Als interesse verpakt excuus om over jezelf te praten hou ik niet zo van. Vertel dan gewoon hoe jouw dag was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deels herken ik dat wel. Als in: het irriteert me heel erg als ik het wel vraag en die ander dan dus niet.
Patatje met?quote:
Ach ik ben wat dat betreft tweetalig..in Nijmegen is het dan weer gewoon friet.quote:
Ze kijken me hier nog steeds raar aan als ik mayo voor bij mijn patat/friet wilquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach ik ben wat dat betreft tweetalig..in Nijmegen is het dan weer gewoon friet.
Ketchup zal ook meer passen idd.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze kijken me hier nog steeds raar aan als ik mayo voor bij mijn patat/friet wil
Dat vind ik niet lekker. Zurig. Liever barbecuesaus of honey-mustard.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ketchup zal ook meer passen idd.
*meldtquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:56 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Deels herken ik dat wel. Als in: het irriteert me heel erg als ik het wel vraag en [b]die ander]/b] dan dus niet.
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:16 schreef wonderer het volgende:
Als interesse verpakt excuus om over jezelf te praten hou ik niet zo van. Vertel dan gewoon hoe jouw dag was.
weekend wat is datquote:
Hoe was je dag liefje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.
Ik hoor vanzelf wel of er iets gebeurd is, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat het is. Ik vind het gewoon belangrijk dat iemand geinteresseerd is hoe mijn dag was.
Oh, er wordt hier echt wel gezoend als Brad thuiskomt. Maar als er iets is dan hoor ik het vanzelf wel en als er niks is krijg ik op "hoe was je dag" toch gewoon "okee" dus dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb er dus altijd een pesthekel aan als D. binnenkomt, gedag zegt en gewoon zn ding gaat doen. Dus dat ik niet eens een kus krijg!
Zelf doe ik dat altijd heel bewust wel.
Aaaaaargh. Dit is dus exact wat ik niet trek.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:05 schreef wonderer het volgende:
Ik hoor vanzelf wel of er iets gebeurd is, toch?
Moet Pieter jou ook elke dag vertellen dat ie van je houdt om het zeker te weten dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Aaaaaargh. Dit is dus exact wat ik niet trek..
Zo ga je toch niet met elkaar om in een relatie?
ook vaak hier.quote:
Maar goed dat ik niet met jou getrouwd ben danquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vraag elke dag hoe zijn dag was. Omdat ik dat weten wil.
En als hij niet weten wil hoe mijn dag was (of het wel wil weten maar er niet naar vraagt), dan vind ik dat oprecht vervelend.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
Vaak hier (fa-kir)
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond het... ermmm... een ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
Ja was leuk! Kort & Krachtigquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee GB, was leuk om jullie even te spreken zondag, jammer dat het zo kort was!
Hoe vond je de trut?
duurd bij mij nooit lang hoor, het kwam alleen zo betrekkelijk koud op mn dak!quote:
Dat vraagt om een foto!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
zow.
ik heb er weer genoeg van, al dat geluduvudu'ed.. eerst maar es een doos bonbons weg gewerkt, mn kapsel zit weer keurig gekapt in model (ik heb echt ZO een begripvolle kapster).
en ik heb maar weer es nieuwe kleertjes gekocht![]()
![]()
I DROOOVVVEEE ALLL NNNIIGGGHHHTTT
![]()
![]()
Van die lege doos bonbons?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto!!.
Je mag er je broek bij aanhouden. Aan 1 Cairon hebben we hier genoeg.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Die foto waarop ze proberen die baby te verzuipen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je de foto van Anne haar nieuwe spruit nog gezien in het vorige topic?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Slaap lekker. Wel aan Dirk vragen morgenochtend of ie lekker geslapen heeft, he?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef Pieter. het volgende:
Ik duik mijn nestje in! Morgen weer een dag, dan lees ik wel weer anderhalf topic bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |