Thank you!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:19 schreef pinquit het volgende:
[..]
omg! wat een geweldige foto!
+ leuk moment
+ compositie
+ kleuren
+ scherpte
- ...sorrie. ik kan écht niks vinden
![]()
+Mooi model en mooie houding. Ze heeft een natuurlijke look die erg goed bij de bewerking van de foto past.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:52 schreef Konami het volgende:
+ Idee
+ Compositie (doet me denken aan een camera die net een "shift" maakt voordat er daadwerkelijk gebeten wordt).
+ Mooi dat de hand zo uit het niets lijkt te komen.
- Paarse zweem?
- De gezichten mochten iets lichter.
- Ik zou die twee opvallende blaadjes rechtsboven de rechterpersoons hoofd weg hebben gehaald. (Dit is mierenneukerij.)
- Niet geïnteresseerde(?) blik van de persoon die gaat bijten.
- Volgens mij kloppen de beide blikken niet echt.. Maar ja, mijn reactie is gebaseerd uit een samenvoegsel van refenties uit de vampieren films.
[ afbeelding ]
Voor een grotere versie: klik
+ mooi hoe beide wijnglazen in een lijn staan, continuïteitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
+Mooi model en mooie houding. Ze heeft een natuurlijke look die erg goed bij de bewerking van de foto past.
-De bewerking heeft een soort vlekken, waardoor haar huid een beetje raar oogt. Ook is er aan de bovenkant voor mijn smaak te krap gekaderd, haar haren zijn er bijna af nu.
[ afbeelding ]
Een avondje wijn drinken en roken bij een goede vriend van me.
Woon een paar kilometer van Eindhoven Airport af, maar zo laag vloog ie nou ook weer niet overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef omniradius het volgende:
Nice Row-1! Dan moet je wel een flinke lens hebben (of woon je naast schiphol en vliegen ze elke dag 100 meter boven je huis langs)
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef woid het volgende:
[..]
Thank you!!
toen ik vandaag keek was ie niet thuis
[ afbeelding ]
+ mooie kleurenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:55 schreef Row-1 het volgende:
+Mooie scherpte op het voorste glas, verder weet ik niet zoveel goeds want IMO is de foto niet zo mooi.(no offense)
-Drukke foto, veel te donker in mijn ogen, wat is het onderwerp nou precies,alles lijkt net iets te bruin.
Genomen op volledig zoom vanaf me kamer (18x)
[ afbeelding ]
Ik kom weer zeiken hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:52 schreef woid het volgende:
[..]
+ mooie kleuren
- beetje saai onderwerp
vakantie kiekje uit 2004![]()
[ afbeelding ]
wel voor de beoordeling:
van de zelfde vakantie
was lastig
het woei nog al, dus stil zitten deed ze niet...
[ afbeelding ]
Jij moet ook nog even de OP lezen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef omniradius het volgende:
Anyway, ik ben nog niet geweest vandaag
dusss bij deze:
[ afbeelding ]
Beetje abstract, maar ik vond hem wel vrij goed gelukt
zeikerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kom weer zeiken hoor.
Misschien wil jij de OP ook eens even lezen?? Het is de bedoeling dat je één foto per dag plaatst. En dit is al nummer 3 van jouw hand vandaag. Als je meerdere foto's wilt laten zien kun je het beste een showcase openen.
/einde gezeik
tis een nieuwe dag, dus ik mag weerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:11 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
@ElizabethR
+ De bewerking! Op full sized leuk plaatje
- De bewerking. Komt totaal niet over op klein formaat.
[ afbeelding ]
Goede compositie, en leuke timing! Je hebt een mooi moment te pakken. De kleuren en contrast vind ik niet zo mooi uitpakken. Beetje postprocessing zou dit wel fixen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:13 schreef snoezelkok het volgende:
- onscherp
- die zon weerkaatsing
- de zee loopt leeg naar links
+ uitsnede
Hier eentje van mij van mijn kleine neefje. Vanochtend gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |