geen deuk in een pakje boter, dusse.....keep on dreamingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gewoon Lazo opstellen en die knalt de bal met Romero en al door het net heen!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:26 schreef lookinforyou het volgende:
hij trapt nog geen deuk in een pakje boter, dusse.....keep on dreaming
Ja heel slim van Van Gaal, maar die snapt zelf ook wel dat Koevermans een trage slak is die kansloos is tegen de verdediging van AZ. Gast is niet voor niets pleite bij AZ. Dankzij Van Gaal.quote:
Heul niet. Gewoon zoeken naar "held Danko superspits" en dan eerste paginaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:36 schreef lookinforyou het volgende:
heb je best lang naar moeten zoeken zeker
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heul niet. "held Danko superspits"
Wat is daar zo grappig aan?quote:
[..]
Dat zou zeker mooi zijn, maar er is natuurlijk geen enkele garantie dat PSV weer titels gaat pakken. Kijk eens wat er met Feyenoord gebeurd is. En kijk wat er na van Gaal bij Ajax gebeurd is. Ajax leek onklopbaar, beste jeugdopleiding, grootste stadion, veruit de rijkste club.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou toch wel mooi zijn om a la Man. United, de recordkampioen in sneltreinvaart te evenaren.
Nou zie ik Ajax niet ook 20 jaar zonder titel, maar inmiddels is het verschil nog 'maar' 8 titels.
Wij verwachten niets minder van jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat morgen betreft: ik verwacht een afgetekende overwinning van AZ.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat morgen betreft: ik verwacht een afgetekende overwinning van op AZ.
Jij grossiert toch ook in Prozac uitspraken he...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat morgen betreft: ik verwacht een afgetekende overwinning van AZ.
Wij zijn niet bang, want Marcellis is er bij!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:23 schreef neilpad het volgende:
Gewoon de Koef in de spits, geen gekke dingen doen ineens. Denk trouwens sowieso niet dat we ons druk moeten maken om de aanval, eerder om de verdediging.
Voor het vertrek van Stevens en de komst van Ken stond Lazovic in de spits, dus gekke dingen doen is Koevermans in de spits zetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:23 schreef neilpad het volgende:
Gewoon de Koef in de spits, geen gekke dingen doen ineens. Denk trouwens sowieso niet dat we ons druk moeten maken om de aanval, eerder om de verdediging.
Ja en we hebben gezien waar dat toe leidde, volgens mij nam er iemand ontslag omdat het zo goed ging.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voor het vertrek van Stevens en de komst van Ken stond Lazovic in de spits, dus gekke dingen doen is Koevermans in de spits zetten.
dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv wint.....heb zo een voorgevoel.
Ik heb Az zien spelen de laatste wedstrijden, die zijn echt wel te verslaan
post van de week... Zag in 1x die flashback....quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik verwacht een 1-0 thuisoverwinning via een buitenspelgoal van Bakkal. AZ zelf scoort 2x, maar die worden onterecht afgekeurd. Stijn Schaars slaat na de wedstrijd een fotolijstje van de muur in de catacomben, Louis van Gaal zal verklaren dat een 'kleinere' club 4x overtuigender moet spelen dan de tegenstander, omdat de arbitrage anders hun resultaat verpest. Lodeweges zal zich afvragen hoe AZ dit gaat managen en zeggen dat de uitwedstrijd van AZ tegen Heracles van volgende week 'nog zwaar zal worden', waarna de perszaal in lachen uitbarst.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:40 schreef fuckbuddy het volgende:
En aub Danny in de bais en niet die kleine onrespectvolle etterbuil...
Inderdaad, en AZ is AZ. Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:
Is gewoon een realistische inschatting.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:02 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Jij grossiert toch ook in Prozac uitspraken he...
Precies!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef RijstNatie het volgende:
Vanavond zien we of PSV het top niveau weer aankan
[ afbeelding ]
Nee Sjaak, ik heb respect (en met mij vele az'ers voor Danny) en een teringhekel aan die asociale kleine tering oost europeaan.quote:
En ik toch bij Koevermans...... ;-)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:31 schreef Zapper het volgende:
Ik blijf toch bij angst.
Inderdaad, en die afgunst, aandoenlijk.quote:
Eindhoven, PSV stadion.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:30 schreef HenkdeTank het volgende:
waar kunnen we het zien vanavond?
afgunst? Op wat?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, en die afgunst, aandoenlijk.
Koevermans! Toch jammer van Toivonen, AZ verdedigt opperbest.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef -SG- het volgende:
Beter dat lazovic in de spits staat.
Leuk dat AZ kampioen gaat worden. Maar kom ajb niet als AZ supporter , de man zijn in het PSV topic.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Angst me reet, ik zie een geweldige pot komen vanavond, AZ moet dit kunnen winnen hoor.
Ook in het Philips stadion...
Geen Lazonietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Koevermans! Toch jammer van Toivonen, AZ verdedigt opperbest.
Opstelling PSV: Isaksson, Salcido, Simons, Mendez, Koevermans, Amrabat, Brechet, Culina, Afellay, Dzsudzsák en Marcellis
Wissels: Zoet, Kromkamp, Maza, Zonneveld, Pieters, Nijland en Bakkal
Ja inderdaad.. iemand? Want die justin bullshit... damn wat een kutgeluid.quote:
wat heeft ie dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:10 schreef ganzenherder het volgende:
Danko is geblesseerd, anders had hij wel in de basis gestaan lijkt me
Mooi zo danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:14 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aids, Stevens zijn moeder is schuldig.
Muts.quote:
Jammer dat een interim trainer altijd als "redmiddel" wordt gezien..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Welbespraakte man, die Lodeweges. Lijkt me wel iemand die weet wat ie aan het doen is.
Je steelt mijn zin.quote:
Als je de scheids mee hebt en vaak geluk hebt word je kampioen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:25 schreef Imperatore het volgende:
Kuipers is een jood.. lalalala
En AZ heeft bij tijd en wijle echt poepje mazzel.
Precies. Dan moet ie ook consequent zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
Zou ook wel zwaar gestraft zijn geweest.
Maar dat was dat met Brechet ook.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:55 schreef Zapper het volgende:
Ook mijn uitslag, mitsLazovic
speelt. Anders 0-5.
Ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Culina een domme lompe schopper zeg![]()
![]()
Al jaren
3-2.quote:
Tegen Groningen gingen we in de tweede helft ook los op dat doel en tegen Ado ook al. Onze favoriete kant. Kijk maar 1-2!quote:
En het is zowaar 1-2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:48 schreef Imperatore het volgende:
1-4 denk ik
Ik dacht bij mezelf serieus dat het dan eerst 1-2 zou worden, dat we dan even hoop zouden hebben en dat het dan toch 1-4 zou worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
En het is zowaar 1-2![]()
Dus die 1-4 kan wel eens waar zijn.
Hopelijk wel want het had net al 2-2 moeten worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:53 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik dacht bij mezelf serieus dat het dan eerst 1-2 zou worden, dat we dan even hoop zouden hebben en dat het dan toch 1-4 zou worden.
Maar laten we hopen dat ik het fout ga hebben.
Dit word em.quote:
Let op!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil... Koevermans scoort wel 2x. 3x
Jup. Onterecht gelijkspel wat mij betreft. Toch gematigd positief aangezien het er toch echt op lijkt dat we de opwaartse lijn vasthouden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Jammer, met een goede scheids hadden we gewonnen.
Inderdaad dus ik ben wel tevreden, al hadden we gewoon moeten winnen nu.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Jup. Onterecht gelijkspel wat mij betreft. Toch gematigd positief aangezien het er toch echt op lijkt dat we de opwaartse lijn vasthouden.
Krijg toch een kut zeg.quote:
Lucky AZ zou je bedoelen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef BB-King het volgende:
Lucky PSV... jammer.
quote:cristiano - Zaterdag, 14 februari om 21:39
leuk om te kijken, en ik moet zeggen: prima scheids!
Nee, ik schakelde pas in bij de 0-2quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Lucky AZ zou je bedoelen.![]()
Wedstrijd gezien knul? Penalty zeker terrecht gegeven volgens jou?![]()
Mijn god.
ja de arbitrage is nou eenmaal foutloos in NL hèquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee, ik schakelde pas in bij de 0-2
Maar de scheidsrechter zal z'n redenen gehad hebben, toch? Die staat er niet voor niks!
Hiermee maak je jezelf natuurlijk volkomen belachelijk. Je impliceert dat scheidsrechters nooit fouten maken. Achja, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Dit punt daarentegen was redelijk onterecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee, ik schakelde pas in bij de 0-2
Maar de scheidsrechter zal z'n redenen gehad hebben, toch? Die staat er niet voor niks!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja de arbitrage is nou eenmaal foutloos in NL hè
Wat ben jij toch een faler.quote:
wat staat er achter mijn zin danquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom op man.. heb je die arbitrale blunders gezien afgelopen maanden in de competitie dude? Zeg nou zelf... in Nederland worden volgens mij de meeste fouten gemaakt dan in al de aan FIFA aangesloten landen,
Sorry verkeerde gequotequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat staat er achter mijn zin dan
Enne..... een man of een dude ben ik ook niet
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef lookinforyou het volgende:
Toch mooi terug gekomen van PSV.
En alleen voor Zapper vind ik het al geweldig dat Koef 2x heeft gescoord![]()
Wat nou 0-5 als die Joegoslaaf niet mee zou doen
Welke wedstrijd hebben zij gezien? Zelf Leo 'jood' Driessen was het er over eens dat de penalty discutabel was, dat AZ zo nu en dan gelukkig was en dat PSV toch echt vol op de aanval voor de winst speelde.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:
AZ steelt weer eens een punt. PSV had absoluut de overwinning verdiend, al is Teletekst het daar niet helemaal mee eens, getuige hun heerlijk objectieve verslag.
ik ben blij dat je me zo hoog inschatquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Inderdaad twee zeer knappe goals van die dikke, maar met Lazovic was de dreiging voorin vele malen groter geweest, dat snapt zels een vrouw als jij nog. Verder hoop ik dat je nu blij bent, doe eens een foto posten.
Sorry maar ik zie geen bril op je neus hoor.. of komt het omdat ik mijn ogen dicht heb geknepen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:51 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Welke wedstrijd hebben zij gezien? Zelf Leo 'jood' Driessen was het er over eens dat de penalty discutabel was, dat AZ zo nu en dan gelukkig was en dat PSV toch echt vol op de aanval voor de winst speelde.
Heb ik dan echt zo'n roze bril?
Dank je, ik zit jullie trouwens ook maar te fucken want AZ was idd de lucky one vandaag!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hiermee maak je jezelf natuurlijk volkomen belachelijk. Je impliceert dat scheidsrechters nooit fouten maken. Achja, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Dit punt daarentegen was redelijk onterecht.
Ja oke je hebt gelijk, hij hing echt met armen en benen om hem heen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij houd hem vast, wat wil je nog meer
Boven Ajax eindigen we sowieso.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dank je, ik zit jullie trouwens ook maar te fucken want AZ was idd de lucky one vandaag!
Ik zie jullie ook nog wel 3de worden, vrees echter dat Twente er met de 2de plek vandoor zal gaan.
Danny Danny Koef, Danny Danny Koef...
Dat doet Teletekst wel vaker bij wedstrijden van PSV. Ik zie met name veel titels als '....wint verdiend van PSV', of 'PSV onverdiend naar zege bij...', wanneer er niet een niet duidelijke winnaar is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:
AZ steelt weer eens een punt. PSV had absoluut de overwinning verdiend, al is Teletekst het daar niet helemaal mee eens, getuige hun heerlijk objectieve verslag.
Dus hij heeft contact en is het een penalquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja oke je hebt gelijk, hij hing echt met armen en benen om hem heen.
Leuke eredivisie spits. Verder niets bijzonders om zo euforisch van te raken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef BB-King het volgende:
Danny Danny Koef, Danny Danny Koef...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien kan je hem geven, maar het is wel zwaar gestraft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dus hij heeft contact en is het een penal
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De Koef is geen wereldtopper nee, maar hij wordt toch vaak onderschat.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Leuke eredivisie spits. Verder niets bijzonders om zo euforisch van te raken.
Het was heel lichtelijk. Maar de handsball van AZ? ging de bal naar de hand of de hand naar de bal?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die commentator is net zo'n kneus. Terrechte penalty my ass.
Ik schat je helemaal nergens hoog inquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef lookinforyou het volgende:
ik ben blij dat je me zo hoog inschat, maar met je eens ben ik het niet
Mijn vader was er ook van overtuigd dat het een pingel was en Amrabat rood moest hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die commentator is net zo'n kneus. Terrechte penalty my ass.
Eer werd idd gevochten op oost...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb van betrouwbare bronnen dat er supporters rellen waren onderling bij psv bij de oost kant, maar dat er misschien toch AZ supporters er tussen stonden..weet het dus niet helemaal zeker
Kon ik niet zien vanaf ZZquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en welke supporters waren het nou precies?
Je had hem toch wel een tik gegeven ofniet?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn vader was er ook van overtuigd dat het een pingel was en Amrabat rood moest hebben.
Duh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je had hem toch wel een tik gegeven ofniet?
Exactquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Punt tegen de toekomstige kampioen ...
Laten we er blij mee zijn
Sorry ik ben dronekn laten we geen aandachtbesteden aan mijquote:
Moeten Twente en Ajax en Heerenveen nog tegen AZ?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Punt tegen de toekomstige kampioen ...
Laten we er blij mee zijn
Mag, maar een 2-2 na zo'n achterstand en zware periode is niet gek. Beter dan AZ is er thans niet in Nederland, de ranglijst liegt niet. PSV had bovendien geen overwicht.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
morgen baal ik als een stekker dat PSV 2 punten heeft laten liggeb
Ik al morgen wel reageren als ik geen zware dag heb geha d:)quote:Op zondag 15 februari 2009 00:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
Mag, maar een 2-2 na zo'n achterstand en zware periode is niet gek. Beter dan AZ is er thans niet in Nederland, de ranglijst liegt niet. PSV had bovendien geen overwicht.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
Er had veel meer ingezeten....
En die trage Koevermans die standaard 2,3 stappen te laat is...
We moeten inderdaad niet zeuren. We laten ze hier liggen, maar we pakken gewoon weer 15 punten in de komende 5 potjes. Hoeveel teams hebben nu punten gepakt tegen AZ?quote:Op zondag 15 februari 2009 10:03 schreef neilpad het volgende:
[..]
!
De Koef speelde gewoon een dijk van een wedstrijd. Drie kansen, twee goals. Lazovic haalde voor het laatste zo'n rendement in de F-jes ergens in Servië. Ik weet gewoon 100% zeker dat Lazovic het niet beter had gedaan met zijn nutteloze gedraaf en dom gepingel. Maar goed dit is de laatste keer dat ik er nog op in ga want er valt duidelijk geen discussie te voeren.
Ja we hadden idd maar 3 kansen. Misschien dat het daar aan ligt. Lazovic maakt zelf kansen, maar omdat Koevermans zo traag is en amper kan omdraaien kan hij zelf geen kansen creeëren.quote:Op zondag 15 februari 2009 10:03 schreef neilpad het volgende:
[..]
!
De Koef speelde gewoon een dijk van een wedstrijd. Drie kansen, twee goals. Lazovic haalde voor het laatste zo'n rendement in de F-jes ergens in Servië. Ik weet gewoon 100% zeker dat Lazovic het niet beter had gedaan met zijn nutteloze gedraaf en dom gepingel. Maar goed dit is de laatste keer dat ik er nog op in ga want er valt duidelijk geen discussie te voeren.
1 ding is zeker, Lazovic had die 2 doelpunten die Koevermans gemaakt heeft nooit gemaakt. Dat soort goals zijn nou eenmaal niet zijn kwaliteit.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja we hadden idd maar 3 kansen. Misschien dat het daar aan ligt. Lazovic maakt zelf kansen, maar omdat Koevermans zo traag is en amper kan omdraaien kan hij zelf geen kansen creeëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |